YouTube Shorts është bërë një platformë unike për arritjen e audiencës. Le të shohim formatet dhe kontrollet e reja të reklamave.
“Për markat, YouTube është një vend ku ju mund të arrini dhe të ndërveproni me audiencën gjatë gjithë udhëtimit të blerjes, duke përfshirë YouTube Shorts, i cili tani mund të jetë deri në 3 minuta i gjatë. Në fakt, sipas hulumtimit të Morgan Stanley AlphaWise, 40% e përdoruesve të YouTube Shorts nuk përdorin fare Instagram Reels apo TikTok,” deklaroi Google.
Fushata ekskluzive të shkurtra
Markat tani mund të vendosin reklama ekskluzivisht në seksionin Shorts, duke optimizuar reklamat për konsumatorët me përmbajtje të shkurtër mobile.
Reklama interaktive me stickers
Deri në fund të vitit, reklamuesit mund të përdorin stickers në reklamat Shorts që gjenerohen automatikisht nga imazhet e produktit. Qëllimi është që reklamat Shorts të jenë më interaktive dhe më angazhuese për përdoruesit.
Reklamat e imazheve të animuara për fushatat e gjinisë së kërkesës
Këto reklama tërheqin imazhet e produktit nga Google Merchant Center dhe i paraqesin ato në një format të animuar për fushatat Demand Gen, duke transformuar imazhet statike në njësi reklamash më dinamike dhe duke rritur normat e angazhimit. Avantazhi është disponueshmëria e tyre globale.
Mjete të përmirësuara të matjes së performancës
Google po prezanton mjete të reja për matjen e efektivitetit të reklamave në Shorts. Vizioni është që krijuesit të kuptojnë më mirë ndikimin e tyre në fushatë.
E para nga këto mjete është matja e ngritjes së shitjeve nëpërmjet palëve të treta. Markat do të jenë në gjendje të përcaktojnë se si reklamat Shorts ndikojnë në shitjet aktuale, duke fituar një tablo më të qartë të efektit të reklamave në konvertimet.
Një tjetër përfitim janë sondazhet e ngritjes së ndërgjegjësimit të integruara direkt në mjedisin Shorts. Këto sondazhe u lejojnë markave të ndjekin ndryshimet në ndërgjegjësimin e markës ose interesin e përdoruesve direkt aty ku përdoruesit janë aktivë. Këto mjete u mundësojnë markave jo vetëm të kuptojnë më mirë se si reklamat e tyre ndikojnë te konsumatorët, por edhe të synojnë dhe përshtatin përmbajtjen në mënyrë më efektive për rezultate më të mira.
Fushatat e IA-së dhe fleksibiliteti i formatit
Google po përmirëson fushatat e drejtuara nga AI që zhvillohen në YouTube, duke përfshirë Shorts dhe formatin in-stream. Ky përditësim u jep mundësinë markave të përmirësojnë mënyrën e shfaqjes së reklamave të tyre sipas objektivave të fushatës.
Google ka prezantuar kontrolle të reja që u lejojnë reklamuesve të vendosin se ku shfaqen reklamat e tyre – qoftë ekskluzivisht në Shorts, vetëm në formatet in-stream, apo të dyja njëkohësisht. Në këtë mënyrë, reklamuesit mund të optimizojnë më mirë shtrirjen dhe angazhimin e përdoruesve, ndërsa konsiderojnë sjelljen e audiencës së tyre në të gjitha formatet e ndryshme.
Një tjetër përmirësim është përdorimi i inteligjencës artificiale për rregullimin automatik të formatit video. Google IA tani mund të adaptojë madhësitë e reklamave për t’iu përshtatur formateve të ndryshme të YouTube duke ruajtur elemente të rëndësishme të markës. Kjo qasje inteligjente siguron që reklamat të mbeten efektive dhe vizualisht konsistente pavarësisht se ku shfaqet, duke rritur kështu performancën e saj të përgjithshme në të gjithë platformën.
Krijuesit luajnë një rol të rëndësishëm në YouTube, dhe Google po zgjeron kështu mjetet për markat që duan të përdorin në mënyrë efektive potencialin e tyre për ndërtimin e lidhjeve të audiencës.
Reklamat e partneritetit nëpërmjet BrandConnect, të disponueshme në nivel global, u mundësojnë markave të e-commerce të inkorporojnë videot e krijuara nga krijuesi në fushatat e tyre. Sipas të dhënave të Google, këto reklama që bashkëpunojnë me krijuesit e YouTube Shorts arrijnë deri në 20% norma më të larta konvertimi krahasuar me reklamat që përmbajnë vetëm përmbajtje të markës.
Google gjithashtu ka prezantuar video të reja që lidhin API-të dhe menaxhimin e centralizuar të bashkëpunimit. Kjo API u lejon markave të menaxhojnë kërkesa të shumta të lidhjes së videove me krijuesit, ndërsa një bord i centralizuar në Google Ads thjeshton ndjeshëm ndjekjen dhe menaxhimin e këtyre partneriteteve.
Opsionet e marrjes së kontrollit të YouTube dhe krijuesit
Për fushatat e fokusuara në ndërgjegjësim, YouTube Select tani ofron 100% të pjesës së zërit në kanalet kryesore të krijuesve të përzgjedhur. Kjo u jep markave prani ekskluzive në këto kanale.
Për fat të keq, ky opsion aktualisht është i disponueshëm vetëm në SHBA, por Google planifikon një lëshim më të gjerë global në vitin 2025.
Ky toolkit i ri pasqyron fokusin e Google në ofrimin e formateve të reklamave fleksibël, të matshëm dhe kreativë në YouTube. Opsionet e përditësuara të targetimit, mjetet e përmirësuara të matjes dhe bashkëpunimi i zgjeruar i krijuesve synojnë të ndihmojnë markat të arrijnë audiencën në mënyrë më efektive në çdo fazë të udhëtimit të blerjes në një platformë që mbulon përmbajtjet e shkurtra dhe të gjata.