
Me 37%, më shumë se gen Z jo-zillennial me 34%, dhe jo-zillennial millenials po ashtu 34%, zillennials dallohet për të pasur normën më të lartë të konsumatorëve të shitjes vetëm dixhitale. Po kështu, krahasuar me genin Z jo-zillennial dhe mijëvjeçarin jo-zillennial, zillennialët janë më pak të prirur të duan të preferojnë të kryejnë të gjitha blerjet e tyre me pakicë në person, me 29%, kundrejt 32%.
Duke u bazuar në mënyrën se si çdo i përgjigjur do të përdorte një erë të papritur të barabartë me gjysmën e pagës së tyre të rregullt mujore, PYMNTS Intelligence përshkruan katër persona të veçantë për këtë brez: me mendje buxheti, ndërtuesit e pasurisë, shpenzuesit e lirë dhe dhënësit. Këto grupe kanë shije disi të ndryshme për blerjet me pakicë, gjë që ka pasoja të rëndësishme për strategjitë e marketingut dixhital & online . Për shembull, 39% e grupit të ndërgjegjshëm për buxhetin do të preferonin të blinin si online ashtu edhe personalisht, ndoshta sepse janë të etur për të gjuajtur ofertat më të mira. Vetëm 15% e donatorëve ndjekin këtë model; 53% e këtij dyqani grupi vetëm online.
Produktet e shitjes me pakicë janë shumë të ndikuara nga zillennials, një grup klientësh më të prirur për të bërë pazar online. Rekomandimet personale duket se janë më të rëndësishme për zgjedhjet e tyre të blerjes sesa për mijëvjeçarin, por më pak se për Gen Z. Në mesin e Gen Z, reklamat në rrjetet sociale kanë gjithashtu shtrirjen më të lartë; zillennials në 35% Për zillennials, elemente të tjera të rëndësishme janë të famshëm dhe influencues, rekomandime dixhitale të personalizuara, dhe marketing website.
Konsumatorët aktivë, zillenialët mund të lëkunden nëpërmjet disa pikave të shitjes. Për të gjithë personalitetet, rekomandimet personale kanë ndikim të madh; Por, për zillenialët e ndërgjegjshëm për buxhetin, me 42%, ato bëhen edhe më të rëndësishme. Grupi me ndërgjegje buxhetore tregon gjithashtu më shumë se mesataren e ndikimit nga rekomandimet dixhitale të personalizuara dhe publikimet online. Me ndërtuesit e pasurisë, reklamat në rrjetet sociale e kanë tejkaluar tërheqjen në 38%.
Kur zgjedhin dyqanet, zillennials zakonisht japin kosto më të mirë përparësi të lartë mbi zgjedhjen e markës. Nga zillennialët, 41% mendojnë se disponueshmëria e markave që u pëlqejnë është më pak vendimtare se çmimi. Vetëm 21% reagojnë në drejtim të kundërt. Për Gen Z, kjo prirje mbetet e vërtetë; Por, përqindja e mijëvjeçarëve që kanë prioritet çmimin e parë bie në 36%.
Segmentet më të mëdha si të konsumatorëve të orientuar nga marka, ashtu edhe të çmimeve të para, gjenden mes zillennials dhe Gen Z. Për zillennials mbi një buxhet, çmimi është shumë i rëndësishëm; 45% e tyre thonë se ky është mendimi i tyre i parë. Edhe pse aksionet e rëndësishme së pari në markë, ndërtuesit e pasurisë dhe shpenzuesit e lirë ende japin përparësinë e parë të çmimeve.
Në fund të fundit, shitësit që synojnë këtë treg në zgjerim duhet të kuptojnë dallimet midis zillennials dhe gen Z të tyre dhe homologëve mijëvjeçarë nëpërmjet strategjive efektive të marketingut dixhital & online .