2 min. duke lexuar

Çfarë është Bundling?

Një strategji marketingu dhe tarifimi ku produktet apo shërbimet e shumta kombinohen dhe shiten së bashku si një paketë ose njësi e vetme, zakonisht me një çmim më të ulët se shuma e çmimeve individuale të artikujve. Përfitimet kryesore: Rrit vlerën mesatare të porosisë (AOV) Krijon vlera të perceptuara për klientët Ndihmon në lëvizjen e […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një strategji marketingu dhe tarifimi ku produktet apo shërbimet e shumta kombinohen dhe shiten së bashku si një paketë ose njësi e vetme, zakonisht me një çmim më të ulët se shuma e çmimeve individuale të artikujve.

Përfitimet kryesore:

  • Rrit vlerën mesatare të porosisë (AOV)
  • Krijon vlera të perceptuara për klientët
  • Ndihmon në lëvizjen e inventarit me shitje të ngadalshme
  • Diferencohet nga konkurrentët
  • Thjeshton vendimet e blerjes për klientët

Llojet e grumbullimeve:

  • Paketimi i pastër: Sendet janë në dispozicion vetëm si një pako
  • Grumbullim i përzier: Sendet janë në dispozicion individualisht dhe si pako
  • Grupimi i kategorive të kryqëzuara: Kombinimi i produkteve plotësuese nga kategori të ndryshme

Strategjitë e tarifimit:

  • Zakonisht çmimi 5-15% nën çmimet individuale të kombinuara
  • Mund të nxjerrë në pah kursimet ose të përqëndrohet në lehtësinë dhe pajtueshmërinë

Shembuj:

  • Vaktet me vlerë fast-food
  • Software suites (Microsoft Office)
  • Paketat e telekomunikacionit (internet, telefon, TV)
  • Aksesorët e produktit (kamera me lente, kasë dhe kartë memorie)

Efektiviteti: Më i efektshëm kur artikujt e grumbulluar plotësojnë njëri-tjetrin ose zgjidhin nevojat e klientëve të lidhur.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes
2 min. duke lexuar

El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes

Shitje me pakicë spanjolle El Corte Inglés ka dhënë rezultate të forta financiare për vitin 2024, duke shënuar vitin e tretë radhazi të përmirësimeve të konsiderueshme të përfitimit. Sipas informacioneve nga Ecommerce-news.es portal, kompania vazhdon rimëkëmbjen e saj solide pas pandemisë me rritje mbresëlënëse të të ardhurave dhe marzhit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
23 min. duke lexuar

Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla

Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+