20 min. duke lexuar

UX dhe UI design: What’s The Difference?

UX dhe UI janë akronime që përdoren shpesh së bashku. Si rezultat, disa njerëz mendojnë se i referohen fushave të njëjta ose të ngjashme të projektimit. Kjo nuk është e vërtetë. Ndërsa UX dhe UI janë plotësuese, ato ndryshojnë në shumë mënyra. Pra, çfarë do të thonë ata dhe ku përshtatet përdorshmëria?

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
UX dhe UI design: What’s The Difference?
Burimi: Unsplash.com

Çfarë është dizajni UX?

UX qëndron për përvojën e përdoruesit. Në praktikë, është ndjenja që përdoruesit kanë kur bashkëveprojnë me një produkt dixhital të caktuar, si një faqe interneti apo aplikacion.

Dizajni UX është një disiplinë e larmishme që vjen nga shumë fusha të ndryshme, duke përfshirë psikologjinë, marketingun, kërkimin e tregut, dizajnin, biznesin dhe teknologjinë. Ajo kombinon të gjitha këto dhe përpiqet të krijojë një rezultat tërheqës dhe praktik për klientin.

Dizajni UX mund të aplikohet si në produktet dixhitale ashtu edhe në ato fizike. Megjithatë, shpesh kombinohet me dizajnin e faqes së internetit. Një dizajn UX i mirë-bërë do të sigurojë një faqe interneti të qartë ku klientët mund të gjejnë atë që ata kanë nevojë në minuta. Si rezultat, ata kanë më pak gjasa të largohen dhe të mos e përfundojnë blerjen e tyre.

Termi “përvojë përdoruesi” daton në vitet 1990. Ajo u shpik nga Donald Norman, një shkencëtar njohës në Apple.

Është interesante, megjithatë, shenjat e para të UX mund të gjurmohen që nga vitet 1950, kur inxhinieri industrial amerikan Henry Dreyfuss u shfaq në skenë. Ai u bë i famshëm për projektimin e makinerive dhe përmirësimin e përdorshmërisë së tyre. Idetë e tij synonin të bënin që produktet individuale t’u shërbenin mirë njerëzve dhe të ishin sa më të lehta për t’u përdorur.

Walt Disney ishte gjithashtu përgjegjës për një ndryshim të rëndësishëm në dizajnin UX. Ekspertët e konsiderojnë atë si projektuesin e parë të UX. Ai ishte i fiksuar pas krijimit të përvojave magjike, immersive dhe të përsosura të përdoruesve në përrallat e tij.

Të mos harrojmë vitet 1970, të cilat sollën epokën e informatikës personale. Dizajni UX filloi të zgjerohej, por nuk kishte emër. Vetëm kur Donald Norman i dha një emër.

Source: Unsplash.com

Parimet kyçe të dizajnit UX

Kur thua “dizajn i mirë UX”, të gjithë mendojnë për diçka ndryshe. Kjo është arsyeja pse ka disa parime kyçe që e përcaktojnë qartë atë.

  1. Gjithmonë vendosni përdoruesin në vend të parë

Dizajni UX i jep përparësi përdoruesit. Kjo mund të tingëllojë e thjeshtë dhe e dukshme, por për shkak të faktorëve të ndryshëm, si perceptimi i klientit, mund të harrohet nga projektuesi.

Një dizajn i shkëlqyer UX u shërben përdoruesve dhe i ndihmon ata të zgjidhin problemet e tyre në mënyrën më të lehtë dhe më të shpejtë. Një e-shop është një faqe interneti e pastër ku produktet ndahen në disa kategori kryesore. Ka një bar kërkimi dhe, sigurisht, një proces të thjeshtë pagese.

Dizajni UX nuk duhet të krijojë probleme shtesë. Përndryshe, kjo mund ta shkurajojë një person që të blejë ose të shfletojë faqen dhe t’i bëjë të humbasë.

  1. Thjeshtësia, hierarkia dhe konsistenca janë kyçe

Thjeshtësia, hierarkia dhe konsistenca u lejojnë përdoruesve të gjejnë atë që u nevojitet në sekonda dhe të bëjnë atë për të cilën erdhën. Secila nga këto veçori e bën këtë ndryshe:

  • Thjeshtësia – një faqe nuk ka pse të ketë dizajnin më origjinal për të qenë i lehtë për një përdorues për të lundruar. Thjeshtësia ka të bëjë më shumë me kufizimin e elementeve dhe hapave të panevojshëm që komplikojnë përvojën e përdoruesit.
  • Hierarkia – vendosja e përshtatshme e ngjyrave, gërmave dhe elementeve të tjera do të sigurojë që përdoruesit mund të lundrojnë lehtësisht në sajt. Ata do të gjejnë gjithçka që u nevojitet shumë shpejt, duke rritur automatikisht shanset e tyre për të bërë blerje, për t’u nënshkruar, etj.
  • Konsistenca – duke përdorur të njëjtat ngjyra, fonte, dhe elemente të tjera të lidhura me markimin në të gjitha platformat që përdorni për të komunikuar me përdoruesin gjithashtu rrit dhe inkurajon përvojën e përdoruesit.
  1. Funksionaliteti i parë, dizajni i dytë

UX design synon t’i bëjë aktivitetet individuale, si gjetja e produkteve apo pazari, më e lehtë për përdoruesit. Ndërsa pamja dhe ndjesia e një produkti dixhital janë të rëndësishme, funksionaliteti vjen gjithmonë i pari.

  1. Frymëzimi duhet të vijë nga të njohurit

Shumë dizajnerë të UX shpesh krijojnë produkte jokonvencionale dhe të tepërta që njerëzit nuk dinë se çfarë të presin. Kjo krijon pengesa të panevojshme për ta, duke i çuar përfundimisht ata të braktisin aplikacionin ose faqen e internetit.

Me fjalë të tjera, dizajni i mirë UX duhet të bazohet në kornizat e vendosura të dizajnit. Përdoruesit duhet t’i njohin këto korniza dhe të jenë në gjendje t’i lundrojnë ato lehtësisht.

Source: Unsplash.com

Çfarë zgjidh dizajni UX?

Dizajni UX mbulon disa fusha, duke përfshirë:

  • Dizajni i ndërveprimit – i njohur edhe si IxD, është procesi i zbulimit se si një person ndërvepron me një produkt për të thjeshtuar procesin dhe për të ofruar përvojën më të mirë. Përveç kësaj, dizajni i ndërveprimit ka të bëjë me vëzhgimin e mënyrës se si sillet produkti kur pala tjetër e përdor atë, pra çfarë feedback-u jep dhe si mund të reagojë një person.
  • Hulumtimi i përdoruesve – ju mund ta përdorni atë për të kuptuar përdoruesit dhe për të zbuluar problemet e tyre. Bazuar në këtë informacion, ju mund të projektoni zgjidhje efektive për të përshtatur produktin tuaj për ta bërë atë të lehtë për t’u përdorur dhe praktik.
  • Arkitektura e informacionit – përdoret për të ndihmuar përdoruesit të lundrojnë në produktet dhe informacionet që ju jepni. Në veçanti, ajo përqëndrohet në organizimin e efektshëm dhe strukturimin e përmbajtjes.
  • Përshtatshmëria e uebit – siguron që ndërfaqja e përdoruesit të shfaqet mirë në pajisje të ndryshme, nga desktopi në tablet deri te celulari.
  • Përmbajtja – përmbajtja në faqe është gjithashtu e rëndësishme për UX. Artikujt, përshkrimet e produktit dhe teksti tjetër ndikojnë ndjeshëm në përvojën e përdoruesit. Pra, është e rëndësishme të kontrolloni se teksti është i përshtatshëm për vendndodhjen, lidhet me imazhet ose vizuale të tjera, dhe është relevant.
  • Krijimi i personave – dizajnerët e UX mund të përdorin informacionin që mbledhin për të krijuar persona për të cilët pastaj projektojnë faqe interneti, aplikacione dhe produkte të tjera.
  • Fusha të tjera – UX përfshin dhjetëra fusha të ndryshme, të tilla si përdorshmëria, arritshmëria dhe realiteti virtual.

Këshilla ekspertësh

Në UX dhe IA, një person është një personazh që përfaqëson një grup të veçantë të nevojave, qëllimeve dhe sjelljeve të njerëzve. Ndihmon për të kuptuar përdoruesit dhe për të krijuar përmbajtje më të vlefshme dhe më të mira.

Çfarë është dizajni i IA-së?

