3 min. duke lexuar

Krahasimet e çmimeve nën Axel Springer do të përfundojnë për shkak të dukshmërisë së ulët në Google

Axel Springer, një nga grupet kryesore botuese të Evropës, do të ndërpresë funksionimin e linjave të saj të blerjeve dhe dyqaneve deri në fund të këtij muaji. Mbyllja është kryesisht për shkak të shikueshmërisë së reduktuar në Google.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Krahasimet e çmimeve nën Axel Springer do të përfundojnë për shkak të dukshmërisë së ulët në Google
Burimi: Depositphotos

Sfondi dhe konteksti

  • Ladenzeile është një motor krahasimi i çmimeve i themeluar nga Rocket Internet në vitin 2008. Ajo luan një rol të rëndësishëm në skenën gjermane dhe austriake të tregtisë elektronike. Rocket Internet është gjithashtu prapa markave të tilla si Zalando, Delivery Hero dhe HelloFresh.
  • Idealo është gjithashtu një faqe gjermane e krahasimit të çmimeve që operon në disa tregje evropiane. Ajo ka funksionuar që nga viti 2000 dhe është bërë platforma më e madhe e blerjeve dhe krahasimit të çmimeve në Evropë.
  • Shopalike gjithashtu operon si një faqe krahasimi çmimesh, por është gjithashtu një platformë blerjesh online që fokusohet në kategori të tilla si veshjet, këpucët, çantat, bizhuteritë dhe mallrat sportive. Modeli i biznesit i Shopalike bazohet në grumbullimin e produkteve nga dyqane të shumta online. Nuk është një treg në kuptimin tradicional ku shitësit e shumtë listojnë produktet e tyre, por një platformë blerjeje online që agregon produkte nga shitës të ndryshëm online dhe u lejon klientëve të krahasojnë çmimet dhe të gjejnë marrëveshjet më të mira. Ajo operon në dhjetë vende evropiane.

Axel Springer bleu Ladenzeile në vitin 2011 dhe e integroi atë me sajtin e saj ekzistues të krahasimit Idealo. Megjithatë, Ladenzeile dhe Shopalike do të ndërpresin operacionet më 30 qershor. Vendimi preku 70 punonjës, të cilët morën paketat e shkëputjes.

Ndryshime strategjike

Një faktor i rëndësishëm në vendim ështëse ai zvogëloi aftësinë për të tërhequr trafikun nga Google. Faqet e krahasimit kanë përjetuar probleme të shikueshmërisë në këtë platformë, duke ndikuar në trafikun dhe të ardhurat e tyre. Platformat kanë komentuar në të kaluarën për disavantazhin e tyre në Google.

Source: Omr.com

Portali OMR ka publikuar evolucionin e shikueshmërisë së Ladenzeile.de në Google sipas mjetit SEO Sistrix.

Axel Springer tani ka vendosur t’i përqendrojë përpjekjet e saj në Idealo. Kompania shpreson se Ligji i ardhshëm i Tregjeve Dixhitale do të ndihmojë në nivelimin e fushës së lojës dhe rritjen e profitabilitetit të shërbimeve krahasuese.

Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike vendase?

Mbyllja e shërbimeve të krahasimit të huaj nuk ka gjasa të ketë një ndikim të drejtpërdrejtë në tregtinë elektronike të tjera evropiane. Megjithatë, rëndësia e diversifikimit të burimeve të trafikut ilustrohet nga ky shembull.

Vendimi i Axel Springer për t’u fokusuar në Idealo sugjeron një strategji të përqendrimit në bizneset thelbësore dhe fitimprurëse. Ka ende shpresë për faqet e krahasimit të çmimeve me Aktin Evropian të Marketingut Dixhital (DMA), i cili mund të hapë mundësi të reja për faqet e krahasimit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz