Markat direct-to-Consumer (DTC) janë kompani që prodhojnë dhe shesin produktet e tyre drejtpërdrejt tek konsumatorët, duke anashkaluar ndërmjetësit tradicionalë si grosistët, shpërndarësit dhe shitësit. Këto marka zakonisht operojnë nëpërmjet platformave të tyre të e-commerce, faqeve të internetit, dhe ndonjëherë dyqaneve fizike, duke ruajtur kontrollin e plotë mbi zhvillimin e tyre të produktit, marketingun, shitjet, dhe marrëdhëniet e klientëve. Markat DTC shpesh përqendrohen në krijimin e një identiteti të fortë të markës, ofrimin e përvojave të personalizuara, dhe duke shfrytëzuar njohuritë e bazuara në të dhëna për të plotësuar nevojat dhe preferencat specifike të klientëve.
TikTok Shop arrin rekordin prej 100 milion $: 165% rritje në shitjet e të premtes së zezë 2024
Sipas të dhënave të fundit, dyqani TikTok është rritur në popullaritet si një destinacion për blerësit e pushimeve këtë sezon. Black Friday dhe Cyber Monday në vitin 2024 panë nivele të paprecedentë angazhimi si nga markat kryesore ashtu edhe nga shitësit e pavarur, sipas gjigantit të mediave sociale.