1 min. duke lexuar

Çfarë është aplikacioni i pagesave peer-to-peer (P2P)?

Aplikacioni i pagesave peer-to-peer (P2P) është platformë dixhitale që lejon individët të transferojnë para drejtpërdrejt te njëri-tjetri pa ndërmjetës si bankat. Këto aplikacione, të tilla si Venmo, PayPal, Cash App dhe Zelle, mundësojnë transaksione të sigurta dhe të shpejta duke lidhur llogaritë bankare, kartat e debitit ose kartat e kreditit të përdoruesve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Aplikacioni i pagesave peer-to-peer (P2P) është platformë dixhitale që lejon individët të transferojnë para drejtpërdrejt te njëri-tjetri pa ndërmjetës si bankat. Këto aplikacione, të tilla si Venmo, PayPal, Cash App dhe Zelle, mundësojnë transaksione të sigurta dhe të shpejta duke lidhur llogaritë bankare, kartat e debitit ose kartat e kreditit të përdoruesve.

Si funksionojnë pagesat P2P

  1. Konfigurimi i llogarisë: Përdoruesit krijojnë një llogari duke përdorur emailin, numrin e telefonit ose profilin e tyre të mediave sociale.
  2. Burimi i financimit: Një llogari bankare, kartë debiti ose kartë krediti është e lidhur.
  3. Transaksioni: Pagesat dërgohen duke përdorur emailin, numrin e telefonit, emrin e përdoruesit ose kodin QR të marrësit. Fondet mund të ruhen në aplikacion ose të transferohen në një llogari bankare.

Avantazhet

  • Transferta të shpejta dhe të përshtatshme parash.
  • Privatësia për detaje financiare.
  • Ideale për ndarjen e faturave ose pagesën e tregtarëve.

Disavantazhet

  • Rreziku i mashtrimeve ose transferimeve aksidentale.
  • Tarifat për përdorimin e kartës së kreditit ose transfertat e menjëhershme.
Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU