4 min. duke lexuar

Trendet kryesore të tregtisë elektronike të së premtes së zezë 2024: Pjesa e parë

Zbuloni trendet kryesore të së premtes së zezë 2024 dhe personalizoni strategjinë tuaj për të maksimizuar të ardhurat gjatë këtij festivali pivotal të shitjes me pakicë. Me rritjen e vazhdueshme si në volumin e shitjeve ashtu edhe në pritjet e konsumatorëve, Black Friday 2024 po kërkon të jetë një nga mundësitë më të rëndësishme të vitit në dispozicion të kompanive të e-commerce. Markat duhet të kuptojnë dhe të kapin prirjet që do të bëjnë një ndryshim këtë vit, ndërsa nevojat e konsumatorëve ndryshojnë dhe konkurrenca rritet. Tendencat kryesore të së premtes së zezë 2024 do të diskutohen në këtë artikull së bashku me mënyrën se si mund të modifikoni qasjen tuaj të e-commerce për të rritur shitjet dhe për të tërhequr në klientët tuaj.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Trendet kryesore të tregtisë elektronike të së premtes së zezë 2024: Pjesa e parë
Burimi: Depositphotos

1. Planet e qëndrueshmërisë: Vlera e konsumit mendjelehtë

Klientët e sotëm janë gjithnjë e më të shqetësuar për ndikimin në mjedis. Gjatë të premtes së zezë 2024, do të shohim markat që fokusohen në qëndrueshmërinë që dallohen. Për shembull, marka Patagonia filloi një luftë kundër zbritjeve agresive 8 vjet më parë. Në vend të kësaj, ajo u përqëndrua në ripërdorimin dhe nismat dhe edukimin në fushën e qëndrueshmërisë, duke u diferencuar me sukses dhe duke u lidhur me një audiencë të ndërgjegjshme.

2. Oferta të veçanta dhe promovime flash

Falë FOMO (Fear Of Missing Out), marrëveshjet flash dhe promovimi ekskluzivgjatë orëve të fundit të së premtes së zezë rrisin shumë konvertimet. Sigurohuni që të programoni oferta të kufizuara në kohë në vitin 2024 që frymëzojnë blerjen e shpejtë. Target klientët që kanë kaluar vizituar dyqanin tuaj dhe u paraqesin atyre oferta tërheqëse pikërisht para se të humbasin shansin.

3. Përmirësimi i Omnichannel

Omnichannel është ende vital, dhe përvojat e përsosura të blerjeve midis dyqaneve online dhe fizike do të jenë më të nevojshme gjatë Black Friday 2024 se kurrë. Klientët dëshirojnë zgjedhje si “click & collect”; Ata duan të jenë në gjendje të blejnë online dhe të mblidhen në dyqan, të gëzojnë specialitete të veçanta si në internet ashtu edhe në vende reale. Një qasje omnichannel e zbatuar siç duhet ngre mundësitë e konvertimit dhe rrit përvojën e klientit.

Discover the Black Friday 2024 key trends and customise your strategy to maximise income during this pivotal retail festival. With ongoing increase in both sales volume and consumer expectations, Black Friday 2024 is looking to be one of the year's most significant opportunities available to e-commerce companies.

Source: Depositphotos

4. Ritargetimi dhe personalizimi i avancuar

Konsumatorët tani kanë shpresa shumë të ndryshme rreth personalizimit. Remarketing i avancuar dhe segmentimi i audiencës do të përdoren më shumë gjatë të premtes së zezë 2024 në mënyrë që të rriten konvertimet. Shitjet mund të ndikohen shumë nga personalizimi i promocioneve, ofertave dhe sugjerimeve të produkteve duke përdorur të dhënat e sjelljes së përdoruesit. Personalizimi mbështetet gjithashtu shumë në teknologjitë e marketingut të email-it, të cilat rrisin normat e hapura dhe klikimet kur ofertat janë të përshtatura për disa preferenca.

5. Rritja e Javës së Zezë dhe ngritjes në detyrë të hershme

Përhapja e së premtes së zezë në atë që sot njihet si “Java e Zezë” apo edhe “Muaji i Zi” tregon qartë drejt vitit 2024. Gjithnjë e më shumë dyqane fillojnë fushatat e tyre përpara ditës zyrtare me qëllim që të tërheqin klientët sa më shpejt që të jetë e mundur. Kjo strategji lejon dyqanet të ulin majat e kërkesës dhe të ofrojnë një mjedis më të këndshëm blerjeje për klientët e tyre.

Këto prirje janë vetëm maja e ajsbergut. Nëse doni të çoni e-commerce tuaj në nivelin tjetër dhe të siguroni një të premte të zezë të suksesshme, qëndroni në 👇 linjë .

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+