2 min. duke lexuar

Lidl provon funksionin e skanimit të smartfonëve në katër dyqane

Lidl po teston teknologjinë që mund të transformojë mënyrën se si miliona britanikë blejnë. Gjigandi i zbritjeve po provon një veçori që i lejon klientët të skanojnë artikujt me telefonat e tyre dhe të ecin direkt në vetë-arkë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Lidl provon funksionin e skanimit të smartfonëve në katër dyqane
Burimi: Depositphotos: Photo by krzysztof12

Lidl planifikon të shtojë vetë-skanimin në aplikacionin e tij Lidl Plus, duke i lejuar klientët të skanojnë artikujt gjatë blerjeve dhe të paguajnë në vetë-arkë.

Funksioni lançohet me një provë të miqve dhe familjes në shtator në katër dyqane. Një shpërndarje më e gjerë pason vitin e ardhshëm nëse testimi shkon mirë.

Blerësit mund të skanojnë produktet ndërsa blejnë, të gjurmojnë shpenzimet në kohë reale dhe të shohin kursimet të grumbullohen. Pagesa bëhet përmes makinave ekzistuese të vetë-arkës duke përdorur të njëjtin aplikacion.

Ryan McDonnell, shefi ekzekutiv i Lidl GB, tha në Retail Gazette: “Pavarësisht nëse klientët preferojnë arkën tradicionale, vetë-shërbimin ose vetë-skanimin, në Lidl, ata janë gjithmonë në kontroll të mënyrës se si blejnë.

Përditësimi bazohet në aplikacionin ekzistues të Lidl, i cili tashmë trajton shpërblimet e besnikërisë dhe kuponët dixhitalë. Shtimi i vetë-skanimit do të thotë që klientët nuk do të kenë nevojë të shkarkojnë aplikacione të veçanta ose të mësojnë sisteme të reja.

Shitësit e tjerë me pakicë kanë prezantuar veçori të ngjashme. “Scan as you Shop” i Tesco dhe “SmartShop” i Sainsbury i lejojnë klientët të kapërcejnë arkën tradicionale duke skanuar artikujt në telefonat e tyre.

Gjyqi i shtatorit do të tregojë nëse blerësit e Lidl duan këtë komoditet. Suksesi mund të përshpejtojë shpërndarjen e vitit 2025 në më shumë dyqane në të gjithë Britaninë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU