Një strategji marketingu dhe tarifimi ku produktet apo shërbimet e shumta kombinohen dhe shiten së bashku si një paketë ose njësi e vetme, zakonisht me një çmim më të ulët se shuma e çmimeve individuale të artikujve.
Përfitimet kryesore:
- Rrit vlerën mesatare të porosisë (AOV)
- Krijon vlera të perceptuara për klientët
- Ndihmon në lëvizjen e inventarit me shitje të ngadalshme
- Diferencohet nga konkurrentët
- Thjeshton vendimet e blerjes për klientët
Llojet e grumbullimeve:
- Paketimi i pastër: Sendet janë në dispozicion vetëm si një pako
- Grumbullim i përzier: Sendet janë në dispozicion individualisht dhe si pako
- Grupimi i kategorive të kryqëzuara: Kombinimi i produkteve plotësuese nga kategori të ndryshme
Strategjitë e tarifimit:
- Zakonisht çmimi 5-15% nën çmimet individuale të kombinuara
- Mund të nxjerrë në pah kursimet ose të përqëndrohet në lehtësinë dhe pajtueshmërinë
Shembuj:
- Vaktet me vlerë fast-food
- Software suites (Microsoft Office)
- Paketat e telekomunikacionit (internet, telefon, TV)
- Aksesorët e produktit (kamera me lente, kasë dhe kartë memorie)
Efektiviteti: Më i efektshëm kur artikujt e grumbulluar plotësojnë njëri-tjetrin ose zgjidhin nevojat e klientëve të lidhur.