3 min. duke lexuar

Zbritjet e së premtes rritin me përgjegjësi shitjet e e-tregtisë

Në kontekstin e e-commerce, përmirësimi i përfshirjes së klientëve dhe rritja e shitjeve varen në mënyrë kritike nga njohuritë mbi sjelljen e konsumatorit. Hulumtimi më i fundit i SimplyCodes sqaron përdorimin strategjik të kuponëve dhe kohën më të mirë për kursimet. Megjithatë, ajo gjithashtu lyp probleme me shpenzimet e arsyeshme.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Zbritjet e së premtes rritin me përgjegjësi shitjet e e-tregtisë
Burimi: Depositphotos

SimplyCodes shqyrtoi statistikat e kuponit nga më shumë se 30,000 dyqane për të gjetur të premten si ditën më të mundshme për zbritje. Veçanërisht me 19% krahasuar me ditët e tjera të javës, sasia e kuponëve të dhënë rritet në mënyrë dramatike në këtë ditë. Kjo rritje pasqyron sistemin amerikan të pagesave, në të cilin paga zakonisht shpërndahet dy herë në muaj. Veçanërisht të rëndësishme janë efektet në fusha të tilla si kujdesi i lëkurës, rrobat dhe pirja e grave.

Sipas raportit, 52% e kodeve promo gjenerohen të mërkurën deri të premten. Kompanitë do të ishin të mençura të përqendronin fushatat e tyre në këto ditë për të përfituar nga rritja e vëmendjes së klientëve. Zbritjet e së premtes punojnë veçanërisht mirë në inkurajimin e blerjeve përpara rënies së fundjavës kur jepen më pak kupona

Dukuria ‘shpuese’ kundër shpenzimeve të ndërgjegjshme

Ndërsa zbritjet rrisin shitjet, kompanitë e e-commerce duhet të jenë në dijeni të prirjes së konsumatorëve drejt mbipagimit. E quajtur “spaving”, një kombinim i “kursimit” dhe “shpenzimit”, kjo dukuri shpjegon situatën kur një konsumator shpenzon më shumë para për të kursyer më shumë.

Pse këtu është e rëndësishme tregtia elektronike? Zbritjet e tepërta mund të shkaktojnë borxhin e klientit ose të ulin besnikërinë e markës, duke ndikuar kështu në shpenzimet e ardhshme.

Kompanitë mund të theksojnë blerjen etike për të ndihmuar në kompensimin e kësaj. Sigurimi i kursimeve apo zbritjeve të përshtatura në varësi të sjelljes së blerjes ndihmon në nxitjen e konsumit më të përgjegjshëm.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Inkurajimi i shpenzimeve të arsyeshme mund të rezultojë në besnikërinë afatgjatë të klientit, ndërsa e-commerce punon për të rritur shitjet. Një zhvillim më i qëndrueshëm mund të rezultojë nga thjeshtimi i përvojës së blerjes, ofrimi i kursimeve të qarta dhe mësimi i konsumatorëve rreth sjelljes së mençur të blerjes.

Të premtet paraqesin një shans të madh për kompanitë e e-commerce për të rritur shitjet me kupona me kohë të kujdesshme dhe kode promo. Dyqanet online mund të rrisin shitjet, të rrisin kënaqësinë e klientit dhe të krijojnë lidhje afatgjata duke barazuar zbritjet me sjelljen e konsumatorit dhe duke minimizuar joshjen e shpenzimeve të tepërta.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz