Kostoja e mallrave të shitura, ose COGS për shkurt, është e gjitha në lidhje me paratë që një kompani shpenzon për të bërë gjërat që shet. Është si kostoja e recetës për një bukëpjekës – sa shpenzojnë për miellin, sheqerin dhe vezët për të pjekur një tortë. COGS mbulon shpenzimet e dukshme: lëndët e para që hyjnë në produkt dhe pagat e paguara për punëtorët që e bëjnë atë. Por ajo nuk përfshin gjëra të tilla si reklamimi i produktit apo dërgimi i tij tek klientët. Në thelb, COGS ju tregon se sa kushton krijimi i një produkti para se të filloni të shqetësoheni për shitjen ose dorëzimin e tij. Është një numër vendimtar për bizneset, sepse i ndihmon ata të kuptojnë se sa fitim po bëjnë në të vërtetë në çdo shitje.
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]