UI është shkurtesë për “ndërfaqen e përdoruesit”. Kjo fushë e dizajnit fokusohet në estetikën e një prodhimit dhe grafikën e tij. UI përfshin gjithçka që shihni në një faqe interneti apo aplikacion, si imazhe, tekst, banderola, butona, etj.

UI është jetike sepse mund t’i bindë përdoruesit të qëndrojnë në faqe dhe të bëjnë një blerje. Gjithashtu ndikon ndjeshëm në UX sepse mund ta përmirësojë atë. Një vend i bukur dhe funksional do t’i bëjë njerëzit të ndihen shumë më mirë se një vend i ngjeshur ku një element është i shtresëzuar mbi një tjetër dhe nuk lidhet me të gjithë.

Historia e UI filloi në vitet 1970 me futjen e kompjuterit Xerox Alto, i pari që ka një ndërfaqe të sofistikuar të përdoruesit. Kjo është e njohur edhe si një ndërfaqe grafike e përdoruesit ose GUI.

Kompjuteri Xerox kishte dritare të mbivendosura, menu pop-up, dhe ikona ose butona për çdo funksion, gjë që do të thoshte se mund të përdorej nga njerëz pa trajnim të veçantë it.

Ky ndryshim i bëri kompjuterët të arritshëm për një gamë më të gjerë njerëzish dhe përmirësoi përvojën e përgjithshme të përdoruesit.

Llojet e dizajnit të UI

Dizajni i UI-së ka disa lloje bazë, të cilat janë:

  • Graphical User Interface (GUI) – është një nga llojet më të zakonshme të ndërfaqes që përdoret për të krijuar faqet e internetit dhe aplikacionet. Ajo u lejon përdoruesve të ndërveprojnë përmes ikonave dhe butonave të dobishëm që ata klikojnë me një mouse ose trackpad. Një shembull i mirë i një GUI është ekrani i shtëpisë ose desktopi.
  • Ndërfaqja e përdoruesit të zërit (VUI) – e njohur edhe si ndërfaqja e përdoruesit të fjalës. Detyra e saj është të njohë të folurit në mënyrë që të kuptojë komandat zanore. Aktualisht përdoret gjerësisht. Shembuj të VUI-ve janë asistentët popullorë të zërit si Siri, Google Home, ose Alexa e Amazon.
  • Ndërfaqe e drejtuar nga menuja – Ne gjithashtu mund t’i referohemi kësaj si një ndërfaqe e drejtuar nga menuja. Brenda tij, përdoruesit ndërveprojnë me një program ose sistem nëpërmjet një sërë menush. Këto menu janë opsione ose komanda të zgjedhura duke përdorur një pointer, ekran me prekje ose tastierë. Ndërfaqet e drejtuara nga menuja mund të gjenden në ATM, për shembull.
  • Ndërfaqja e linjës së komandës – është një ndërfaqe e bazuar në tekst ku ju shtypni komandat. Komandat pastaj ndërveprojnë me sistemin operativ. Ky lloj ndërfaqe ishte i përhapur në të kaluarën, por ju do ta hasni edhe sot, për shembull, kur përdorni Node.js.
  • Realiteti Virtual (VR) – Realiteti virtual krijon iluzionin e botës reale. Ajo është ende në fillimet e saj, por duke u zhvilluar mjaft shpejt, kështu që ju do të jeni duke e parë atë gjithnjë e më shumë si një projektues IA.

E dije…?

Zëri UI u përdor nga dizajnerët e IA shumë kohë përpara bumit të asistentëve të zërit. Ata e përdorën atë për të optimizuar faqet e internetit për njerëzit me aftësi të kufizuara.

Parimet kyçe të IA

Ka disa parime kyçe që karakterizojnë IA me cilësi të mirë. Këto janë:

Thjeshtësia

Kjo është e njëjtë me UX. Një dizajn i thjeshtë UI e bën të lehtë për përdoruesit të lundrojnë në një faqe interneti ose aplikacion në mënyrë që ata të përqendrohen në atë që ata janë atje për.

Një shembull i shkëlqyer i një UI të thjeshtë është Google Home. Ju do të gjeni vetëm barin e kërkimit, butonat dhe disa informacione shtesë.

Source: Unsplash.com

KonsistencaPërdorimi i elementeve që janë të njëjta ose të ngjashme në një farë mënyre e bën më të lehtë për përdoruesit të mësohen me dizajnin dhe të parashikojnë se çfarë do të jetë në nën-faqen tjetër. Kjo përshpejton blerjen e produkteve ose shërbimeve, për shembull.

