
Shpenzimet për blerjen e përdoruesve arrijnë kulmin e të gjitha kohërave
Pas një viti të vështirë 2023 në të cilin rënia ekonomike çoi në një rënie prej 6%, reklamat e blerjes së përdoruesve janë rikuperuar mirë. Në vitin 2024, shpenzimet u rritën me 5% në 65 miliardë dollarë në mbarë botën (pa përfshirë Kinën). Rimëkëmbja nuk ishte e qëndrueshme në të gjithë industritë; Lojrat panë një rënie prej 7%, ndërsa aplikacionet jo-lojra u rritën me 8%.
FinTech dhe novacionet e kriptovalutave nxitën një rritje të jashtëzakonshme prej 61% nga viti në vit në aplikacionet e financës, duke i bërë ata interpretuesit e shquar. Përveç kësaj, aplikacionet e udhëtimit u rikuperuan mirë, duke u rritur me 20% dhe pothuajse duke arritur nivelet e tyre para-COVID. Megjithatë, pas rritjes së tyre të vitit 2023, e cila kryesisht drejtohej nga platformat aziatike të blerjeve, aplikacionet e blerjeve panë një rënie të shpenzimeve të reklamave.
Lojërat rastësore rritën pjesën e tyre të tregut nga 61% në 64% në industrinë e lojrave me një rritje modeste prej 3%. Për kategoritë e tjera të lojrave, perspektiva ishte më pak premtuese, pasi lojrat e mesit dhe të kazinove panë rënie prej 21% dhe 12%, respektivisht.
Ndryshimi i rrjedhës së të ardhurave: rritje e ndjeshme në IAP dhe IAA
Në vitin 2024, të ardhurat e blerjes në app (IAP) u rritën me pothuajse 20% në sektorët jo-lojëra, me udhëtimet dhe blerjet që nxitën më shumë rritje (të dyja me rreth 20%). Si teknikat e sofistikuara të monetizimit që synojnë përdoruesit me vlerë të lartë, ashtu edhe rregullimet e çmimeve të nxitura nga inflacioni, të cilat përgjithësisht u pranuan nga konsumatorët, janë për t’u fajësuar për këtë rritje.
Sa i përket të ardhurave të IAP, lojërat treguan një tablo të përzier. Lojërat e mesit dhe ato rastësore panë rënie respektivisht prej 2% dhe 5%, ndërsa aplikacionet e kazinove panë një rritje prej 4%.

Source: appsflyer
Zhvillimet në hapësirën e reklamave in-app (IAA) ishin veçanërisht intriguese. Ndërsa lojrat u rritën me 7% nga viti në vit, sektorët jo-lojra panë një rritje prej 26%. Teknikat novatore të monetizimit hibrid, me ç’rast aplikacionet historikisht të fokusuara në IAP filluan të integronin reklamat, ishin forca shtytëse e kësaj rritjeje. Për shembull, të ardhurat e IAA-s të aplikacioneve të mesme u rritën me 21%.
Lidhja e thellë e karburanteve Rritje e bollshme në konvertimet
Konvertimet në kanalet e mediave në pronësi u rritën me 64% në vitin 2024, duke demonstruar rezultate mbresëlënëse. Teknologjia e lidhjes së thellë ishte thelbësore në vendosjen e lidhjeve të lëmuara midis pikave të ndryshme të prekjes dhe përmbajtjes së veçantë të aplikacioneve.
- Konvertimet nga emaili në aplikacione u rritën me 45%
- Tekst në aplikacione me 29%
- Kodet QR për aplikacionet me 16%
Me një rritje të dukshme prej 77% nga viti në vit, kanali web-to-app bëri veçanërisht mirë në Evropën Perëndimore (+78%) dhe Amerikën Latine (+88%). Këto gjetje theksojnë se si përvojat e përdoruesve ndër-platformë po bëhen më komplekse.
Fokusi është në vërejtjen
Remarketing u bë një motor i rëndësishëm rritjeje në vitin 2024, ndërsa instalimet e paguara u rritën vetëm 2%. Me një rritje prej 22%, konvertimet e vërejtjeve i tejkaluan shumë instalimet e reja. Kjo prirje, e cila ishte veçanërisht e dukshme në fushat e financave (+22%) dhe blerjeve (+29%), tregoi theksin në rritje në optimizimin e vlerës aktuale të përdoruesit.

Source: appsflyer
Ekspertët parashikojnë se këto prirje në marketingun mobil do të vazhdojnë të zhvillohen deri në vitin 2025. Duke pasur parasysh se ekonomia globale pritet të rritet me 3% dhe se linjat që ndajnë lojërat nga jo-lojrat po bëhen gjithnjë e më të mjegullta, ne duhet të presim të shohim metoda edhe më kreative për të tërhequr përdorues të rinj dhe për të fituar para.