2 min. duke lexuar

Shpenzimet e reklamave në Mbretërinë e Bashkuar arrijnë 9.2 miliard £ në Q1 këtë vit

Skena e reklamave britanike theu rekordet e shpenzimeve të tremujorit të parë. Shifrat e reja nga Shoqata e Reklamave dhe WARC tregojnë një rritje të mahnitshme prej 9.3% të shpenzimeve të reklamave, duke e çuar kështu të gjithë shumën në një shumë befasuese prej 9.2 miliard £ midis janarit dhe marsit.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shpenzimet e reklamave në Mbretërinë e Bashkuar arrijnë 9.2 miliard £ në Q1 këtë vit
Burimi: Depositphotos

E nxitur kryesisht nga zgjerimi i vazhdueshëm i reklamave dixhitale, kjo rritje e mahnitshme e marketingut dixhital dhe online i tejkaloi vlerësimet e mëparshme me mbi tre pikë përqindje. Kanalet online sot mbajnë 79.7% të shpenzimeve të përgjithshme të reklamave për Mbretërinë e Bashkuar.

Përpara, analistët e industrisë shohin rritjen që vazhdon. Me një rritje prej 9.2% që pritet në tremujorin e dytë, investimi i reklamave mund të rritet në 9.7 miliard £.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Ekspertët parashikojnë tani një normë rritjeje vjetore prej 7.7%, kështu që pikëpamja e gjithë vitit është ndryshuar në rritje. Deri në fund të vitit, kjo do të rriste marketingun dixhital dhe online në Mbretërinë e Bashkuar në një shumë mahnitëse prej 39.4 miliardë funtesh.

Ka disa industri të gatshme për shfaqje veçanërisht të mëdha:

  • Nga reklamat në shtëpi: +12.5%
  • Reklamat e kërkimit: + 10.1%
  • Radio: +5.5%

E shtyrë nga një verë plot me ngjarje sportive, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) është veçanërisht e vendosur për të thyer për herë të parë shifrën e 1 miliard £.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+