Faqja e internetit e Facebook-ut është një shembull i mirë i konsistencës. Bari i sipërm dhe sidebari janë shumë të ngjashëm dhe gjithmonë të pranishëm, duke u dhënë përdoruesve akses të shpejtë në seksione të ndryshme, pavarësisht se ku janë.

Hierarkia vizuale

Këtu bashkohen UI dhe UX. Duke rregulluar elementet në mënyrë korrekte, ju mund të drejtoni vëmendjen e përdoruesve dhe ta bëni navigimin e faqes ose aplikacionit më të lehtë. Ju gjithashtu mund të përdorni hierarkinë për të nxjerrë në pah informacione specifike dhe për t’u siguruar që vizitorët të mos e humbasin atë. Në rastin e një e-shop, kjo mund të nënkuptojë vendosjen e produkteve me zbritje në krye të faqes kryesore.

Feedback

Përdoruesit kanë nevojë për reagime të menjëhershme kur bashkëveprojnë me elemente të një faqeje interneti ose aplikacioni. Kjo u jep atyre një ndjenjë kontrolli dhe i siguron se ajo që bëjnë ka efekt.

Feedback-u mund të jetë në formën e sinjaleve vizuale ose audio. Disa aplikacione, si Messenger, madje përdorin një kombinim të të dyjave.

Arritshmëria

IA e mirë gjithashtu duhet të sigurojë aksesueshmërinë në mënyrë që një person me paaftësi të mund të përdorë produktin dixhital.

Arritshmëria duhet të përfshijë faktorë të tillë si rregullimi i kontrastit të ngjyrave ose madhësia e gërmave. Përveç kësaj, mendoni të përfshini leximin e zërit ose navigimin e tastierës në faqen e internetit ose aplikacionin.

Source: Unsplash.com

Qartësia

Kjo ka të bëjë me paraqitjen e informacionit në një mënyrë të qartë që audienca juaj e synuar mund ta kuptojë. Nëse keni një e-shop ose një faqe interneti që synon publikun e gjerë, optoni për gjuhë të thjeshtë, fonte të lehta për t’u lexuar dhe ngjyra që nuk e pengojnë shfletimin e përmbajtjes. Një sfond i lehtë me gërma të errëta është ideal.

Estetika dhe tërheqja vizuale

AI përqendrohet kryesisht në pamjen dhe ndjesinë e produktit, gjë që ndikon ndjeshëm në atë se si ndihet një person kur e përdor atë. Prandaj, si një dizajner i UI, ju do të shqetësoheni për krijimin e një ndërfaqe tërheqëse, angazhuese, tërheqëse që përputhet me markën ose markimin e saj.

Customisability

Kjo pikë fokusohet në përshtatjen e faqes së internetit dhe aplikacionit në madhësi të ndryshme të ekranit. Kjo është një veçori kyçe e dizajnit të IA-së në botën e sotme, ku njerëzit përdorin pajisje të ndryshme, që nga celularët e deri te tabletët e deri te kompjuterët.E dije…?

Aftësia e një uebsajti apo aplikacioni për t’u përshtatur me ekrane të ndryshme quhet edhe “responsiveness”?

Elementet e dizajnit të UI

Dizajni i UI-së punon me disa elemente. Më të zakonshmet që do të hasni janë:

  • Ngjyrat – nuk ka nevojë ta teprojmë. Nëse i kombinoni, përdorni nuanca të ngjashme për të mos krijuar kontraste agresive.
  • Font – duhet të jetë i lejueshëm në mënyrë që të mos e bëjë të vështirë për njerëzit të ndërveprojnë me aplikacionin. Ndjehuni të lirë të përdorni më shumë se një brenda dizajnit të UI- së. Megjithatë, sigurohuni që të gjitha fontet që zgjidhni të punojnë së bashku.
  • Imazhet mund të jenë fotografi, elemente të ndryshme grafike ose infografikë. Ato zgjerojnë një faqe interneti ose një produkt tjetër dixhital dhe japin informacione shtesë.
  • Animacione dhe efekte – këto janë një shtesë interesante në një faqe interneti ose aplikacion dhe mund të tërheqin vëmendjen ndaj informacioneve specifike. Megjithatë, kini kujdes që të mos i bëni shpërqendrues dhe të pakëndshëm kur i zgjidhni.
  • Elemente të vogla grafike – këto përfshijnë butonat dhe format që thyejnë tekstin, tërheqin vëmendjen dhe e bëjnë faqen më të lehtë për t’u lundruar.

Cili është fokusi i dizajnit të UI-së?

Përshkrimi i punës së një projektuesi të UI-së zakonisht përfshin:

  • Analiza e përdoruesve dhe preferencat e tyre
  • Zbuloni se si ndihen përdoruesit për produktet (faqja e internetit, aplikacioni, etj.)
  • Prototyping ndërfaqet e përdoruesit
  • Krijimi dhe përdorimi i elementeve dhe animacioneve interaktive
  • Përshtatja e produktit për të gjitha madhësitë e ekranit
  • Zbatimi i zgjidhjeve të projektimit

Source: Unsplash.com

Dallimet midis dizajnit UX dhe UI

Dallimi kryesor midis dizajnit UX dhe UI është se UX fokusohet në përvojën e përgjithshme të përdoruesit kur ndërvepron me një produkt. Në të kundërt, UI ka të bëjë me paraqitjen vizuale të një faqeje interneti, aplikacioni apo ndërfaqe tjetër.

UX gjithashtu kërkon dhe zgjidh problemet e njerëzve kur përdor produktin. UI pastaj ndërton mbi zgjidhjet UX dhe përpiqet t’i bëjë ato estetikisht të këndshme, emocionuese dhe intuitive.

Gjatë gjithë procesit të projektimit, UX vjen i pari. UI vjen më pas sapo projektuesi të ketë identifikuar problemet dhe të hartojë zgjidhje.

Dhe mos harroni se ju nuk keni për të përdorur UX vetëm në sferën dixhitale. Ajo gjithashtu ka vendin e saj në projektimin e produkteve fizike. Nga ana tjetër, UI vlen vetëm për botën dixhitale, pra faqet e internetit, aplikacionet mobile e kështu me radhë.

Dallimet midis dizajnerëve të UX dhe UI

Aftësitë e kërkuara nga një projektues UX dhe UI janë minimalisht të ndryshme. Të dy duhet të bashkëpunojnë, të komunikojnë dhe të jenë të hapur ndaj ideve të reja. Ata gjithashtu duhet të jenë të rehatshëm në kërkimin e sjelljes së përdoruesit dhe krijimin dhe testimin e prototipeve.

Disa dallime përfshijnë faktin se një projektues UX duhet të jetë një mendimtar kritik dhe të kuptojë arkitekturën e informacionit. Një projektues i UI-së, nga ana tjetër, duhet të ketë një mendje krijuese dhe njohuri të dizajnit reagues.

Një dizajner UX fokusohet më shumë në përdorshmërinë dhe prakticitetin, ndërsa një dizajner i UI-së fokusohet në karakteristikat e interaktivitetit dhe branding (fonts, colours, etj.).

Veglat e projektimit UX dhe UI

Si një dizajner UX dhe UI, ju keni disa mjete për të përshpejtuar dhe rationalizuar të gjithë procesin dhe për të siguruar rezultate të sakta. Disa nga më të popullarizuarat përfshijnë:

  • Figma – një mjet i fuqishëm që mund ta përdorni si për UX ashtu edhe për UI. Është një platformë e bazuar në cloud që mundëson bashkëpunimin ekipor në kohë reale dhe ka dhjetëra karakteristika për dizajnimin, testimin dhe prototypingun.
  • Adobe XD është ideal për dizajn dhe prototyping dhe mund të zgjerohet lehtësisht me mjete të tjera Adobe. Përfitimet përfshijnë lehtësinë e përdorimit, performancën e lartë, qartësinë dhe bashkëpunimin në kohë reale.
  • Maze – Një mjet i avancuar i testimit të përvojës së përdoruesit që ju ndihmon të mblidhni të dhëna sasiore dhe cilësore rreth përdoruesve tuaj. Është veçanërisht e dobishme kur keni nevojë për feedback të shpejtë për të validuar dizajnet që do të zbatoni.
  • Sketch – një mjet i projektuar posaçërisht për sistemin operativ MacOS. Ai fokusohet kryesisht në grafikën vektoriale, por ka dhjetëra karakteristika të tjera. Ju gjithashtu mund ta integroni atë lehtësisht me platforma të tilla si InVision, Zeplin, ose Abstract.
  • Webflow – një mjet popullor për web design dhe zhvillim. Ajo ju lejon të krijoni faqe interneti reaguese dhe vizualisht tërheqëse pa shkruar asnjë kod. Përfitimet kryesore përfshijnë një redaktor vizual me funksionalitet intuitiv drag-and-drop, mjete për krijimin e animacioneve angazhuese dhe hosting të shpejtë dhe të sigurt.
  • InVision – një tjetër mjet i avancuar për prototyping dhe bashkëpunim. Ajo ka dhjetëra karakteristika që ju lejojnë ta përdorni atë gjatë gjithë procesit të projektimit – nga koncepti fillestar deri te produkti final. Invision është i thjeshtë për t’u përdorur, i lehtë për t’u kuptuar dhe i personalizuar për t’iu përshtatur nevojave tuaja.

