Mendo për kafenenë ose librarinë tënde të preferuar, atë ku kthehesh gjithmonë, edhe kur aty afër ka mundësi të tjera. Kjo është besnikëria e markës në veprim. Është ndjenja e rehatisë dhe e familjaritetit që i bën klientët të kthehen për më shumë. Dhe nuk bëhet fjalë vetëm për produktet apo shërbimet vetë, por për atë se si ndihen klientët kur bashkëveprojnë me markën tuaj. Kur i përmbushni vazhdimisht premtimet tuaja, tregoni empati dhe ndani vlera që kanë jehonë me auditorin tuaj, ndërtoni një lidhje të thellë me to. Për këtë bëhet fjalë për besnikërinë e markës. Është komplimenti përfundimtar për biznesin tuaj, sepse kjo do të thotë se klientët ju besojnë mjaftueshëm për të vazhduar të ktheheni. Dhe kjo është një shtysë kryesore e rritjes, pasi klientët besnikë kanë më shumë gjasa t’ju rekomandojnë të tjerëve dhe të provojnë produkte dhe shërbime të reja.