1 min. duke lexuar

Çfarë është CPO?

CPO – Kostoja për porosi është një term që i referohet kostos së porositjes së një fushate apo reklamimi në internet. Kjo kosto llogaritet duke ndarë koston e reklamës nga numri i porosive të suksesshme.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

CPO – Kostoja për porosi është një term që i referohet kostos së porositjes së një fushate apo reklamimi në internet. Kjo kosto llogaritet duke ndarë koston e reklamës nga numri i porosive të suksesshme. Qëllimi i kësaj llogaritjeje është të përcaktojë se sa kushton për të marrë një urdhër. Nëse qëllimi kryesor i kësaj forme marketingu është thjesht gjenerimi i shitjeve, atëherë kostoja për porosi është mënyra e preferuar për të matur këto të dhëna.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese
3 min. duke lexuar

Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese

Reddit sapo nxori diçka që çdo reklamues do të njohë – një sistem rezultatesh cilësore për reklamat, ashtu si ai i Google. Rezultati i ri i optimizimit vlerëson konfigurimin e llogarisë tuaj dhe ju tregon saktësisht se ku të përmirësoheni, duke e bërë reklamimin e Reddit më pak një lojë hamendësimesh.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge