1 min. duke lexuar

Çfarë është CPI?

CPI, kosto për përshtypje. Ky term është i lidhur me trafikun online dhe reklamat në internet.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

CPI, kosto për përshtypje. Ky term është i lidhur me trafikun online dhe reklamat në internet. Ai i referohet çmimit të paguar nga një reklamues për çdo përshtypje të reklamës së tyre tek një përdorues interneti. Një term i ngjashëm i lidhur me koston për përshtypje është CPM, kosto për mille, që është kostoja për një mijë përshtypje. Këto terma përdoren për të përcaktuar efektivitetin dhe profitabilitetin e reklamave online. Reklamat në media të tjera, si radioja apo televizioni, paguhen në mënyrë të ngjashme. Reklamat shiten bazuar në një vlerësim të numrit të shikuesve apo dëgjuesve.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese
3 min. duke lexuar

Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese

Reddit sapo nxori diçka që çdo reklamues do të njohë – një sistem rezultatesh cilësore për reklamat, ashtu si ai i Google. Rezultati i ri i optimizimit vlerëson konfigurimin e llogarisë tuaj dhe ju tregon saktësisht se ku të përmirësoheni, duke e bërë reklamimin e Reddit më pak një lojë hamendësimesh.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge