Markat direct-to-Consumer (DTC) janë kompani që prodhojnë dhe shesin produktet e tyre drejtpërdrejt tek konsumatorët, duke anashkaluar ndërmjetësit tradicionalë si grosistët, shpërndarësit dhe shitësit. Këto marka zakonisht operojnë nëpërmjet platformave të tyre të e-commerce, faqeve të internetit, dhe ndonjëherë dyqaneve fizike, duke ruajtur kontrollin e plotë mbi zhvillimin e tyre të produktit, marketingun, shitjet, dhe marrëdhëniet e klientëve. Markat DTC shpesh përqendrohen në krijimin e një identiteti të fortë të markës, ofrimin e përvojave të personalizuara, dhe duke shfrytëzuar njohuritë e bazuara në të dhëna për të plotësuar nevojat dhe preferencat specifike të klientëve.
Katër adoleshentë të arrestuar për sulme kibernetike që kushtuan 300 milionë funte
Policia ka arrestuar katër persona të moshës 17-20 vjeç në lidhje me sulmet shkatërruese kibernetike që gjunjëzuan shitësit e mëdhenj me pakicë në Mbretërinë e Bashkuar. Të dyshuarit përballen me akuza duke përfshirë shantazh, pastrim parash dhe pjesëmarrje në krimin e organizuar.