3 min. duke lexuar

Instagram zbulon prioritetet strategjike për vitin 2025

Pas një jave ndryshimesh të politikës në mbarë Metën dhe debateve të ndezura rreth fjalimit të pranueshëm Instagram zbulon përparësitë strategjike. CEO Adam Mosseri përshkruan vizionin ambicioz të platformës për vitin 2025, duke u fokusuar shumë në mjetet e reja krijuese dhe përmirësimin e lidhjeve të përdoruesve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Instagram zbulon prioritetet strategjike për vitin 2025
Burimi: Depositphotos

Përqafimi i IA-së për të përmirësuar mjetet krijuese

Platforma është zotuar të ndryshojë ndjeshëm mjetet e saj përsa i përket krijimtarisë.

“Instagrami u bazua me të vërtetë në idenë për të lejuar këdo të ndajë diçka krijuese që ata ishin krenarë ta ndanin, dhe kështu që ne duam ta dyfishojmë këtë duke u siguruar që mjetet tona krijuese të jenë më të mira në klasë në të gjithë tabelën, gjë që nuk janë tani”, thotë Mosseri.

Ai thekson se teknologjitë e IA do të përmirësojnë mjetet e tyre aktuale për të ndihmuar krijuesit të prodhojnë përmbajtje të një kalibri më të lartë. Instagram filloi të preferonte krijuesit më të vegjël mbi agregatorët e përmbajtjes në prill të vitit të kaluar, gjë që u pasua nga ndryshime të rëndësishme algoritmike.

Mesazhet dalin si mënyra kryesore për të ndarë përmbajtjen

Shtylla e dytë thelbësore është komunikimi i përdoruesve. Çuditërisht, kanali kryesor i platformës për ndarjen e përmbajtjeve tani është mesazhet. Ky hulumtim ndryshon mënyrën se si shikohen metriket konvencionale të suksesit; Komunikimi i drejtpërdrejtë po bëhet më i rëndësishëm se të pëlqyerit dhe ndjekësit.

“Lidhur me lidhjen me miqtë, ne po dyfishojmë mesazhet, që, meqë ra fjala, është mënyra kryesore që njerëzit ndajnë në Instagram sot, edhe pse shumë njerëz nuk mendojnë për ne në këtë mënyrë,” tha Mosseri duke iu referuar theksimit të mesazheve në platformë.

Është interesante se më shumë se gjysma e përmbajtjes në feeds Instagram rrjedh nga rekomandimet e IA, veçanërisht nga formati Reels, duke pasur parasysh ndryshimet e fundit në politikat e Metës në lidhje me fjalimin e pranueshëm dhe kontrollin e fakteve. Sipas Mosseri, platforma synon të testojë mënyra të reja për përdoruesit për të bashkëvepruar.

Faktorët e suksesit të përmbajtjes zhvendosen me sjelljen e përdoruesit

Ndërkohë që është ende e paqartë se si të kategorizohen përmbajtjet e gjeneruara nga IA, krijuesit e përmbajtjes duhet të vazhdojnë të kenë prioritet origjinalitetin. Sipas hulumtimeve, përmbajtja më e mundshme për t’u bërë virale dhe për të rritur konvertimet është ajo që ngjall ndjenja dominimi, ngjalljeje dhe kënaqësie.

Këto modifikime përkojnë me një ndryshim të madh në sjelljen e përdoruesve të mediave sociale, e cila po shkon drejt metodave më private të ndarjes së përmbajtjes.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Plani i Investimeve 75B $ i Google për vitin 2025
2 min. duke lexuar

Plani i Investimeve 75B $ i Google për vitin 2025

Në një deklaratë nga CEO Sundar Pichai në nxjerrjen e fitimeve të Alphabet Q4 2024, kompania tha se ka ndërmend të shpenzojë rreth 75 miliardë dollarë në shpenzime kapitale në vitin 2025. Kjo është një rritje e konsiderueshme nga 32.3 miliardë dollarë që u shpenzua në vitin 2023 dhe tregon se si konkurrenca mes gjigantëve […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Videoja në LinkedIn po fiton më shumë rëndësi
5 min. duke lexuar

Videoja në LinkedIn po fiton më shumë rëndësi

Përmbajtja e videove tërheq vëmendjen— ne e shohim këtë në pothuajse të gjitha platformat. Reels dominojnë në Instagram, Facebook është plot me video, dhe edhe YouTube, i cili është ndërtuar në video, ka shorts e saj. Dhe së fundi, i hasim në e-commerce kur prezantojmë produkte. Rrjeti i biznesit LinkedIn raportoi se shikuesit e videove […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+