1 min. duke lexuar

Çfarë është Duplicate Content?

Termi përmbajtje duplikuese mund të gjendet veçanërisht në kërkimin SEO. Ajo i referohet përmbajtjes identike që mund të gjendet në dy ose më shumë faqe interneti në të njëjtën kohë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Termi përmbajtje duplikuese mund të gjendet veçanërisht në kërkimin SEO. Ajo i referohet përmbajtjes identike që mund të gjendet në dy ose më shumë faqe interneti në të njëjtën kohë. Përmbajtja e duplikuar mund të marrë një sërë formash, të tilla si përmbajtje të vjedhura drejtpërdrejt që janë marrë nga faqet e tjera pa leje, ose përmbajtje që është ndarë me lejen e autorit, por kjo duhet të vendoset në një mënyrë që është e dukshme për motorët e kërkimit SEO. Problemi që lind midis duplikimeve mund të jetë gjithashtu i njëjtë ose i ngjashëm me URL-të.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+