
Përqafimi i IA-së për të përmirësuar mjetet krijuese
Platforma është zotuar të ndryshojë ndjeshëm mjetet e saj përsa i përket krijimtarisë.
“Instagrami u bazua me të vërtetë në idenë për të lejuar këdo të ndajë diçka krijuese që ata ishin krenarë ta ndanin, dhe kështu që ne duam ta dyfishojmë këtë duke u siguruar që mjetet tona krijuese të jenë më të mira në klasë në të gjithë tabelën, gjë që nuk janë tani”, thotë Mosseri.
Ai thekson se teknologjitë e IA do të përmirësojnë mjetet e tyre aktuale për të ndihmuar krijuesit të prodhojnë përmbajtje të një kalibri më të lartë. Instagram filloi të preferonte krijuesit më të vegjël mbi agregatorët e përmbajtjes në prill të vitit të kaluar, gjë që u pasua nga ndryshime të rëndësishme algoritmike.
Mesazhet dalin si mënyra kryesore për të ndarë përmbajtjen
Shtylla e dytë thelbësore është komunikimi i përdoruesve. Çuditërisht, kanali kryesor i platformës për ndarjen e përmbajtjeve tani është mesazhet. Ky hulumtim ndryshon mënyrën se si shikohen metriket konvencionale të suksesit; Komunikimi i drejtpërdrejtë po bëhet më i rëndësishëm se të pëlqyerit dhe ndjekësit.
“Lidhur me lidhjen me miqtë, ne po dyfishojmë mesazhet, që, meqë ra fjala, është mënyra kryesore që njerëzit ndajnë në Instagram sot, edhe pse shumë njerëz nuk mendojnë për ne në këtë mënyrë,” tha Mosseri duke iu referuar theksimit të mesazheve në platformë.
Është interesante se më shumë se gjysma e përmbajtjes në feeds Instagram rrjedh nga rekomandimet e IA, veçanërisht nga formati Reels, duke pasur parasysh ndryshimet e fundit në politikat e Metës në lidhje me fjalimin e pranueshëm dhe kontrollin e fakteve. Sipas Mosseri, platforma synon të testojë mënyra të reja për përdoruesit për të bashkëvepruar.
Faktorët e suksesit të përmbajtjes zhvendosen me sjelljen e përdoruesit
Ndërkohë që është ende e paqartë se si të kategorizohen përmbajtjet e gjeneruara nga IA, krijuesit e përmbajtjes duhet të vazhdojnë të kenë prioritet origjinalitetin. Sipas hulumtimeve, përmbajtja më e mundshme për t’u bërë virale dhe për të rritur konvertimet është ajo që ngjall ndjenja dominimi, ngjalljeje dhe kënaqësie.
Këto modifikime përkojnë me një ndryshim të madh në sjelljen e përdoruesve të mediave sociale, e cila po shkon drejt metodave më private të ndarjes së përmbajtjes.