
Përditësimi i YouTube Shorts: Ndryshimi hyn në fuqi së shpejti
YouTube do të fillojë të numërojë shikimet sa herë që një film i shkurtër fillon të luhet ose riluhet më 31 mars, në vend që t’u kërkojë përdoruesve të shikojnë për një kohë të paracaktuar përpara se të regjistrojnë një shikim. Në të ardhmen, krijuesit ndoshta do të shohin më shumë shikime si rezultat i këtij ndryshimi.
Modifikimi u bë në përgjigje të reagimeve nga krijuesit që donin të shihnin më shumë informacion se sa shpesh audienca po shikon filmat e tyre të shkurtër.
Me ndihmën e kësaj metrike të përditësuar, prodhuesit e përmbajtjes do të jenë në gjendje t’u tregojnë partnerëve të mundshëm të markave se sa gjerësisht i arrijnë ata dhe të marrin vendime më të mira në lidhje me strategjinë e tyre të përmbajtjes.
YouTube e ka mbajtur këtë informacion nën “shikime të angazhuara” në modalitetin e avancuar të YouTube Analytics për përdoruesit që ende duan të monitorojnë metrikën e mëparshme.
Për t’u siguruar që ndryshimi nuk do të ndikojë në mundësitë e fitimit të parave, fitimet e krijuesve dhe përshtatshmëria për Programin e Partnerëve të YouTube do të bazohen ende në këtë matje origjinale.
TikTok dhe Instagram Reels, të cilat tashmë gjurmojnë shikimet bazuar në fillimet dhe përsëritjet e videove, tani janë në përputhje me analitikën e YouTube Shorts falë këtij përditësimi. Kur menaxhoni përmbajtjen nëpër kanale të ndryshme të mediave sociale, krijuesit do të jenë në gjendje të krahasojnë matjet e performancës më lehtë falë standardizimit të platformës.
Ky modifikim ofron një kuptim më të plotë të shtrirjes së përmbajtjes për kompanitë e tregtisë elektronike që përdorin video marketing në formë të shkurtër, gjë që mund të përmirësojë matjen e ROI për fushatat e marketingut të mediave sociale.