4 min. duke lexuar

Zillennialët dixhitalë të parë rimodelojnë peizazhin e shitjes me preferencat unike të blerjeve

Të lindur midis viteve 1991 dhe 1999, konsumatorët më të rinj mijëvjeçarë dhe më të vjetër të Gjeneratës Z kanë më shumë gjasa se çdo grupmoshë tjetër të zgjedhin blerjen e produkteve me pakicë vetëm online. Sipas studimeve të fundit të PYMNTS Intelligence, kjo grupmoshë ka më pak gjasa të blejë vetëm në dyqan dhe ka shumë të ngjarë të blejë mallra me pakicë vetëm online. Studimi ofron gjithashtu të kuptuarit e variacioneve në katër grupe të veçanta zillennial persona: dhënësit, shpenzuesit e lirë, ndërtuesit e pasurisë dhe të vetëdijshëm për buxhetin.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Zillennialët dixhitalë të parë rimodelojnë peizazhin e shitjes me preferencat unike të blerjeve
Burimi: Depositphotos

Me 37%, më shumë se gen Z jo-zillennial me 34%, dhe jo-zillennial millenials po ashtu 34%, zillennials dallohet për të pasur normën më të lartë të konsumatorëve të shitjes vetëm dixhitale. Po kështu, krahasuar me genin Z jo-zillennial dhe mijëvjeçarin jo-zillennial, zillennialët janë më pak të prirur të duan të preferojnë të kryejnë të gjitha blerjet e tyre me pakicë në person, me 29%, kundrejt 32%.

Duke u bazuar në mënyrën se si çdo i përgjigjur do të përdorte një erë të papritur të barabartë me gjysmën e pagës së tyre të rregullt mujore, PYMNTS Intelligence përshkruan katër persona të veçantë për këtë brez: me mendje buxheti, ndërtuesit e pasurisë, shpenzuesit e lirë dhe dhënësit. Këto grupe kanë shije disi të ndryshme për blerjet me pakicë, gjë që ka pasoja të rëndësishme për strategjitë e marketingut dixhital & online . Për shembull, 39% e grupit të ndërgjegjshëm për buxhetin do të preferonin të blinin si online ashtu edhe personalisht, ndoshta sepse janë të etur për të gjuajtur ofertat më të mira. Vetëm 15% e donatorëve ndjekin këtë model; 53% e këtij dyqani grupi vetëm online.

Produktet e shitjes me pakicë janë shumë të ndikuara nga zillennials, një grup klientësh më të prirur për të bërë pazar online. Rekomandimet personale duket se janë më të rëndësishme për zgjedhjet e tyre të blerjes sesa për mijëvjeçarin, por më pak se për Gen Z. Në mesin e Gen Z, reklamat në rrjetet sociale kanë gjithashtu shtrirjen më të lartë; zillennials në 35% Për zillennials, elemente të tjera të rëndësishme janë të famshëm dhe influencues, rekomandime dixhitale të personalizuara, dhe marketing website.

Konsumatorët aktivë, zillenialët mund të lëkunden nëpërmjet disa pikave të shitjes. Për të gjithë personalitetet, rekomandimet personale kanë ndikim të madh; Por, për zillenialët e ndërgjegjshëm për buxhetin, me 42%, ato bëhen edhe më të rëndësishme. Grupi me ndërgjegje buxhetore tregon gjithashtu më shumë se mesataren e ndikimit nga rekomandimet dixhitale të personalizuara dhe publikimet online. Me ndërtuesit e pasurisë, reklamat në rrjetet sociale e kanë tejkaluar tërheqjen në 38%.

Kur zgjedhin dyqanet, zillennials zakonisht japin kosto më të mirë përparësi të lartë mbi zgjedhjen e markës. Nga zillennialët, 41% mendojnë se disponueshmëria e markave që u pëlqejnë është më pak vendimtare se çmimi. Vetëm 21% reagojnë në drejtim të kundërt. Për Gen Z, kjo prirje mbetet e vërtetë; Por, përqindja e mijëvjeçarëve që kanë prioritet çmimin e parë bie në 36%.

Segmentet më të mëdha si të konsumatorëve të orientuar nga marka, ashtu edhe të çmimeve të para, gjenden mes zillennials dhe Gen Z. Për zillennials mbi një buxhet, çmimi është shumë i rëndësishëm; 45% e tyre thonë se ky është mendimi i tyre i parë. Edhe pse aksionet e rëndësishme së pari në markë, ndërtuesit e pasurisë dhe shpenzuesit e lirë ende japin përparësinë e parë të çmimeve.

Në fund të fundit, shitësit që synojnë këtë treg në zgjerim duhet të kuptojnë dallimet midis zillennials dhe gen Z të tyre dhe homologëve mijëvjeçarë nëpërmjet strategjive efektive të marketingut dixhital & online .

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+