Përqindja e vizitorëve që largohen nga faqja e internetit pa kryer veprimin apo qëllimin e dëshiruar, si një blerje, një formular plotësimi, ose largimi nga faqja e internetit pa përfunduar procesin e checkout.
Pikat kryesore:
•Zakonisht aplikohet për karrocat e pazarit, formularët dhe proceset e checkout.
•Llogaritur si: 100 × (Numri i veprimeve jo të plota / Numri i veprimeve të nisura)
•Një normë e lartë braktisjeje zakonisht tregon probleme në përvojën e përdoruesit.
•Normat tipike të braktisjes së karrocave në industri të ndryshme janë midis 60-80%.
Ndikimi i biznesit: Normat e larta të braktisjes janë në dëm të normave të konvertimit dhe të ardhurave. Çdo veprim i braktisur është një shans i humbur për një shitje ose një pistë.
Shkaqet e zakonshme: Ato përfshijnë faktorë të tillë si kostot, kompleksiteti i procesit të checkout, gabimet e faqes së internetit, mungesa e mjeteve të ndryshme të pagesës dhe çështjet e sigurisë.
Kjo do të thotë se për komunikim efektiv, gjatësia e inputit duhet të jetë 2.6 herë më e gjatë se gjatësia e daljes.