
Meta’s Dokumenti Catalyzing Connections zbulon se 87% e përdoruesve të Gen Z filluan të ndiqnin një markë pasi panë Rubinetin e saj. 80% madje bënë një blerje pasi e panë atë. Kjo tregon qartë rëndësinë e përmbajtjes video në ndikimin e sjelljes së konsumatorit.
Me pjesën në rritje të videove, e cila tani përbën 60% të kohës së kaluar në Facebook dhe Instagram, reklamat Reels u ofrojnë markave një mundësi unike për të arritur klientët atje ku janë më të angazhuar.
Meta thekson tre parime kryesore krijuese që maksimizojnë efektivitetin e Reels Ads:
- Mendoni vertikalisht: reklamat e formatit 9:16 performojnë më mirë.
- Vë bast në tingull: Videot me zë arrijnë nivele më të larta angazhimi.
- Mbani zonën e sigurt: Elementet krijuese në reklamë duhet të jenë të dukshme dhe efektive brenda ndërfaqes Reels. “Zona e sigurt” është hapësira në video ku përmbajtja nuk do të mbivendoset me ndërfaqen e përdoruesit të aplikacionit, si kontrollet, elementet grafike, apo captions.

Source: Meta
Sipas të dhënave të Metës, përdorimi i këtyre parimeve krijuese çon në 34% kosto më të ulët për rezultat (CPR) krahasuar me reklamat e imazheve dhe deri në dyfishin e shpërndarjes brenda vendosjes së Reels.
Fushatat me elemente krijuese të optimizuara regjistruan 68% shpërndarje në të gjithë Feed, Stories dhe Reels, duke konfirmuar efektivitetin e tyre.
A e dini tani se si do të përdorni Reels Ads për të mbështetur markën tuaj?