Modeli i komisionit ku filialet paguhen për gjenerimin e pistave. Kjo metodë kompenson filialet kur vizitorët japin informacion kontakti ose formularë të plotë, pavarësisht nga blerjet e menjëhershme. PPL përdoret gjerësisht në industritë e shërbimeve, sektorët financiarë dhe kompanitë B2B ku cikli i shitjes është më i gjatë. Bizneset zakonisht ofrojnë pagesa fikse për plumb të kualifikuar, duke e bërë këtë model tërheqës për filialet që synojnë audiencën që mund të mos jetë gati për të blerë, por janë të gatshëm të ndajnë informacionin e tyre.
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.