1 min. duke lexuar

Teksti i ankorimit

Një tekst ankorues është një hyperlink që është pjesë e tekstit, zakonisht i theksuar në ngjyrë blu. Është e klikueshme dhe e çon vizitorin në një pjesë tjetër të faqes, në një faqe krejt tjetër, ose për të hapur një dosje.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një tekst ankorues është një hyperlink që është pjesë e tekstit, zakonisht i theksuar në ngjyrë blu. Është e klikueshme dhe e çon vizitorin në një pjesë tjetër të faqes, në një faqe krejt tjetër, ose për të hapur një dosje. Këto lidhje përdoren nga motorët e kërkimit për të kuptuar se për çfarë flet faqja. Nëse ka shumë prej tyre në tekst, motori i kërkimit mund ta shënojë këtë si përmbajtje keqdashëse dhe të penalizojë faqen. Ajo mund të marrë shumë forma, duke përfshirë të njëjtën fjalë si faqja me të cilën lidhet, branding, një lidhje të plotë me faqen, por edhe etiketa të ndryshme gjenerike si “kliko këtu” ose lidhjet në formën e imazheve. Një lidhje që është e suksesshme në SEO duhet të plotësojë disa kushte, ajo duhet të jetë koncize dhe e shkurtër, relevante dhe specifike për atë që lidhet.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU