
Shtrëngimi i duarve të përmbajtjes
Për Gen Z, një meme në kohë të mirë ka një ndikim më të madh se çdo përshëndetje. Një 67% e këtyre të rinjve janë të zënë duke ndarë përmbajtjen video të Metës me rrethet e tyre të ngushta, duke e kthyer atë që tregtarët mund ta shohin si “përmbajtje” në diçka shumë më intime – dhurata dixhitale që thonë “po mendoj për ty” pa e thënë në fakt.
Siç thotë Lucca nga SHBA, “Unë lëviz nëpër Reels dhe pastaj ua dërgoj miqve të mi dhe pastaj i komentojmë”. Është gjuha e tyre e dashurisë, e thjeshtë dhe e thjeshtë.
Ajo që është veçanërisht magjepsëse është se si ata do të bisedojnë me të njëjtin person në platforma të shumta. Një minutë ata po rriten filozofik në WhatsApp; tjetrin ata po tregtojnë rekomandime muzikore në Instagram – të gjitha me të njëjtin mik!

Source: Facebook.com/business/news
Mikro-përmbajtja: me madhësi kafshatë dhe të personalizuara
Ditët e shikimit të të njëjtave shfaqje televizive ose ndjekjes së të njëjtëve të famshëm kanë ikur prej kohësh. Gen Z ka rishkruar rregullat, me 63% që kurojnë në mënyrë aktive burimet e tyre të mediave sociale, duke u siguruar që ata të shohin vetëm përmbajtje që përputhet me interesat e tyre individuale.
Këto video të shkurtra nuk janë vetëm argëtim – janë manuale jete. Pavarësisht nëse janë në kërkim të frymëzimit për darkë ose duke kuptuar se si të investojnë çekun e tyre të parë të pagës, 81% e përdoruesve të Instagram po i drejtohen platformës jo vetëm për të qeshur, por për vetë-përmirësim të vërtetë.
“Dua të dëgjoj nga krijuesit që në fakt po shtojnë diçka në jetën time,” shpjegon Max, duke shkuar drejt ndjekjes. Dhe këtu është goditja: 71% as nuk kanë nevojë t’i ndjekin këta krijues për të vlerësuar përmbajtjen e tyre. Në epokën algoritmike, rëndësia tejkalon besnikërinë çdo herë.
Karroca e blerjeve gjithmonë e hapur
A ka një dallim të qartë midis lëvizjes dhe blerjeve? Për Gen Z, linja është pothuajse e padukshme. Këta konsumatorë të zgjuar kanë modalitetin e blerjes të lidhur me përvojën e tyre të shfletimit, me 78% që zbulojnë produkte të reja përmes përmbajtjes video kur më pak e presin.
Për markat që kërkojnë të bëjnë përshtypje, këmbëngulja shpërblehet. Rreth 67% thonë se kanë më shumë gjasa të hetojnë një markë pasi e shohin atë të shfaqet disa herë.

Source: Facebook.com/business/news
Zhbllokimi i Gen Z: Fundi
Nëse ka një gjë që kemi mësuar nga kjo, është se gjenerata rishkruan rregullat; lidhja me Gen Z nuk është shkencë raketash – por kërkon hedhjen e rregullave të vjetra. Hiqni fjalën e korporatës, përqafoni diversitetin autentik dhe kuptoni se në botën e tyre, çdo rrotullim mund të çojë në një blerje nëse luani letrat tuaja siç duhet.