
Marketingu i përmbajtjes dhe tregimi
- Shkruani materiale që lidhen me markën apo sektorin tuaj që krijon narrativa bindëse. Tregimet që ngjallin ndjenja të forta ose që japin njohuri origjinale kanë më shumë gjasa të lidhen me njëra-tjetrën.
- Shkruani një pjesë për faqet e internetit të respektueshme në fushën tuaj të punës.
- Shfaqni njohuritë tuaja duke përdorur këtë platformë dhe inkorporoni një link përsëri në faqen tuaj të internetit.
- Provoni disa formate, si podcast, webinars, ose e-books, duke shfrytëzuar disa forma të përmbajtjes.
- Format e ndryshme të përmbajtjes mund të tërheqin shikuesit e ndryshëm dhe të gjenerojnë perspektiva të reja lidhëse.
Përdorimi i infografikëve dhe të dhënave
- Krijoni një kërkim dhe publikoni rezultatet. Tërheqja e backlinks është shumë e përmirësuar me të dhënat origjinale. Kthejini faktet ose informacionet e ndërlikuara në infografikë estetikisht të pëlqyeshme në dizajn.
- Infografikët e punuar mirë mund të marrin lidhje nga shumë burime dhe janë mjaft të shareable.
- Krijo hyrjet e blogut të ankoruara në kërkime dhe statistika. Referojuni burimeve tuaja dhe ofroni një studim të thellë që e përmirëson çështjen.

Source: Depositphotos
Duke përdorur kanalet e mediave sociale
- Angazhimi i kontakteve në rrjetet sociale me udhëheqësit e industrisë, blogerët dhe influencuesit ndihmon në ndërtimin e marrëdhënieve. Ndërveprojnë me materialin e tyre për të krijuar marrëdhënie që natyrshëm krijojnë mundësi lidhjeje.
- Ndani rregullisht materiale interesante dhe të shareueshme për të frymëzuar lexuesit tuaj që të lidhen me faqen tuaj të internetit.
- Dizajni fokusoi marketingun e mediave sociale duke shtyrë ndarjen dhe përfshirjen e përdoruesve. Materialet interaktive, sondazhet dhe konkurset mund të krijojnë vëmendje dhe të rezultojnë në më shumë backlinks.
Bashkëpunime dhe partneritete influencuese
- Punoni me influencuesit për të prodhuar materiale reciprokisht të dobishme. Rritja e backlinks nga platforma e influencuesit dhe audiencat e përbashkëta mund të pasojnë nga kjo.
- Merrni pjesë në projekte të sponsorizuara të përmbajtjes , kështu që influencuesit mund të përfshijnë natyrshëm mallrat ose shërbimet tuaja në punën e tyre.
- Intervistoni influencuesit e industrisë si pjesë e kërkimit tuaj të influencuesve. Kjo ofron material të madh për lexuesit tuaj dhe motivon influencuesit të lidhen me intervistën.

Source: Depositphotos
Strategjitë e qasjes jokonvencionale
- Shikoni jashtë platformave konvencionale dhe hetoni forumet, faqet Q&A ose rrjetet sociale të specializuara për perspektivat e ndërtimit të lidhjeve.
- Krijoni emaile unike dhe novatore që dallohen vërtet. Jepni vlerë dhe specifikoni saktësisht se çfarë jeni të gatshëm të paguani për një lidhje.
- Shih konferencat, webinarët ose ngjarjet e rrjeteve të industrisë. Këto paraqesin shanse të mëdha për zhvillimin e marrëdhënieve që rezultojnë në ndërtimin e lidhjeve.
Qëndrimi aktual me strategjitë e ndërtimit të lidhjeve është vendimtar në marketingun e e-commerce. Ndërsa motorët e kërkimit vazhdojnë të rafinojnë algoritmet e tyre dhe sjelljet e konsumatorëve zhvendosen, efektiviteti i teknikave të ndryshme të ndërtimit të lidhjeve mund të ndryshojë. Ajo që funksionon sot mund të mos jetë aq e rëndësishme nesër.
Mos harroni, në marketingun e e-commerce, çelësi i ndërtimit të suksesshëm të lidhjeve qëndron në balancimin e metodave të provuara dhe të vërteta me qasje novatore që përputhen me trendet aktuale dixhitale dhe preferencat e përdoruesve.