2 min. duke lexuar

Testimi A/B

Testimi A/B është një mjet që përdoret për të përmirësuar normën e konvertimit të një dyqani online. Ajo përfshin përgatitjen e dy versioneve të një faqeje, secila me një dizajn të ndryshëm dhe të modifikuara në mënyra të ndryshme, për të parë se cila është më efektive. Një nga këto versione i tregohet njërit grup vizitorësh dhe tjetrit tjetrit. Rezultati më pas vlerësohet sipas qëllimit të synuar, pra normës së konvertimit. Kjo mund të jetë, për shembull, plotësimi i një formulari ose blerja aktuale e produkteve. Ato mund të maten duke përdorur mjete të ndryshme, të tilla si Google Analytics.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

 

Testimi A/B, i njohur edhe si testimi i ndarë, është një metodë e krahasimit të dy versioneve të një faqeje web, emaili, ose përmbajtjesh të tjera dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit ose marrësit e email-it në dy grupe, testimi A/B u lejon marketerëve të testojnë efektivitetin e elementeve të ndryshme të dizajnit, të tilla si titujt, imazhet dhe thirrjet për veprim.

Termat kryesorë:

  • Testimi i ndarë: Një metodë e krahasimit të dy versioneve të një përmbajtjeje dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë.
  • Norma e konvertimit: Përqindja e përdoruesve që kryejnë një veprim të dëshiruar, si për shembull të bëjnë një blerje ose të plotësojnë një formular.
  • Grupi i kontrollit: Grupi i përdoruesve që nuk janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes, i përdorur si bazë për krahasim.
  • Grupi i trajtimit: Grupi i përdoruesve që janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes.

Shembull: Një marketer dëshiron të testojë nëse një titull i ri do të përmirësojë normën e konvertimit të faqes së tyre të internetit. Ata krijojnë dy versione të faqes së internetit: Versioni A me titullin e vjetër dhe Versioni B me titullin e ri. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit në dy grupe, ata mund të krahasojnë performancën e çdo versioni dhe të përcaktojnë se cili performon më mirë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+