
Lidl planifikon të shtojë vetë-skanimin në aplikacionin e tij Lidl Plus, duke i lejuar klientët të skanojnë artikujt gjatë blerjeve dhe të paguajnë në vetë-arkë.
Funksioni lançohet me një provë të miqve dhe familjes në shtator në katër dyqane. Një shpërndarje më e gjerë pason vitin e ardhshëm nëse testimi shkon mirë.
Blerësit mund të skanojnë produktet ndërsa blejnë, të gjurmojnë shpenzimet në kohë reale dhe të shohin kursimet të grumbullohen. Pagesa bëhet përmes makinave ekzistuese të vetë-arkës duke përdorur të njëjtin aplikacion.
Ryan McDonnell, shefi ekzekutiv i Lidl GB, tha në Retail Gazette: “Pavarësisht nëse klientët preferojnë arkën tradicionale, vetë-shërbimin ose vetë-skanimin, në Lidl, ata janë gjithmonë në kontroll të mënyrës se si blejnë.
Përditësimi bazohet në aplikacionin ekzistues të Lidl, i cili tashmë trajton shpërblimet e besnikërisë dhe kuponët dixhitalë. Shtimi i vetë-skanimit do të thotë që klientët nuk do të kenë nevojë të shkarkojnë aplikacione të veçanta ose të mësojnë sisteme të reja.
Shitësit e tjerë me pakicë kanë prezantuar veçori të ngjashme. “Scan as you Shop” i Tesco dhe “SmartShop” i Sainsbury i lejojnë klientët të kapërcejnë arkën tradicionale duke skanuar artikujt në telefonat e tyre.
Gjyqi i shtatorit do të tregojë nëse blerësit e Lidl duan këtë komoditet. Suksesi mund të përshpejtojë shpërndarjen e vitit 2025 në më shumë dyqane në të gjithë Britaninë.