
E nxitur kryesisht nga zgjerimi i vazhdueshëm i reklamave dixhitale, kjo rritje e mahnitshme e marketingut dixhital dhe online i tejkaloi vlerësimet e mëparshme me mbi tre pikë përqindje. Kanalet online sot mbajnë 79.7% të shpenzimeve të përgjithshme të reklamave për Mbretërinë e Bashkuar.
Përpara, analistët e industrisë shohin rritjen që vazhdon. Me një rritje prej 9.2% që pritet në tremujorin e dytë, investimi i reklamave mund të rritet në 9.7 miliard £.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024
Ekspertët parashikojnë tani një normë rritjeje vjetore prej 7.7%, kështu që pikëpamja e gjithë vitit është ndryshuar në rritje. Deri në fund të vitit, kjo do të rriste marketingun dixhital dhe online në Mbretërinë e Bashkuar në një shumë mahnitëse prej 39.4 miliardë funtesh.
Ka disa industri të gatshme për shfaqje veçanërisht të mëdha:
- Nga reklamat në shtëpi: +12.5%
- Reklamat e kërkimit: + 10.1%
- Radio: +5.5%
E shtyrë nga një verë plot me ngjarje sportive, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) është veçanërisht e vendosur për të thyer për herë të parë shifrën e 1 miliard £.