Si punon Aurora për tregtinë elektronike
E zhvilluar nga XAI nën drejtimin e Elon Musk, Aurora është mësuar në miliarda foto në internet. Deklarata zyrtare e kompanisë pohon se mjeti mund të ndjekë me besnikëri udhëzimet e tekstit dhe është i specializuar në rendut fotorealiste.
Në praktikë, kjo do të thotë se ju thjesht mund të përshkruani se çfarë lloj fotoje të produktit ju nevojitet, dhe Aurora duhet ta gjenerojë atë.
Elemente të rëndësishme që menaxherët e e-commerce do të vlerësojnë veçanërisht janë:
- Aftësia për të krijuar imazhe me cilësi të lartë në kategori të ndryshme
- Përkthim i saktë i objekteve dhe tekstit real
- Aftësi për të gjeneruar portrete njerëzore realiste (të dobishme për fotografinë e produktit të stilit të jetesës)
- Shtimi i ardhshëm i aftësive të drejtpërdrejta ekzistuese të redaktimit të imazheve
Kufizimet aktuale dhe konsideratat ligjore
Megjithatë, është vendimtare të mbajmë parasysh disa kufizime të veglave. Testimi fillestar gjeti probleme me dhënien e disa detajeve; Për shembull, gishtat në duar shpesh nuk tregoheshin siç duhet.
Ana ligjore është gjithashtu mjaft e rëndësishme për operatorët e e-commerce. Imazhet e personaliteteve publike dhe markave të krijuara nga Aurora mund të krijojnë probleme të mundshme me të drejtat e autorit. Çështjet ligjore duhet të shqyrtohen plotësisht përpara se të përdorin imazhe të tilla të prodhuara në komunikimin tregtar.
Shërbimi aktualisht është i disponueshëm vetëm në vende të zgjedhura, por sipas xAI, ai duhet të zgjerohet globalisht brenda një jave.
Veçoria për redaktimin e imazheve ekzistuese do të shtohet më vonë, gjë që mund të jetë veçanërisht interesante për e-dyqanet që duhet të modifikojnë shpejt fotot e tyre të produktit.