
1. Planet e qëndrueshmërisë: Vlera e konsumit mendjelehtë
Klientët e sotëm janë gjithnjë e më të shqetësuar për ndikimin në mjedis. Gjatë të premtes së zezë 2024, do të shohim markat që fokusohen në qëndrueshmërinë që dallohen. Për shembull, marka Patagonia filloi një luftë kundër zbritjeve agresive 8 vjet më parë. Në vend të kësaj, ajo u përqëndrua në ripërdorimin dhe nismat dhe edukimin në fushën e qëndrueshmërisë, duke u diferencuar me sukses dhe duke u lidhur me një audiencë të ndërgjegjshme.
2. Oferta të veçanta dhe promovime flash
Falë FOMO (Fear Of Missing Out), marrëveshjet flash dhe promovimi ekskluzivgjatë orëve të fundit të së premtes së zezë rrisin shumë konvertimet. Sigurohuni që të programoni oferta të kufizuara në kohë në vitin 2024 që frymëzojnë blerjen e shpejtë. Target klientët që kanë kaluar vizituar dyqanin tuaj dhe u paraqesin atyre oferta tërheqëse pikërisht para se të humbasin shansin.
3. Përmirësimi i Omnichannel
Omnichannel është ende vital, dhe përvojat e përsosura të blerjeve midis dyqaneve online dhe fizike do të jenë më të nevojshme gjatë Black Friday 2024 se kurrë. Klientët dëshirojnë zgjedhje si “click & collect”; Ata duan të jenë në gjendje të blejnë online dhe të mblidhen në dyqan, të gëzojnë specialitete të veçanta si në internet ashtu edhe në vende reale. Një qasje omnichannel e zbatuar siç duhet ngre mundësitë e konvertimit dhe rrit përvojën e klientit.

Source: Depositphotos
4. Ritargetimi dhe personalizimi i avancuar
Konsumatorët tani kanë shpresa shumë të ndryshme rreth personalizimit. Remarketing i avancuar dhe segmentimi i audiencës do të përdoren më shumë gjatë të premtes së zezë 2024 në mënyrë që të rriten konvertimet. Shitjet mund të ndikohen shumë nga personalizimi i promocioneve, ofertave dhe sugjerimeve të produkteve duke përdorur të dhënat e sjelljes së përdoruesit. Personalizimi mbështetet gjithashtu shumë në teknologjitë e marketingut të email-it, të cilat rrisin normat e hapura dhe klikimet kur ofertat janë të përshtatura për disa preferenca.
5. Rritja e Javës së Zezë dhe ngritjes në detyrë të hershme
Përhapja e së premtes së zezë në atë që sot njihet si “Java e Zezë” apo edhe “Muaji i Zi” tregon qartë drejt vitit 2024. Gjithnjë e më shumë dyqane fillojnë fushatat e tyre përpara ditës zyrtare me qëllim që të tërheqin klientët sa më shpejt që të jetë e mundur. Kjo strategji lejon dyqanet të ulin majat e kërkesës dhe të ofrojnë një mjedis më të këndshëm blerjeje për klientët e tyre.
Këto prirje janë vetëm maja e ajsbergut. Nëse doni të çoni e-commerce tuaj në nivelin tjetër dhe të siguroni një të premte të zezë të suksesshme, qëndroni në 👇 linjë .