1 min. duke lexuar

Çfarë është kostoja e mallrave të shitura (COGS)?

Kostoja e mallrave të shitura, ose COGS për shkurt, është e gjitha në lidhje me paratë që një kompani shpenzon për të bërë gjërat që shet. Është si kostoja e recetës për një bukëpjekës – sa shpenzojnë për miellin, sheqerin dhe vezët për të pjekur një tortë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Kostoja e mallrave të shitura, ose COGS për shkurt, është e gjitha në lidhje me paratë që një kompani shpenzon për të bërë gjërat që shet. Është si kostoja e recetës për një bukëpjekës – sa shpenzojnë për miellin, sheqerin dhe vezët për të pjekur një tortë. COGS mbulon shpenzimet e dukshme: lëndët e para që hyjnë në produkt dhe pagat e paguara për punëtorët që e bëjnë atë. Por ajo nuk përfshin gjëra të tilla si reklamimi i produktit apo dërgimi i tij tek klientët. Në thelb, COGS ju tregon se sa kushton krijimi i një produkti para se të filloni të shqetësoheni për shitjen ose dorëzimin e tij. Është një numër vendimtar për bizneset, sepse i ndihmon ata të kuptojnë se sa fitim po bëjnë në të vërtetë në çdo shitje.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese
3 min. duke lexuar

Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese

Reddit sapo nxori diçka që çdo reklamues do të njohë – një sistem rezultatesh cilësore për reklamat, ashtu si ai i Google. Rezultati i ri i optimizimit vlerëson konfigurimin e llogarisë tuaj dhe ju tregon saktësisht se ku të përmirësoheni, duke e bërë reklamimin e Reddit më pak një lojë hamendësimesh.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge