1 min. duke lexuar

Çfarë është Pay Per Lead (PPL)?

Modeli i komisionit ku filialet paguhen për gjenerimin e pistave. Kjo metodë kompenson filialet kur vizitorët japin informacion kontakti ose formularë të plotë, pavarësisht nga blerjet e menjëhershme.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Modeli i komisionit ku filialet paguhen për gjenerimin e pistave. Kjo metodë kompenson filialet kur vizitorët japin informacion kontakti ose formularë të plotë, pavarësisht nga blerjet e menjëhershme. PPL përdoret gjerësisht në industritë e shërbimeve, sektorët financiarë dhe kompanitë B2B ku cikli i shitjes është më i gjatë. Bizneset zakonisht ofrojnë pagesa fikse për plumb të kualifikuar, duke e bërë këtë model tërheqës për filialet që synojnë audiencën që mund të mos jetë gati për të blerë, por janë të gatshëm të ndajnë informacionin e tyre.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese
3 min. duke lexuar

Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese

Reddit sapo nxori diçka që çdo reklamues do të njohë – një sistem rezultatesh cilësore për reklamat, ashtu si ai i Google. Rezultati i ri i optimizimit vlerëson konfigurimin e llogarisë tuaj dhe ju tregon saktësisht se ku të përmirësoheni, duke e bërë reklamimin e Reddit më pak një lojë hamendësimesh.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge