2 min. duke lexuar

Shein po zgjerohet përtej modës: Kujdesi i lëkurës, pasta e dhëmbëve dhe lodrat në horizont

Dyqani kinez në internet Shein, i njohur për shitjen e modës së lirë, po kërkon të zgjerojë platformën e saj. Ajo do të shtojë prodhime shtëpiake, barnatore dhe lodra. Me këtë lëvizje, dyqani i modës së shpejtë po përpiqet të diversifikojë ofertën e tij përtej rrobave, të rrisë besueshmërinë e tij dhe të konkurrojë me gjigantë si Amazon.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shein po zgjerohet përtej modës: Kujdesi i lëkurës, pasta e dhëmbëve dhe lodrat në horizont
Burimi: Depositphotos

Siç raporton Reuters, Shein zbuloi shërbimet e saj të tregut online në një ngjarje në Madrid muajin e kaluar, së bashku me Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food dhe markën spanjolle të kozmetikës Bella Aurora.

“Të gjithë e lidhin Shein me modën, por ne jemi të përkushtuar ndaj të gjitha vertikaleve,” tha Kristina Fontana, drejtore e operacioneve të markës për rajonin e EMEA, në konferencë.

Sipas Fontana, platforma thjesht i përgjigjet kërkesës së konsumatorëve për produkte të markës. Reuters raporton se Fontana më parë ka punuar për Alibaba Group dhe është një nga disa ekspertë të tregut që Shein ka blerë nga gjigandi kinez.

Në shkallën e Bashkimit Evropian

Shein ka mesatarisht 108 milionë përdorues aktivë në muaj në BE. Është për shkak të numrit të lartë të përdoruesve që Bashkimi Evropian e ka renditur atë si një platformë të madhe interneti. Si e tillë, ajo bie nën Ligjin për Shërbimet Dixhitale (DSA) dhe do t’i nënshtrohet kontrolleve më të rrepta.

Ajo duhet të respektojë rregullat strikte për të mbrojtur përdoruesit dhe për të rritur sigurinë e shërbimeve të saj deri në fund të gushtit. Kompanitë që thyejnë rregullat mund të gjobiten deri në 6% të xhiros së tyre vjetore, duke përfshirë një ndalim të funksionimit në rast të shkeljeve të rënda dhe të përsëritura. Shein është platforma e 23-të që mbulohet nga rregullat. Të tjera përfshijnë kompani të tilla si X, TikTok, Meta dhe Google.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+