Siç raporton Reuters, Shein zbuloi shërbimet e saj të tregut online në një ngjarje në Madrid muajin e kaluar, së bashku me Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food dhe markën spanjolle të kozmetikës Bella Aurora.
“Të gjithë e lidhin Shein me modën, por ne jemi të përkushtuar ndaj të gjitha vertikaleve,” tha Kristina Fontana, drejtore e operacioneve të markës për rajonin e EMEA, në konferencë.
Sipas Fontana, platforma thjesht i përgjigjet kërkesës së konsumatorëve për produkte të markës. Reuters raporton se Fontana më parë ka punuar për Alibaba Group dhe është një nga disa ekspertë të tregut që Shein ka blerë nga gjigandi kinez.
Në shkallën e Bashkimit Evropian
Shein ka mesatarisht 108 milionë përdorues aktivë në muaj në BE. Është për shkak të numrit të lartë të përdoruesve që Bashkimi Evropian e ka renditur atë si një platformë të madhe interneti. Si e tillë, ajo bie nën Ligjin për Shërbimet Dixhitale (DSA) dhe do t’i nënshtrohet kontrolleve më të rrepta.
Ajo duhet të respektojë rregullat strikte për të mbrojtur përdoruesit dhe për të rritur sigurinë e shërbimeve të saj deri në fund të gushtit. Kompanitë që thyejnë rregullat mund të gjobiten deri në 6% të xhiros së tyre vjetore, duke përfshirë një ndalim të funksionimit në rast të shkeljeve të rënda dhe të përsëritura. Shein është platforma e 23-të që mbulohet nga rregullat. Të tjera përfshijnë kompani të tilla si X, TikTok, Meta dhe Google.