3 min. duke lexuar

Instagram zbulon prioritetet strategjike për vitin 2025

Pas një jave ndryshimesh të politikës në mbarë Metën dhe debateve të ndezura rreth fjalimit të pranueshëm Instagram zbulon përparësitë strategjike. CEO Adam Mosseri përshkruan vizionin ambicioz të platformës për vitin 2025, duke u fokusuar shumë në mjetet e reja krijuese dhe përmirësimin e lidhjeve të përdoruesve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Instagram zbulon prioritetet strategjike për vitin 2025
Burimi: Depositphotos

Përqafimi i IA-së për të përmirësuar mjetet krijuese

Platforma është zotuar të ndryshojë ndjeshëm mjetet e saj përsa i përket krijimtarisë.

“Instagrami u bazua me të vërtetë në idenë për të lejuar këdo të ndajë diçka krijuese që ata ishin krenarë ta ndanin, dhe kështu që ne duam ta dyfishojmë këtë duke u siguruar që mjetet tona krijuese të jenë më të mira në klasë në të gjithë tabelën, gjë që nuk janë tani”, thotë Mosseri.

Ai thekson se teknologjitë e IA do të përmirësojnë mjetet e tyre aktuale për të ndihmuar krijuesit të prodhojnë përmbajtje të një kalibri më të lartë. Instagram filloi të preferonte krijuesit më të vegjël mbi agregatorët e përmbajtjes në prill të vitit të kaluar, gjë që u pasua nga ndryshime të rëndësishme algoritmike.

Mesazhet dalin si mënyra kryesore për të ndarë përmbajtjen

Shtylla e dytë thelbësore është komunikimi i përdoruesve. Çuditërisht, kanali kryesor i platformës për ndarjen e përmbajtjeve tani është mesazhet. Ky hulumtim ndryshon mënyrën se si shikohen metriket konvencionale të suksesit; Komunikimi i drejtpërdrejtë po bëhet më i rëndësishëm se të pëlqyerit dhe ndjekësit.

“Lidhur me lidhjen me miqtë, ne po dyfishojmë mesazhet, që, meqë ra fjala, është mënyra kryesore që njerëzit ndajnë në Instagram sot, edhe pse shumë njerëz nuk mendojnë për ne në këtë mënyrë,” tha Mosseri duke iu referuar theksimit të mesazheve në platformë.

Është interesante se më shumë se gjysma e përmbajtjes në feeds Instagram rrjedh nga rekomandimet e IA, veçanërisht nga formati Reels, duke pasur parasysh ndryshimet e fundit në politikat e Metës në lidhje me fjalimin e pranueshëm dhe kontrollin e fakteve. Sipas Mosseri, platforma synon të testojë mënyra të reja për përdoruesit për të bashkëvepruar.

Faktorët e suksesit të përmbajtjes zhvendosen me sjelljen e përdoruesit

Ndërkohë që është ende e paqartë se si të kategorizohen përmbajtjet e gjeneruara nga IA, krijuesit e përmbajtjes duhet të vazhdojnë të kenë prioritet origjinalitetin. Sipas hulumtimeve, përmbajtja më e mundshme për t’u bërë virale dhe për të rritur konvertimet është ajo që ngjall ndjenja dominimi, ngjalljeje dhe kënaqësie.

Këto modifikime përkojnë me një ndryshim të madh në sjelljen e përdoruesve të mediave sociale, e cila po shkon drejt metodave më private të ndarjes së përmbajtjes.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes
2 min. duke lexuar

El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes

Shitje me pakicë spanjolle El Corte Inglés ka dhënë rezultate të forta financiare për vitin 2024, duke shënuar vitin e tretë radhazi të përmirësimeve të konsiderueshme të përfitimit. Sipas informacioneve nga Ecommerce-news.es portal, kompania vazhdon rimëkëmbjen e saj solide pas pandemisë me rritje mbresëlënëse të të ardhurave dhe marzhit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+