Imagjinoni të përpiqeni të futeni fshehurazi në krye të renditjes së motorëve të kërkimit pa e fituar atë në fakt. Kjo është ajo që black hat SEO është e gjitha në lidhje – duke përdorur taktikat e nëndheshme për të manipuluar rrugën tuaj për në krye. Por ja gjëja: motorët e kërkimit janë në të, dhe ata nuk do të ngurrojnë t’ju ndalojnë nëse ju kapin duke përdorur këto teknika të dyshimta. Black hat SEO përfshin gjëra si fshehja e përmbajtjes nga përdoruesit ndërsa e tregon atë në motorët e kërkimit (të quajtur cloaking), krijimin e faqeve të dyfishta apo edhe sabotimin e faqeve të konkurrentëve tuaj (të njohur si SEO negative). Termi ‘kapele e zezë’ në fakt vjen nga perëndimet e vjetra, ku të këqinjtë mbanin kapele të zeza dhe djemtë e mirë mbanin kapele të bardha. Në botën dixhitale, SEO me kapele të zezë është ekuivalenti i veshjes së një kapeleje të zezë – është e kundërta e praktikave etike dhe të ndershme të marketingut.
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]