Norma e hapur e emailit është një tregues kyç i performancës në marketingun e email-it. Ajo mat proporcionin e marrësve që shohin një email nga një fushatë e caktuar. Për të llogaritur: Norma e hapur = (Numri i emaileve të hapura / Numri i emaileve të dorëzuara) x 100. Normat e hapura luhaten në të gjithë industritë, por mesatarja e përgjithshme shkon rreth 17%. Përpjekja për të përmbushur apo tejkaluar këtë provë konsiderohet përgjithësisht praktikë e mirë.
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.