4 min. duke lexuar

Cila është e ardhmja e reklamave programore?

Meqë reklamat programore ndryshojnë gjithmonë, e-commerce duhet të bëhet gati për trendet dhe sfidat e reja që do të ndryshojnë këtë industri në disa vitet e ardhshme. Një studim i ri nga WARC i quajtur "E ardhmja e programmatikës" thotë se e ardhmja e reklamave programore do të modelohet nga një numër problemesh që do të kenë një ndikim të madh në dyqanet online.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Cila është e ardhmja e reklamave programore?
Burimi: Depositphotos

Me softuerë dhe algoritme, reklamat programore bëjnë të mundur blerjen dhe shitjen e reklamave dixhitale automatikisht. Reklamat programore nuk përfshijnë reklamuesit dhe botuesit që negociojnë me njëri-tjetrin me dorë. Në vend të kësaj, ajo përdor teknologjitë për të vënë reklamat menjëherë përpara njerëzve të duhur në kohë reale. Gjatë këtij procesi, mblidhen të dhëna dhe gjurmimi i avancuar përdoret për të treguar reklamat në mënyrë më efikase dhe më të saktë bazuar në atë që përdoruesit pëlqejnë dhe si veprojnë.

Siguria është tema kryesore

Siguria e markës është tani gjëja më e rëndësishme për 60% të marketerëve dhe agjencive. Lajmet e fundit që treguan se miliona dollarë humbën në reklamat e këqija e bënë këtë shqetësim edhe më të fortë. Reklamat shpesh thyenin rregullat e sigurisë së markës duke u paraqitur pranë përmbajtjes që mund të ishte e dëmshme ose raciste.

Source: WARC

Është e rëndësishme që bizneset të sigurohen që reklamat e tyre të shfaqen në një vend të sigurt dhe të besueshëm. Në mënyrë që klientët të kenë besim tek ju dhe marka juaj e ndershme, kjo është një domosdoshmëri.

Edhe pse Google vendosi të shtyjë heqjen e cookies të palëve të treta, ata ka të ngjarë të vazhdojnë të luajnë një rol më të vogël në reklamat programore. Sipas raportit të WARC, vetëm 25% e reklamuesve mendojnë se janë gati për këtë ndryshim, kryesisht kur bëhet fjalë për targetimin, aksesin e të dhënave dhe segmentimin e klientëve. 76% e të anketuarve tashmë po ndërmarrin hapa në këtë drejtim për të qëndruar konkurrues ndërsa vënë privatësinë në vend të parë. Kompanitë e e-commerce duhet të përshpejtojnë miratimin e strategjive të të dhënave të partisë së parë.

Mashtrimi dhe mbeturinat e buxhetit

Mashtrimi i reklamave është ende një problem i madh. Një e katërta e £67 miliardë që shpenzohet për reklamat në uebin e hapur harxhohet në pikëpamje që janë të rreme ose jo shumë të mira. Kontrollet më të ashpra dhe më shumë hapje në zinxhirin e furnizimit të medias mund t’i ndihmojnë reklamuesit të shpenzojnë paratë e tyre më me mençuri dhe të kenë një kthim më të mirë në investimin e tyre.

Edhe pse “qëndrueshmëria” është një fjalë popullore tani, shumica e bizneseve që përdorin reklama programore thanë se ulja e emetimeve të karbonit nuk është një përparësi kryesore për ta. Edhe pse ky sektor nxori më shumë se 215,000 ton dioksid karboni në vetëm një muaj në pesë ekonomi të mëdha, ky është ende rasti. Vetëm 31% e bizneseve kanë filluar të gjurmojnë dhe të shkurtojnë ndotjen.

Klientët po shqetësohen më shumë për mjedisin, kështu që bizneset e e-commerce duhet të mendojnë se si ndikojnë zgjedhjet e tyre reklamuese në të.

Zhvendosja e fondeve në platforma të mbyllura

Studimi flet edhe për një prirje shqetësuese: më pak para po futen në uebin e hapur sepse më shumë reklamues pëlqejnë platformat e mbyllura si Amazon, Google dhe Meta. WARC mendon se deri në vitin 2024, më shumë se gjysma e të gjitha dollarëve të reklamave do të shpenzohen në vetëm pesë faqe.

Ka 76% të bizneseve që shpenzojnë 40% ose më pak të shpenzimeve të tyre të reklamave në uebin e hapur tani. Kompanitë duhet të mendojnë me kujdes nëse ia vlen të fusim më shumë para në platforma të mbyllura si Google apo Facebook apo nëse do të ishte më mirë të shikonim opsionet e reklamave në uebin e hapur, të cilat të gjithë mund t’i shohin.

E-commerce ka të bëjë me probleme reale, si pakësimi i adresueshmërisë, shqetësimet për sigurinë e markës dhe mashtrimet. Pronarët e bizneseve mund të përmirësojnë planet e tyre të reklamave dhe të kenë rezultate më të mira vitin e ardhshëm duke mbajtur një sy mbi ndryshimet dhe duke u përshtatur me prirjet.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale
3 min. duke lexuar

58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale

Shitësit po zbulojnë se ndërsa klientët adhurojnë zbritjet, ata janë gjithashtu të shqetësuar për privatësinë e tyre kur ndajnë informacione personale. Sipas një studimi të fundit nga konsulenca e transformimit dixhital Daemon, ofertat promocionale dhe emaili për zbritje mbeten një tërheqje e fortë ndër breza; Mijëvjeçarët kryesojnë në 67%, pasuar nga Baby Boomers me 65% […]

Lexoni artikullin
Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë
5 min. duke lexuar

Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë

Që nga lejet bazë të hipjes deri te mjetet efektive të marketingut, kalimet e portofolit dixhital kanë pësuar një zhvillim të rëndësishëm. Brenda aplikacioneve të portofolit mobil si Apple Wallet, Google Pay, dhe Samsung Pay, këto përfaqësime dixhitale mund të mbajnë çdo gjë nga biletat e hipnotizimit dhe biletat deri te kartat e anëtarësimit, kartat […]

Lexoni artikullin
88% e blerësve duan omnichannel: 5 strategji kyçe për suksesin modern të shitjes me pakicë
6 min. duke lexuar

88% e blerësve duan omnichannel: 5 strategji kyçe për suksesin modern të shitjes me pakicë

Raporti më i fundit vjetor i Indeksit të Përvojës së Blerësve të Pazarit (SEI) sjell njohuri të reja se ku po shkojnë shpresat e blerësve aktualë. Sondazhi u krye mbi një mostër prej më shumë se 8,000 klientësh nga vende si SHBA, Britania e Madhe, Franca, Gjermania, Kanadaja, Australia dhe India. Pse omnichannel është kryefjala […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+