2 min. duke lexuar

Çfarë është Click-through Rate?

Click-Through Rate (CTR) është një metrikë kyçe në reklamat dixhitale që mat se sa shpesh njerëzit klikojnë në një reklamë ose listim të produktit pas shikimit të saj. Llogaritet duke ndarë numrin e klikimeve nga numri i përshtypjeve dhe duke u shumëfishuar me 100.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Click-Through Rate (CTR) është një metrikë kyçe në reklamat dixhitale që mat se sa shpesh njerëzit klikojnë në një reklamë ose listim të produktit pas shikimit të saj. Llogaritet duke ndarë numrin e klikimeve nga numri i përshtypjeve dhe duke u shumëfishuar me 100. Për shembull, 5 klikime nga 100 përshtypje japin një CTR 5%.

CTR shërben si një tregues i rëndësisë dhe thirrjes së një reklame për përdoruesit. Çdo reklamë, listim dhe fjalë kyçe në fushatën tuaj ka CTR-në e vet, të cilën mund ta monitoroni në llogarinë tuaj. Një CTR i lartë sugjeron që përdoruesit të gjejnë përmbajtjen tuaj të dobishme dhe të përshtatshme për nevojat e tyre.

Kjo metrike luan një rol vendimtar në përcaktimin e performancës së reklamës suaj, duke kontribuar në komponentin e pritur CTR të Ad Rank. Megjithatë, ajo që përbën një CTR “të mirë” mund të ndryshojë në varësi të industrisë suaj, platformës së reklamave dhe llojit të fushatës.

Duke analizuar CTR, ju mund të identifikoni se cilat elemente të fushatës suaj po performojnë mirë dhe cilat kanë nevojë për përmirësim. Radhitja e fjalëve kyçe, reklamave dhe listimeve nga afër me biznesin tuaj dhe njëri-tjetrin rrit gjasat që përdoruesit të klikojnë në përmbajtjen tuaj pas kërkimit të termave të lidhur.

CTR është një mjet thelbësor për optimizimin e strategjisë suaj të reklamave dixhitale, duke ju ndihmuar të rafinoni qasjen tuaj për të angazhuar më mirë audiencën tuaj të synuar.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
23 min. duke lexuar

Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla

Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+