3 min. duke lexuar

Zbritjet e së premtes rritin me përgjegjësi shitjet e e-tregtisë

Në kontekstin e e-commerce, përmirësimi i përfshirjes së klientëve dhe rritja e shitjeve varen në mënyrë kritike nga njohuritë mbi sjelljen e konsumatorit. Hulumtimi më i fundit i SimplyCodes sqaron përdorimin strategjik të kuponëve dhe kohën më të mirë për kursimet. Megjithatë, ajo gjithashtu lyp probleme me shpenzimet e arsyeshme.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Zbritjet e së premtes rritin me përgjegjësi shitjet e e-tregtisë
Burimi: Depositphotos

SimplyCodes shqyrtoi statistikat e kuponit nga më shumë se 30,000 dyqane për të gjetur të premten si ditën më të mundshme për zbritje. Veçanërisht me 19% krahasuar me ditët e tjera të javës, sasia e kuponëve të dhënë rritet në mënyrë dramatike në këtë ditë. Kjo rritje pasqyron sistemin amerikan të pagesave, në të cilin paga zakonisht shpërndahet dy herë në muaj. Veçanërisht të rëndësishme janë efektet në fusha të tilla si kujdesi i lëkurës, rrobat dhe pirja e grave.

Sipas raportit, 52% e kodeve promo gjenerohen të mërkurën deri të premten. Kompanitë do të ishin të mençura të përqendronin fushatat e tyre në këto ditë për të përfituar nga rritja e vëmendjes së klientëve. Zbritjet e së premtes punojnë veçanërisht mirë në inkurajimin e blerjeve përpara rënies së fundjavës kur jepen më pak kupona

Dukuria ‘shpuese’ kundër shpenzimeve të ndërgjegjshme

Ndërsa zbritjet rrisin shitjet, kompanitë e e-commerce duhet të jenë në dijeni të prirjes së konsumatorëve drejt mbipagimit. E quajtur “spaving”, një kombinim i “kursimit” dhe “shpenzimit”, kjo dukuri shpjegon situatën kur një konsumator shpenzon më shumë para për të kursyer më shumë.

Pse këtu është e rëndësishme tregtia elektronike? Zbritjet e tepërta mund të shkaktojnë borxhin e klientit ose të ulin besnikërinë e markës, duke ndikuar kështu në shpenzimet e ardhshme.

Kompanitë mund të theksojnë blerjen etike për të ndihmuar në kompensimin e kësaj. Sigurimi i kursimeve apo zbritjeve të përshtatura në varësi të sjelljes së blerjes ndihmon në nxitjen e konsumit më të përgjegjshëm.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Inkurajimi i shpenzimeve të arsyeshme mund të rezultojë në besnikërinë afatgjatë të klientit, ndërsa e-commerce punon për të rritur shitjet. Një zhvillim më i qëndrueshëm mund të rezultojë nga thjeshtimi i përvojës së blerjes, ofrimi i kursimeve të qarta dhe mësimi i konsumatorëve rreth sjelljes së mençur të blerjes.

Të premtet paraqesin një shans të madh për kompanitë e e-commerce për të rritur shitjet me kupona me kohë të kujdesshme dhe kode promo. Dyqanet online mund të rrisin shitjet, të rrisin kënaqësinë e klientit dhe të krijojnë lidhje afatgjata duke barazuar zbritjet me sjelljen e konsumatorit dhe duke minimizuar joshjen e shpenzimeve të tepërta.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?
2 min. duke lexuar

Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?

Në vitin 2025, shitësit online përballen me një sfidë të paparë: vëmendja e konsumatorëve është fragmentuar në të gjithë aplikacionet, platformat dhe pajisjet e panumërta. Studimet e fundit tregojnë një ndryshim dramatik në sjelljen e konsumatorëve— shikuesit linearë të televizionit kanë rënë nën 50% të kohës totale të ekranit.

Lexoni artikullin
Trump kërcënon BE me tarifa të reja
2 min. duke lexuar

Trump kërcënon BE me tarifa të reja

Sipas Reuters, presidenti amerikan Donald Trump i përshkroi praktikat tregtare të BE-së si “shumë, shumë të këqija” për Shtetet e Bashkuara dhe njoftoi planet për vendosjen e tarifave të reja mbi BE-në më 21 janar. Një ndryshim potencialisht i madh në tregtinë SHBA-BE mund të rezultojë nga deklarata e Trump në Shtëpinë e Bardhë se […]

Lexoni artikullin
Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen
5 min. duke lexuar

Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen

Vetëm 26% e klientëve i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera. Çfarë mund të bëhet? Vitin e kaluar pati një rritje të lajmeve rreth të dhënave të unifikuara dhe IA gjeneruese, që të dyja kishin potencialin për të transformuar përvojën e klientit. Pse shpesh dështon personalizimi? Dhe çfarë i dallon udhëheqësit e tregut nga kompanitë […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+