
Sfondi dhe konteksti
- Ladenzeile është një motor krahasimi i çmimeve i themeluar nga Rocket Internet në vitin 2008. Ajo luan një rol të rëndësishëm në skenën gjermane dhe austriake të tregtisë elektronike. Rocket Internet është gjithashtu prapa markave të tilla si Zalando, Delivery Hero dhe HelloFresh.
- Idealo është gjithashtu një faqe gjermane e krahasimit të çmimeve që operon në disa tregje evropiane. Ajo ka funksionuar që nga viti 2000 dhe është bërë platforma më e madhe e blerjeve dhe krahasimit të çmimeve në Evropë.
- Shopalike gjithashtu operon si një faqe krahasimi çmimesh, por është gjithashtu një platformë blerjesh online që fokusohet në kategori të tilla si veshjet, këpucët, çantat, bizhuteritë dhe mallrat sportive. Modeli i biznesit i Shopalike bazohet në grumbullimin e produkteve nga dyqane të shumta online. Nuk është një treg në kuptimin tradicional ku shitësit e shumtë listojnë produktet e tyre, por një platformë blerjeje online që agregon produkte nga shitës të ndryshëm online dhe u lejon klientëve të krahasojnë çmimet dhe të gjejnë marrëveshjet më të mira. Ajo operon në dhjetë vende evropiane.
Axel Springer bleu Ladenzeile në vitin 2011 dhe e integroi atë me sajtin e saj ekzistues të krahasimit Idealo. Megjithatë, Ladenzeile dhe Shopalike do të ndërpresin operacionet më 30 qershor. Vendimi preku 70 punonjës, të cilët morën paketat e shkëputjes.
Ndryshime strategjike
Një faktor i rëndësishëm në vendim ështëse ai zvogëloi aftësinë për të tërhequr trafikun nga Google. Faqet e krahasimit kanë përjetuar probleme të shikueshmërisë në këtë platformë, duke ndikuar në trafikun dhe të ardhurat e tyre. Platformat kanë komentuar në të kaluarën për disavantazhin e tyre në Google.

Source: Omr.com
Axel Springer tani ka vendosur t’i përqendrojë përpjekjet e saj në Idealo. Kompania shpreson se Ligji i ardhshëm i Tregjeve Dixhitale do të ndihmojë në nivelimin e fushës së lojës dhe rritjen e profitabilitetit të shërbimeve krahasuese.
Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike vendase?
Mbyllja e shërbimeve të krahasimit të huaj nuk ka gjasa të ketë një ndikim të drejtpërdrejtë në tregtinë elektronike të tjera evropiane. Megjithatë, rëndësia e diversifikimit të burimeve të trafikut ilustrohet nga ky shembull.
Vendimi i Axel Springer për t’u fokusuar në Idealo sugjeron një strategji të përqendrimit në bizneset thelbësore dhe fitimprurëse. Ka ende shpresë për faqet e krahasimit të çmimeve me Aktin Evropian të Marketingut Dixhital (DMA), i cili mund të hapë mundësi të reja për faqet e krahasimit.