2 min. duke lexuar

Çfarë është Digital PR?

Pr dixhital? Është si kushëriri tradicional i PR-it më i freskët dhe i aftë për teknologjinë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Pr dixhital? Është si kushëriri tradicional i PR-it më i freskët dhe i aftë për teknologjinë. Në vend që të shmoozing në ngjarje luksoze, ne jemi duke folur buzz online dhe famë në internet. Mendoni blogerët, jo tabelat. Media sociale mavens në vend të spoteve televizive.

Gjithçka ka të bëjë me nxjerrjen e markës tënde atje në perëndim të egër të internetit. Duhet të jesh kudo- Twitter, Instagram, thuaje. Dhe mos i harroni ata influencues – ata janë si fjala dixhitale e gojës në steroide.

Por nuk është vetëm për të qenë me zë të lartë. Edhe ti duhet të jesh i zgjuar. Truket SEO, përmbajtja virale, i gjithë shebang. Bëhet fjalë për ta bërë Google të të dojë aq shumë sa edhe klientët e tu.

Dhe le ta pranojmë, në këtë ditë dhe në moshë, nëse nuk je online, mund të jesh edhe i padukshëm. Digital PR është mënyra se si ju siguroheni që marka juaj të mos humbasë në boshllëkun e internetit.

Pra po, është PR për epokën e internetit. Më pak shampanjë dhe havjar, më shumë klikime dhe aksione. Kjo është bota në të cilën jetojmë tani.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
AI në automatizimin e marketingut
17 min. duke lexuar

AI në automatizimin e marketingut

AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Lexoni artikullin
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+