1 min. duke lexuar

Çfarë është lidhja e thellë?

Krijimi i lidhjeve affiliate që shkojnë direkt në produkte specifike dhe jo në një faqe hyrëse. Kjo teknikë përmirëson përvojën e përdoruesit duke eliminuar hapat shtesë të navigimit dhe rrit normat e konvertimit duke zbarkuar vizitorët në produktin e saktë për të cilin janë të interesuar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Krijimi i lidhjeve affiliate që shkojnë direkt në produkte specifike dhe jo në një faqe hyrëse. Kjo teknikë përmirëson përvojën e përdoruesit duke eliminuar hapat shtesë të navigimit dhe rrit normat e konvertimit duke zbarkuar vizitorët në produktin e saktë për të cilin janë të interesuar. Lidhjet e thella janë veçanërisht të efektshme për shqyrtimet e produkteve, artikujt e krahasimit dhe promovimet e synuara. Shumë rrjete affiliate ofrojnë mjete për të gjeneruar lidhje të thella automatikisht për çdo faqe në faqen e internetit të një tregtari.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+