1 min. duke lexuar

Besnikëria e markës

Mendo për kafenenë ose librarinë tënde të preferuar, atë ku kthehesh gjithmonë, edhe kur aty afër ka mundësi të tjera. Kjo është besnikëria e markës në veprim.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Mendo për kafenenë ose librarinë tënde të preferuar, atë ku kthehesh gjithmonë, edhe kur aty afër ka mundësi të tjera. Kjo është besnikëria e markës në veprim. Është ndjenja e rehatisë dhe e familjaritetit që i bën klientët të kthehen për më shumë. Dhe nuk bëhet fjalë vetëm për produktet apo shërbimet vetë, por për atë se si ndihen klientët kur bashkëveprojnë me markën tuaj. Kur i përmbushni vazhdimisht premtimet tuaja, tregoni empati dhe ndani vlera që kanë jehonë me auditorin tuaj, ndërtoni një lidhje të thellë me to. Për këtë bëhet fjalë për besnikërinë e markës. Është komplimenti përfundimtar për biznesin tuaj, sepse kjo do të thotë se klientët ju besojnë mjaftueshëm për të vazhduar të ktheheni. Dhe kjo është një shtysë kryesore e rritjes, pasi klientët besnikë kanë më shumë gjasa t’ju rekomandojnë të tjerëve dhe të provojnë produkte dhe shërbime të reja.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+