1 min. duke lexuar

Teksti i ankorimit

Një tekst ankorues është një hyperlink që është pjesë e tekstit, zakonisht i theksuar në ngjyrë blu. Është e klikueshme dhe e çon vizitorin në një pjesë tjetër të faqes, në një faqe krejt tjetër, ose për të hapur një dosje.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një tekst ankorues është një hyperlink që është pjesë e tekstit, zakonisht i theksuar në ngjyrë blu. Është e klikueshme dhe e çon vizitorin në një pjesë tjetër të faqes, në një faqe krejt tjetër, ose për të hapur një dosje. Këto lidhje përdoren nga motorët e kërkimit për të kuptuar se për çfarë flet faqja. Nëse ka shumë prej tyre në tekst, motori i kërkimit mund ta shënojë këtë si përmbajtje keqdashëse dhe të penalizojë faqen. Ajo mund të marrë shumë forma, duke përfshirë të njëjtën fjalë si faqja me të cilën lidhet, branding, një lidhje të plotë me faqen, por edhe etiketa të ndryshme gjenerike si “kliko këtu” ose lidhjet në formën e imazheve. Një lidhje që është e suksesshme në SEO duhet të plotësojë disa kushte, ajo duhet të jetë koncize dhe e shkurtër, relevante dhe specifike për atë që lidhet.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU