2 min. duke lexuar

Shpenzimet e reklamave në Mbretërinë e Bashkuar arrijnë 9.2 miliard £ në Q1 këtë vit

Skena e reklamave britanike theu rekordet e shpenzimeve të tremujorit të parë. Shifrat e reja nga Shoqata e Reklamave dhe WARC tregojnë një rritje të mahnitshme prej 9.3% të shpenzimeve të reklamave, duke e çuar kështu të gjithë shumën në një shumë befasuese prej 9.2 miliard £ midis janarit dhe marsit.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shpenzimet e reklamave në Mbretërinë e Bashkuar arrijnë 9.2 miliard £ në Q1 këtë vit
Burimi: Depositphotos

E nxitur kryesisht nga zgjerimi i vazhdueshëm i reklamave dixhitale, kjo rritje e mahnitshme e marketingut dixhital dhe online i tejkaloi vlerësimet e mëparshme me mbi tre pikë përqindje. Kanalet online sot mbajnë 79.7% të shpenzimeve të përgjithshme të reklamave për Mbretërinë e Bashkuar.

Përpara, analistët e industrisë shohin rritjen që vazhdon. Me një rritje prej 9.2% që pritet në tremujorin e dytë, investimi i reklamave mund të rritet në 9.7 miliard £.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Ekspertët parashikojnë tani një normë rritjeje vjetore prej 7.7%, kështu që pikëpamja e gjithë vitit është ndryshuar në rritje. Deri në fund të vitit, kjo do të rriste marketingun dixhital dhe online në Mbretërinë e Bashkuar në një shumë mahnitëse prej 39.4 miliardë funtesh.

Ka disa industri të gatshme për shfaqje veçanërisht të mëdha:

  • Nga reklamat në shtëpi: +12.5%
  • Reklamat e kërkimit: + 10.1%
  • Radio: +5.5%

E shtyrë nga një verë plot me ngjarje sportive, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) është veçanërisht e vendosur për të thyer për herë të parë shifrën e 1 miliard £.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+