2 min. duke lexuar

Testimi A/B

Testimi A/B është një mjet që përdoret për të përmirësuar normën e konvertimit të një dyqani online. Ajo përfshin përgatitjen e dy versioneve të një faqeje, secila me një dizajn të ndryshëm dhe të modifikuara në mënyra të ndryshme, për të parë se cila është më efektive. Një nga këto versione i tregohet njërit grup vizitorësh dhe tjetrit tjetrit. Rezultati më pas vlerësohet sipas qëllimit të synuar, pra normës së konvertimit. Kjo mund të jetë, për shembull, plotësimi i një formulari ose blerja aktuale e produkteve. Ato mund të maten duke përdorur mjete të ndryshme, të tilla si Google Analytics.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

 

Testimi A/B, i njohur edhe si testimi i ndarë, është një metodë e krahasimit të dy versioneve të një faqeje web, emaili, ose përmbajtjesh të tjera dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit ose marrësit e email-it në dy grupe, testimi A/B u lejon marketerëve të testojnë efektivitetin e elementeve të ndryshme të dizajnit, të tilla si titujt, imazhet dhe thirrjet për veprim.

Termat kryesorë:

  • Testimi i ndarë: Një metodë e krahasimit të dy versioneve të një përmbajtjeje dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë.
  • Norma e konvertimit: Përqindja e përdoruesve që kryejnë një veprim të dëshiruar, si për shembull të bëjnë një blerje ose të plotësojnë një formular.
  • Grupi i kontrollit: Grupi i përdoruesve që nuk janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes, i përdorur si bazë për krahasim.
  • Grupi i trajtimit: Grupi i përdoruesve që janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes.

Shembull: Një marketer dëshiron të testojë nëse një titull i ri do të përmirësojë normën e konvertimit të faqes së tyre të internetit. Ata krijojnë dy versione të faqes së internetit: Versioni A me titullin e vjetër dhe Versioni B me titullin e ri. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit në dy grupe, ata mund të krahasojnë performancën e çdo versioni dhe të përcaktojnë se cili performon më mirë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)
11 min. duke lexuar

5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)

Ka një arsye pse disa kompani kanë kandidatë në rresht, ndërsa të tjerët luftojnë me përvetësimin e talenteve edhe për role bazë. Nuk është ajo që po mendon. Pasi punoi me qindra ekipe punësimi, Ventsislava Nikolova identifikoi saktësisht atë që i ndan kompanitë që tërheqin talente të mëdha nga ato që nuk tërheqin. Hendeku është […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse
3 min. duke lexuar

7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse

Affiliate World Europe do të vijë në Budapest më 4-5 shtator 2025, në Qendrën e Kongresit dhe Ekspozitave Hungexpo Budapest. Kjo konferencë kryesore e marketingut të filialeve bashkon tregtarët, reklamuesit dhe novatorët më të mirë të industrisë për dy ditë rrjetëzimi, mësimi dhe rritja e biznesit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Rezultati i mundësisë së AI të Meta tani i disponueshëm për të gjitha llogaritë e reklamave
3 min. duke lexuar

Rezultati i mundësisë së AI të Meta tani i disponueshëm për të gjitha llogaritë e reklamave

Meta ka përfunduar shpërndarjen globale të veçorisë së saj Opportunity Score në të gjitha llogaritë reklamuese, pas fazave fillestare të testimit që filluan në fillim të këtij viti. Mjeti i optimizimit i drejtuar nga AI synon të ndihmojë reklamuesit të përmirësojnë performancën e fushatës së tyre përmes rekomandimeve sistematike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+