Source: Unsplash.com

Çfarë është përdorshmëria?

Është një karakteristikë që përshkruan se si një person mund të përdorë një produkt ose shërbim për të arritur qëllimin e tij. Shumë njerëz shpesh e ngatërrojnë atë me dizajnin UX sepse bie nën atë ombrellë. Megjithatë, ata nuk janë e njëjta gjë.

Dallimi midis dy koncepteve është se UX është një tërësi komplekse që fokusohet në të gjithë ndërveprimin e përdoruesit me produktin. Përdorshmëria, nga ana tjetër, përqendrohet vetëm në atë nëse produkti është i lehtë për një person për t’u përdorur dhe nëse ai përmbush pritshmëritë e tij.

Niveli i përdorshmërisë së një dizajni bazohet në mënyrën se si veçoritë e tij plotësojnë nevojat e njerëzve. Sipas Nielsen Norman Group, kjo veçori është e dyta më e rëndësishme brenda UX dhe UI, menjëherë pas përdorshmërisë. Pra, mos e merr lehtë.

Elementet thelbësore të përdorshmërisë

Përdorshmëria karakterizohet nga disa elementë thelbësorë, si:

  • Efikasiteti – një dizajn që plotëson kërkesat e përdorshmërisë dhe lejon përdoruesit të kryejnë detyrat individuale lehtësisht, shpejt, dhe pa pengesa.
  • Angazhimi – përdorshmëria i motivon njerëzit të kënaqen duke përdorur një produkt dixhital dhe të kthehen në të rregullisht.
  • Toleranca e gabimit – ndërfaqja e përdoruesit duhet të jetë e qartë në mënyrë që përdoruesi të bëjë sa më pak gabime të jetë e mundur. Këto mund të zgjasin procesin e blerjes ose përdorimit të një aplikacioni dhe të çojnë në zhgënjim.
  • Memorabiliteti – përdorshmëria e bën të lehtë dhe të shpejtë për një person të mësojë se si të përdorë një sistem, faqe interneti ose aplikacion. Në këtë mënyrë, kur të kthehen, nuk do ta kenë problem të bëjnë një blerje të shpejtë ose të përdorin disa nga veçoritë.
Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta AI UK merr dritën jeshile për zhvillim
3 min. duke lexuar

Meta AI UK merr dritën jeshile për zhvillim

Meta AI UK ka fituar miratimin për të përdorur postimet publike nga përdoruesit e rritur të Facebook dhe Instagram për trajnimin e IA. Ky zhvillim i rëndësishëm lejon nismën IA me bazë në Mbretërinë e Bashkuar të shfrytëzojë përmbajtjet e krijuara nga përdoruesit për përmirësimin e modeleve të saj të inteligjencës artificiale.

Lexoni artikullin
Meta Ads Guide: Rritni fushatat tuaja të tregtisë elektronike të festave
6 min. duke lexuar

Meta Ads Guide: Rritni fushatat tuaja të tregtisë elektronike të festave

Me afrimin e periudhës së Krishtlindjeve dhe të Premtes së Zezë, firmat e e-tregtisë po përgatiten për një nga sezonet më të ngarkuara të blerjeve të vitit. Meta dhe platformat e tij, veçanërisht Facebook dhe Instagram, luajnë një rol vendimtar në fushatat e marketingut gjatë gjithë vitit. Gjatë pushimeve më të mëdha të blerjeve, marketerët […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+