Pr dixhital? Është si kushëriri tradicional i PR-it më i freskët dhe i aftë për teknologjinë. Në vend që të shmoozing në ngjarje luksoze, ne jemi duke folur buzz online dhe famë në internet. Mendoni blogerët, jo tabelat. Media sociale mavens në vend të spoteve televizive.
Gjithçka ka të bëjë me nxjerrjen e markës tënde atje në perëndim të egër të internetit. Duhet të jesh kudo- Twitter, Instagram, thuaje. Dhe mos i harroni ata influencues – ata janë si fjala dixhitale e gojës në steroide.
Por nuk është vetëm për të qenë me zë të lartë. Edhe ti duhet të jesh i zgjuar. Truket SEO, përmbajtja virale, i gjithë shebang. Bëhet fjalë për ta bërë Google të të dojë aq shumë sa edhe klientët e tu.
Dhe le ta pranojmë, në këtë ditë dhe në moshë, nëse nuk je online, mund të jesh edhe i padukshëm. Digital PR është mënyra se si ju siguroheni që marka juaj të mos humbasë në boshllëkun e internetit.
Pra po, është PR për epokën e internetit. Më pak shampanjë dhe havjar, më shumë klikime dhe aksione. Kjo është bota në të cilën jetojmë tani.