2 min. duke lexuar

Testimi A/B

Testimi A/B është një mjet që përdoret për të përmirësuar normën e konvertimit të një dyqani online. Ajo përfshin përgatitjen e dy versioneve të një faqeje, secila me një dizajn të ndryshëm dhe të modifikuara në mënyra të ndryshme, për të parë se cila është më efektive. Një nga këto versione i tregohet njërit grup vizitorësh dhe tjetrit tjetrit. Rezultati më pas vlerësohet sipas qëllimit të synuar, pra normës së konvertimit. Kjo mund të jetë, për shembull, plotësimi i një formulari ose blerja aktuale e produkteve. Ato mund të maten duke përdorur mjete të ndryshme, të tilla si Google Analytics.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

 

Testimi A/B, i njohur edhe si testimi i ndarë, është një metodë e krahasimit të dy versioneve të një faqeje web, emaili, ose përmbajtjesh të tjera dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit ose marrësit e email-it në dy grupe, testimi A/B u lejon marketerëve të testojnë efektivitetin e elementeve të ndryshme të dizajnit, të tilla si titujt, imazhet dhe thirrjet për veprim.

Termat kryesorë:

  • Testimi i ndarë: Një metodë e krahasimit të dy versioneve të një përmbajtjeje dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë.
  • Norma e konvertimit: Përqindja e përdoruesve që kryejnë një veprim të dëshiruar, si për shembull të bëjnë një blerje ose të plotësojnë një formular.
  • Grupi i kontrollit: Grupi i përdoruesve që nuk janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes, i përdorur si bazë për krahasim.
  • Grupi i trajtimit: Grupi i përdoruesve që janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes.

Shembull: Një marketer dëshiron të testojë nëse një titull i ri do të përmirësojë normën e konvertimit të faqes së tyre të internetit. Ata krijojnë dy versione të faqes së internetit: Versioni A me titullin e vjetër dhe Versioni B me titullin e ri. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit në dy grupe, ata mund të krahasojnë performancën e çdo versioni dhe të përcaktojnë se cili performon më mirë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU