6 min. duke lexuar

Big Data Supercharges E-Commerce Suksesi

Të dhënat e mëdha janë tani vendimtare për kompanitë që kërkojnë një avantazh. Është gjithashtu jetësore për markat dhe dyqanet. Ky informacion masiv vjen nga burime të ndryshme. Këto përfshijnë kërkimet, transaksionet online dhe mediat sociale. Të dhënat e mëdha mund të marrin forma të ndryshme. Ajo mund të jetë e strukturuar, gjysmë e strukturuar, ose e pastrukturuar. Është i njohur për 3 Vs: shpejtësia e lartë, volumi dhe shumëllojshmëria. Mjetet e avancuara ndihmojnë për të kuptuar këto të dhëna. Analitika dhe mësimi i makinerive gërmojnë thellë. Ata zbulojnë mendjehollësi dhe modele të fshehura. Këto dikur ishin të pamundura për t'u zbuluar ose për t'u aksesuar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Big Data Supercharges E-Commerce Suksesi
Burimi: Depositphotos

Big Data Transforming E-Commerce: From Insights to Optimization

Big data gjen përdorime të gjera dhe transformuese në tregtinë elektronike. Brenda fushës së mendjemprehtësisë së klientëve, ajo lejon bizneset të shqyrtojnë preferencat dhe sjelljen e konsumatorëve, duke bërë kështu të mundur marketingun e përshtatur nga segmentimi i klientëve dhe përvojat e personalizuara të blerjes. Ajo garanton se produktet e duhura janë në dispozicion në kohën dhe vendin e duhur, duke ndihmuar kështu parashikimin e kërkesës dhe optimizimin e logjistikës në menaxhimin e inventarit.

Një fushë tjetër jetike ku big data po tregon vlerë të madhe është:

  • Optimizimi i çmimeve. Teknikat dinamike të çmimeve bazuar në ofertën, kërkesën dhe çmimet rivale i lejojnë bizneset të maksimizojnë të ardhurat ndërsa janë ende konkurruese.
  • Drejton chatbotët e drejtuar nga inteligjenca artificiale për përpunimin efektiv të hetimeve në kujdesin ndaj klientit, duke përmirësuar kështu të gjithë sistemin e mbështetjes duke pikasur shqetësimet e përbashkëta të klientëve.
  • Ndihmon në menaxhimin e produkteve shumë si edhe të tjerët. Bazuar në preferencat e konsumatorëve, kompanitë mund të maksimizojnë linjën e tyre të produkteve.
  • E bën analizën e konkurrentëve më të lehtë për bizneset në mënyrë që ata të gjejnë strategji efektive në treg dhe të marrin vendime të mençura për të mbajtur konkurrencën.
Big data transforms e-commerce: Learn how companies use analytics to personalize experiences, optimize operations, and boost sales.

Source: Depositphotos

Fuqizimi i marketingut dhe performancës

Në marketing dhe reklama, big data mbështet fushata tejet të fokusuara që u shërbejnë grupeve të veçanta të konsumatorëve. Ajo ofron gjithashtu analiza të forta të performancës në mënyrë që bizneset gjithmonë të mund të vlerësojnë dhe përmirësojnë nismat e tyre të marketingut.

Monitorimi i performancës varet gjithashtu shumë prej tyre, veçanërisht për dyqanet online. Analiza e treguesve si koha e ngarkesës dhe normat e gabimeve ndihmon kompanitë të maksimizojnë përvojën e përdoruesit dhe të garantojnë operacione të paarritshme.

Avantazhet e big data për kompanitë dhe dyqanet janë të shumta. Ato mbulojnë kontrollin e kostos, efikasitetin më të mirë, çmimet konkurruese, zhvillimin krijues të produkteve dhe shërbimeve, kërkimin e tregut lokal dhe menaxhimin e reputacionit online. Ajo ndihmon bizneset të marrin vendime të mençura, të reagojnë me shpejtësi ndaj prirjeve të konsumatorëve dhe të mbajnë përpara në skenën gjithnjë në ndryshim të e-commerce.

Revolucioni AnyWare: Si shfrytëzon Domino 85,000 burime të dhënash

Një ilustrim praktik se si big data po transformon tregtinë elektronike është nëpërmjet përvojave të personalizuara të blerjeve, të ilustruara nga kompani si Domino’s Pizza. Në kuadrin e fushatës së tyre “AnyWare“, Domino’s lejon konsumatorët të blejnë pica nëpërmjet smartwatches, TV, dhe mediave sociale midis platformave të tjera.

Kombinimi i të dhënave nga më shumë se 85,000 burime të strukturuara dhe të pastrukturuara ndihmon Domino’s të ofrojë një tablo të plotë të preferencave dhe aktiviteteve të konsumatorëve, duke lehtësuar kështu këtë lehtësi.

  • Integrimi i të dhënave. Domino’s mund të shqyrtojë siç duhet ndërveprimet dhe preferencat e konsumatorëve duke grumbulluar të dhëna në kohë reale nga shumë kanale shitjesh. Ky integrim lehtëson njohuritë e preferencave të konsumatorëve dhe rendin e dëshiruar.
  • Domino’s personalizon planet e saj të marketingut dhe rekomandimet e produkteve në varësi të të dhënave të veçanta të konsumatorëve me anë të analitikës big data. Nëse një konsumator porosit rregullisht një lloj pice të veçantë, për shembull, sistemi mund të rekomandojë produkte të lidhura ose të ofrojë zbritje individuale.
  • Përmirësimi i angazhimit të konsumatorëve. Porositja në disa kanale rrit kënaqësinë dhe angazhimin e konsumatorëve. Konsumatorët vlerësojnë thjeshtësinë dhe fleksibilitetin e gadgets së tyre të preferuar për porositje.
  • Analitika e të dhënave të mëdha ndihmon Domino’s të thjeshtojë proceset, të maksimizojë kontrollin e inventarit dhe të përmirësojë kohën e dorëzimit me anë të njohurive.
  • Volumet më të larta të shitjeve vijnë nga përzierja e komoditetit dhe e personalizimit. Ata që kanë një përvojë pozitive të përshtatur me shijet e tyre, janë më të prirur për t’u kthyer.

Domino’s Pizza është një ilustrim mahnitës se si analitika e big datave mund të revolucionarizojë tregtinë elektronike me anë të shërbimeve të përshtatura, rritjes së efikasitetit operacional dhe në fund rritjes së shitjeve të përvojave të klientëve. Kjo strategji jo vetëm që kënaq pritjet e konsumatorëve, por gjithashtu ndihmon biznesin të jetë konkurrues në skenën e tregtisë elektronike me ritme të shpejta.

Të gjitha gjërat e konsideruara, big data po bëhet një mjet i domosdoshëm për tregtinë elektronike. Përdorimi i kësaj fuqie do t’i ndihmonte kompanitë të merrnin vendime të bazuara në të dhëna, të përmirësonin operacionet e tyre dhe të kuptonin mirë sjelljen e konsumatorit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Si e rregulluam një problem konvertimi 50% duke parë të dhënat e duhura
6 min. duke lexuar

Si e rregulluam një problem konvertimi 50% duke parë të dhënat e duhura

Shumica e shitësve të vegjël të tregtisë elektronike fokusohen vetëm në numrat e shitjeve: njësitë e shitura, të ardhurat, vlerën mesatare të porosisë (AOV) ose kthimin e shpenzimeve të reklamave (ROAS). Këto numra janë të rëndësishëm për të kuptuar performancën e biznesit, por nuk tregojnë gjithmonë pamjen e plotë. Të dhënat e fshehura – si […]

Jānis Kārklītis Jānis Kārklītis
Head of eCommerce platforms, IGLU Soft Play
Problemet GA4 i detyrojnë kompanitë e tregtisë elektronike të ndërtojnë mjetet e veta të gjurmimit
8 min. duke lexuar

Problemet GA4 i detyrojnë kompanitë e tregtisë elektronike të ndërtojnë mjetet e veta të gjurmimit

Google Analytics 4 supozohej të përmirësonte gjurmimin e konvertimit për bizneset e tregtisë elektronike. Në vend të kësaj, kompleksiteti i tij dhe pasaktësitë e të dhënave i kanë zhgënjyer kompanitë aq shumë sa disa po ndërtojnë zgjidhjet e tyre. FAVI, një platformë e madhe e blerjeve krahasuese, zhvilloi pikselin e saj gjurmues pasi luftoi me […]

Pavlína Honcová Pavlína Honcová
Head of Business Development, FAVI
Matja e performancës së marketingut: Mjetet dhe teknikat
10 min. duke lexuar

Matja e performancës së marketingut: Mjetet dhe teknikat

Matja e përpjekjeve të marketingut nuk është vetëm një nevojë, por edhe një domosdoshmëri. Të dish se si të matësh, vlerësosh dhe optimizosh aktivitetet e marketingut është thelbësore. Ju gjithashtu mund të hidhni buxhetin tuaj të marketingut nga dritarja pa matjet e duhura. Ky artikull trajton arsyet pse metrikat e marketingut kanë rëndësi, si të […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio