2 min. duke lexuar

Çfarë do të thotë MOQ?

MOQ do të thotë Sasia minimale e porosisë, e cila i referohet numrit më të vogël të njësive ose vlerës minimale monetare të produkteve që një furnizues ose prodhues është i gatshëm të shesë në një porosi të vetme. Kjo kërkesë siguron kosto-efektivitet dhe përfitim për furnizuesin.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

MOQ do të thotë Sasia minimale e porosisë, e cila i referohet numrit më të vogël të njësive ose vlerës minimale monetare të produkteve që një furnizues ose prodhues është i gatshëm të shesë në një porosi të vetme. Kjo kërkesë siguron kosto-efektivitet dhe përfitim për furnizuesin.

Karakteristikat kryesore:

  1. Qëllimi:
    • Ndihmon furnitorët të ruajnë marzhet e fitimit duke shmangur porositë e vogla dhe jofitimprurëse.
    • Inkurajon blerjen me shumicë, optimizimin e prodhimit dhe menaxhimin e inventarit.
  2. Matja:
    • MOQ-të mund të vendosen sipas numrit të njësive (p.sh., 100 copë) ose vlerës monetare (p.sh., mallra me vlerë 10,000 dollarë).
  3. Aplikimi:
    • Përdoret zakonisht në transaksionet me shumicë, prodhim dhe B2B.
    • Siguron që kostot e prodhimit, lëndët e para dhe logjistika të jenë ekonomikisht të qëndrueshme.

Shembuj:

  • Një prodhues veshjesh mund të kërkojë një MOQ prej 500 bluza për porosi.
  • Një furnizues që shet miniaplikacione me çmim 5 dollarë secili mund të vendosë një MOQ prej 1,000 dollarë, që do të thotë se një blerës duhet të blejë të paktën 200 njësi.

Avantazhet për furnitorët:

  • Redukton joefikasitetin operacional.
  • Mbulon kostot e prodhimit dhe mbajtjes.
  • Thjeshton menaxhimin e zinxhirit të furnizimit.

Sfidat për blerësit:

  • Mund të jetë një pengesë për bizneset e vogla me buxhete të kufizuara.
  • Mund të kërkojë që blerësit të negociojnë MOQ më të ulëta ose të bashkëpunojnë me të tjerët për të përmbushur kërkesën.

Konteksti i industrisë:

MOQ-të janë të përhapura në tregjet me shumicë, dropshipping dhe industri me kosto të larta prodhimi. Ato janë veçanërisht të rëndësishme në sektorë si elektronika, veshjet dhe prodhimi me porosi.

Duke kuptuar dhe negociuar MOQ-të në mënyrë efektive, si furnitorët ashtu edhe blerësit mund të arrijnë rezultate reciprokisht të dobishme.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Lexoni artikullin
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+