SimplyCodes shqyrtoi statistikat e kuponit nga më shumë se 30,000 dyqane për të gjetur të premten si ditën më të mundshme për zbritje. Veçanërisht me 19% krahasuar me ditët e tjera të javës, sasia e kuponëve të dhënë rritet në mënyrë dramatike në këtë ditë. Kjo rritje pasqyron sistemin amerikan të pagesave, në të cilin paga zakonisht shpërndahet dy herë në muaj. Veçanërisht të rëndësishme janë efektet në fusha të tilla si kujdesi i lëkurës, rrobat dhe pirja e grave.
Sipas raportit, 52% e kodeve promo gjenerohen të mërkurën deri të premten. Kompanitë do të ishin të mençura të përqendronin fushatat e tyre në këto ditë për të përfituar nga rritja e vëmendjes së klientëve. Zbritjet e së premtes punojnë veçanërisht mirë në inkurajimin e blerjeve përpara rënies së fundjavës kur jepen më pak kupona
Dukuria ‘shpuese’ kundër shpenzimeve të ndërgjegjshme
Ndërsa zbritjet rrisin shitjet, kompanitë e e-commerce duhet të jenë në dijeni të prirjes së konsumatorëve drejt mbipagimit. E quajtur “spaving”, një kombinim i “kursimit” dhe “shpenzimit”, kjo dukuri shpjegon situatën kur një konsumator shpenzon më shumë para për të kursyer më shumë.
Pse këtu është e rëndësishme tregtia elektronike? Zbritjet e tepërta mund të shkaktojnë borxhin e klientit ose të ulin besnikërinë e markës, duke ndikuar kështu në shpenzimet e ardhshme.
Inkurajimi i shpenzimeve të arsyeshme mund të rezultojë në besnikërinë afatgjatë të klientit, ndërsa e-commerce punon për të rritur shitjet. Një zhvillim më i qëndrueshëm mund të rezultojë nga thjeshtimi i përvojës së blerjes, ofrimi i kursimeve të qarta dhe mësimi i konsumatorëve rreth sjelljes së mençur të blerjes.Kompanitë mund të theksojnë blerjen etike për të ndihmuar në kompensimin e kësaj. Sigurimi i kursimeve apo zbritjeve të përshtatura në varësi të sjelljes së blerjes ndihmon në nxitjen e konsumit më të përgjegjshëm.
Të premtet paraqesin një shans të madh për kompanitë e e-commerce për të rritur shitjet me kupona me kohë të kujdesshme dhe kode promo. Dyqanet online mund të rrisin shitjet, të rrisin kënaqësinë e klientit dhe të krijojnë lidhje afatgjata duke barazuar zbritjet me sjelljen e konsumatorit dhe duke minimizuar joshjen e shpenzimeve të tepërta.