
Shkalla e angazhimit
Është një grup metrikash që përdoren për të matur veprimin e klientit në marketingun dixhital. Ka shumë metoda dhe formula që mund të përdoren për të matur angazhimin, por qëllimi i tyre i përbashkët është të përcaktojnë sasinë e angazhimit të klientit me markën tuaj dhe të matin efektivitetin e fushatës suaj të marketingut ose reklamimit.
Çfarë do të thotë fjala ndërveprim?
Përdoruesit e internetit mund të postojnë reagimet, komentet dhe ndjenjat e tyre në këtë formë interaktive reklamimi. Kjo formë reklamimi i lejon ata të shprehin emocionet ose preferencat e tyre në përmbajtjen e marketingut, qoftë ngjyra e produktit, dizajni ose ajo me të cilën kanë të bëjnë në jetën e tyre për momentin – një shtëpi e re, blerja e një makine, ndryshimi i punës. Të gjitha këto ndërveprime – krijuesi kundrejt përdoruesit të internetit – quhen ndërveprime.
Fushatat efektive të marketingut dixhital janë krijuar për të krijuar angazhimin e klientit, i cili mund të ketë një sërë përfitimesh pozitive për markën tuaj.

Source: Depositphotos
Çfarë është reklamimi interaktiv dhe pse duhet ta përdorim atë rregullisht?
Reklamat interaktive ftojnë konsumatorët të angazhohen fizikisht me reklamat në një mënyrë gjithëpërfshirëse, duke e kthyer reklamat tradicionale në një aktivitet. Ato janë një mënyrë e shkëlqyer për tregtarët që të lidhen drejtpërdrejt me konsumatorët dhe t’i inkurajojnë ata të ndërmarrin veprime, në vend që të shikojnë ose injorojnë në mënyrë pasive një reklamë.
Reklamimi interaktiv i ndihmon markat të tregojnë histori, të përmirësojnë personalizimin dhe të krijojnë përshtypje të qëndrueshme me audiencën, ndër përfitime të tjera. Mund të përdoret nga tregtarët në çdo industri që kërkon:
- Krijoni dhe ndërtoni ndërgjegjësimin e markës
- Gjeneroni drejtime
- Rritja e shitjeve
- Fitoni njohuri të klientit
Përfitimet e reklamave interaktive përfshijnë
- Rritja e ndërgjegjësimit dhe kujtesës së markës
- Metrikat e përmirësuara të performancës
Përfitimi më i rëndësishëm që shpesh harrohet ose anashkalohet është:
- Të kesh më shumë të dhëna!
Reklamat interaktive ofrojnë më shumë (dhe më të detajuara) të dhëna sesa llojet e tjera të reklamave. Ata ofrojnë informacion të detajuar për:
- Sa kohë njerëzit e shikonin reklamën tuaj
- Çfarë klikuan
- Si iu përgjigjën një pyetjeje
- Nëse e riluajtën videon
- Nëse e kanë ndarë atë me të tjerët
Të gjitha këto të dhëna mund t’i ndihmojnë tregtarët të formulojnë një qasje më të sofistikuar reklamimi për të përmirësuar performancën e fushatave të ardhshme.
Të menduarit e madh nga planet fillestare të fushatës reklamuese i ndihmon pronarët e bizneseve të shprehin markën e tyre me argëtim, kreative dhe shumë mbështetje për shitjet.