2 min. duke lexuar

Çfarë është Google Shopping Ads?

Google Shopping Ads (i njohur më parë si Reklamat e Listimit të Produkteve ose PLAs) janë një format reklamash vizuale që paraqet produktet direkt në rezultatet e kërkimit në Google dhe në tabin Shopping. Këto reklama shfaqin imazhet e produktit, titujt, çmimet, emrat e dyqaneve dhe ofertat speciale, duke u dhënë konsumatorëve informacione kyçe të […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Google Shopping Ads (i njohur më parë si Reklamat e Listimit të Produkteve ose PLAs) janë një format reklamash vizuale që paraqet produktet direkt në rezultatet e kërkimit në Google dhe në tabin Shopping. Këto reklama shfaqin imazhet e produktit, titujt, çmimet, emrat e dyqaneve dhe ofertat speciale, duke u dhënë konsumatorëve informacione kyçe të blerjes para se të klikojnë.

Karakteristikat kryesore:

  • Formati vizual: Imazhet e produktit shfaqen dukshëm në rezultatet e kërkimit
  • Bazuar në ushqimin e produktit: Mundësuar nga të dhënat e strukturuara të produktit nga Google Merchant Center e një tregtari
  • Çmimi i bazuar në ankand: Reklamuesit ofrojnë për dukshmërinë e produktit dhe jo për fjalët kyçe
  • Opsionet e mençura të fushatës: Ofertat e automatizuara dhe synimi nëpërmjet fushatave Performance Max
  • Blerjet krahasuese: Lejon konsumatorët të krahasojnë lehtësisht prodhimet nga shitësit e ndryshëm

Përfitimet për bizneset ecommerce:

  • Qëllimi i lartë i blerjes: Synon konsumatorët që kërkojnë aktivisht për prodhime të posaçme
  • Trafiku i kualifikuar: Audienca e para-filtruar që mund të shohë çmimin dhe pamjen para se të klikojë
  • Roi i përmirësuar: Shpesh jep norma më të larta konvertimi sesa reklamat vetëm me tekst
  • Dukshmëria e markës: Produktet shfaqen në krye të rezultateve të kërkimit dhe në skedën Shopping
  • Reklamat lokale të inventarit: Opsioni për të nxjerrë në pah produktet e disponueshme në dyqanet fizike aty pranë

Kërkesat e zbatimit:

Për të drejtuar reklamat e Google Shopping, tregtarët duhet të:

  1. Krijoni një llogari Google Merchant Center
  2. Ngarkoni dhe mbani një feed të produktit që plotëson specifikimet e Google
  3. Lidhni qendrën e tyre tregtare me një llogari Google Ads
  4. Krijoni fushata blerjesh ose fushata Performance Max

Google Shopping Ads janë veçanërisht efektive për bizneset ecommerce me pamje të fortë të produktit, çmim konkurrues, dhe një inventar të gjerë të produkteve me identifikues unik (si GTINs, MPNs, ose emrat e markës).

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU