1 min. duke lexuar

Çfarë është kostoja e mallrave të shitura (COGS)?

Kostoja e mallrave të shitura, ose COGS për shkurt, është e gjitha në lidhje me paratë që një kompani shpenzon për të bërë gjërat që shet. Është si kostoja e recetës për një bukëpjekës – sa shpenzojnë për miellin, sheqerin dhe vezët për të pjekur një tortë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Kostoja e mallrave të shitura, ose COGS për shkurt, është e gjitha në lidhje me paratë që një kompani shpenzon për të bërë gjërat që shet. Është si kostoja e recetës për një bukëpjekës – sa shpenzojnë për miellin, sheqerin dhe vezët për të pjekur një tortë. COGS mbulon shpenzimet e dukshme: lëndët e para që hyjnë në produkt dhe pagat e paguara për punëtorët që e bëjnë atë. Por ajo nuk përfshin gjëra të tilla si reklamimi i produktit apo dërgimi i tij tek klientët. Në thelb, COGS ju tregon se sa kushton krijimi i një produkti para se të filloni të shqetësoheni për shitjen ose dorëzimin e tij. Është një numër vendimtar për bizneset, sepse i ndihmon ata të kuptojnë se sa fitim po bëjnë në të vërtetë në çdo shitje.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU