2 min. duke lexuar

Testimi A/B

Testimi A/B është një mjet që përdoret për të përmirësuar normën e konvertimit të një dyqani online. Ajo përfshin përgatitjen e dy versioneve të një faqeje, secila me një dizajn të ndryshëm dhe të modifikuara në mënyra të ndryshme, për të parë se cila është më efektive. Një nga këto versione i tregohet njërit grup vizitorësh dhe tjetrit tjetrit. Rezultati më pas vlerësohet sipas qëllimit të synuar, pra normës së konvertimit. Kjo mund të jetë, për shembull, plotësimi i një formulari ose blerja aktuale e produkteve. Ato mund të maten duke përdorur mjete të ndryshme, të tilla si Google Analytics.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

 

Testimi A/B, i njohur edhe si testimi i ndarë, është një metodë e krahasimit të dy versioneve të një faqeje web, emaili, ose përmbajtjesh të tjera dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit ose marrësit e email-it në dy grupe, testimi A/B u lejon marketerëve të testojnë efektivitetin e elementeve të ndryshme të dizajnit, të tilla si titujt, imazhet dhe thirrjet për veprim.

Termat kryesorë:

  • Testimi i ndarë: Një metodë e krahasimit të dy versioneve të një përmbajtjeje dixhitale për të përcaktuar se cila performon më mirë.
  • Norma e konvertimit: Përqindja e përdoruesve që kryejnë një veprim të dëshiruar, si për shembull të bëjnë një blerje ose të plotësojnë një formular.
  • Grupi i kontrollit: Grupi i përdoruesve që nuk janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes, i përdorur si bazë për krahasim.
  • Grupi i trajtimit: Grupi i përdoruesve që janë të ekspozuar ndaj versionit të ri të përmbajtjes.

Shembull: Një marketer dëshiron të testojë nëse një titull i ri do të përmirësojë normën e konvertimit të faqes së tyre të internetit. Ata krijojnë dy versione të faqes së internetit: Versioni A me titullin e vjetër dhe Versioni B me titullin e ri. Duke ndarë rastësisht vizitorët e faqeve të internetit në dy grupe, ata mund të krahasojnë performancën e çdo versioni dhe të përcaktojnë se cili performon më mirë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Cloudflare teston sistemin për t’i lejuar botuesit të tarifojnë zvarritësit e AI
4 min. duke lexuar

Cloudflare teston sistemin për t’i lejuar botuesit të tarifojnë zvarritësit e AI

Ditët e kompanive të AI që gërvishtnin përmbajtjen falas mund të jenë të numëruara. Cloudflare sapo nxori diçka të quajtur “Pay per Crawl” që lejon pronarët e faqeve të internetit të fitojnë para kur robotët e AI shfaqen për të rrëmbyer gjërat e tyre. Është një punë mjaft e madhe për këdo që krijon përmbajtje […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Eksperti i tregtisë elektronike: ‘Ndaloni së ndjekuri zhurmën e AI – Ja çfarë në të vërtetë nxit shitjet
11 min. duke lexuar

Eksperti i tregtisë elektronike: ‘Ndaloni së ndjekuri zhurmën e AI – Ja çfarë në të vërtetë nxit shitjet

Gabimi më i madh? Dizajnimi nga brenda në vend të mënyrës se si klientët blejnë në të vërtetë.” Ky vlerësim i prerë vjen nga Roberto, një veteran i transformimit dixhital që i ka parë të gjitha – nga udhëheqja e një startup-i në Bristol përmes blerjes së Vodafone deri te drejtimi i inovacionit në UST […]

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam