2 min. duke lexuar

Çfarë është Bundling?

Një strategji marketingu dhe tarifimi ku produktet apo shërbimet e shumta kombinohen dhe shiten së bashku si një paketë ose njësi e vetme, zakonisht me një çmim më të ulët se shuma e çmimeve individuale të artikujve. Përfitimet kryesore: Rrit vlerën mesatare të porosisë (AOV) Krijon vlera të perceptuara për klientët Ndihmon në lëvizjen e […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një strategji marketingu dhe tarifimi ku produktet apo shërbimet e shumta kombinohen dhe shiten së bashku si një paketë ose njësi e vetme, zakonisht me një çmim më të ulët se shuma e çmimeve individuale të artikujve.

Përfitimet kryesore:

  • Rrit vlerën mesatare të porosisë (AOV)
  • Krijon vlera të perceptuara për klientët
  • Ndihmon në lëvizjen e inventarit me shitje të ngadalshme
  • Diferencohet nga konkurrentët
  • Thjeshton vendimet e blerjes për klientët

Llojet e grumbullimeve:

  • Paketimi i pastër: Sendet janë në dispozicion vetëm si një pako
  • Grumbullim i përzier: Sendet janë në dispozicion individualisht dhe si pako
  • Grupimi i kategorive të kryqëzuara: Kombinimi i produkteve plotësuese nga kategori të ndryshme

Strategjitë e tarifimit:

  • Zakonisht çmimi 5-15% nën çmimet individuale të kombinuara
  • Mund të nxjerrë në pah kursimet ose të përqëndrohet në lehtësinë dhe pajtueshmërinë

Shembuj:

  • Vaktet me vlerë fast-food
  • Software suites (Microsoft Office)
  • Paketat e telekomunikacionit (internet, telefon, TV)
  • Aksesorët e produktit (kamera me lente, kasë dhe kartë memorie)

Efektiviteti: Më i efektshëm kur artikujt e grumbulluar plotësojnë njëri-tjetrin ose zgjidhin nevojat e klientëve të lidhur.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Katër adoleshentë të arrestuar për sulme kibernetike që kushtuan 300 milionë funte
3 min. duke lexuar

Katër adoleshentë të arrestuar për sulme kibernetike që kushtuan 300 milionë funte

Policia ka arrestuar katër persona të moshës 17-20 vjeç në lidhje me sulmet shkatërruese kibernetike që gjunjëzuan shitësit e mëdhenj me pakicë në Mbretërinë e Bashkuar. Të dyshuarit përballen me akuza duke përfshirë shantazh, pastrim parash dhe pjesëmarrje në krimin e organizuar.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ligji i ri gjerman ju lejon të anuloni porositë online me një klik
3 min. duke lexuar

Ligji i ri gjerman ju lejon të anuloni porositë online me një klik

Duke filluar nga qershori 2026, çdo shitës me pakicë në internet në Gjermani duhet të përfshijë një buton të spikatur “Anulo kontratën” që funksionon me vetëm një klikim. Ministria gjermane e Drejtësisë e quan mbrojtjen e konsumatorit – por bizneset e tregtisë elektronike po e quajnë burokraci të panevojshme.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shitjet e ushqimeve TikTok u rritën me 120% këtë vit
4 min. duke lexuar

Shitjet e ushqimeve TikTok u rritën me 120% këtë vit

Diçka e egër ka ndodhur në TikTok kohët e fundit. Lidl, supermarketi gjerman me zbritje, ka lëshuar produkte të kufizuara në TikTok Shop dhe ato po shiten më shpejt se kurrë. Shufrat e tyre të çokollatës në Dubai – ato të mbushura me fëstëkë për të cilat të gjithë janë të fiksuar – shitën 72 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU