Modeli i komisionit ku filialet paguhen për gjenerimin e pistave. Kjo metodë kompenson filialet kur vizitorët japin informacion kontakti ose formularë të plotë, pavarësisht nga blerjet e menjëhershme. PPL përdoret gjerësisht në industritë e shërbimeve, sektorët financiarë dhe kompanitë B2B ku cikli i shitjes është më i gjatë. Bizneset zakonisht ofrojnë pagesa fikse për plumb të kualifikuar, duke e bërë këtë model tërheqës për filialet që synojnë audiencën që mund të mos jetë gati për të blerë, por janë të gatshëm të ndajnë informacionin e tyre.
AI në automatizimin e marketingut
AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]