4 min. duke lexuar

YouTube prezanton tre veçori të reja

YouTube ka njoftuar tre përditësime të rëndësishme që kanë për qëllim rafinimin e ndërveprimeve midis krijuesve dhe tifozëve, bërjen e përmbajtjes globale më të arritshme dhe ofrimin e mënyrave të reja për t'iu përgjigjur komenteve. Ja një pasqyrë e këtyre veçorive të reja.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
YouTube prezanton tre veçori të reja
Burimi: Depositphotos

Përgjigju me zë

YouTube po eksperimenton me përgjigjet e zërit, një veçori e projektuar për të shtuar një prekje personale në ndërveprimet krijues-fans. Krijuesit do të jenë në gjendje t’u përgjigjen komenteve duke përdorur mesazhe zanore. Funksioni po testohet aktualisht me një grup të vogël krijuesish në SHBA nëpërmjet aplikacionit YouTube iOS. Disponueshmëria më e gjerë do të varet nga feedback-u.

Krijuesit që janë pjesë e grupit të testeve mund të klikojnë ikonën e valës së zërit pranë një komenti, të regjistrojnë një përgjigje zanore dhe ta postojnë atë direkt në seksionin e komenteve.

Përgjigjet e zërit prezantojnë një metodë të re komunikimi që është më e shpejtë dhe më personale se përgjigjet tradicionale të tekstit. Ata lejojnë krijuesit të shtojnë një dimension njerëzor në ndërveprimet e tifozëve, duke forcuar ndjenjën e afërsisë dhe autenticitetit.

Përgjigjuni me YouTube Shorts

Një mënyrë tjetër origjinale për të reaguar ndaj komenteve në video është duke u përgjigjur me Shorts. Kjo veçori hap hapësirë për përgjigje më kreative që mund të angazhojnë më mirë shikuesit dhe të rrisin përfshirjen e tyre.

Kur krijuesit i përgjigjen një komenti, ata thjesht mund të regjistrojnë një video të shkurtër duke përdorur kamerën Shorts. Kjo video do të shfaqet automatikisht direkt në seksionin e komenteve nën videon origjinale, duke pasuruar ndërveprimin me një dimension të ri vizual. Në njëfarë kuptimi, kjo imiton përgjigjet TikTok.

Përgjigjet dinamike dhe vizualisht tërheqëse veçanërisht tërheqin ndjekësit e brezave të rinj.

Thyejini pengesat gjuhësore me auto-dublimin

YouTube ka vendosur ta bëjë përmbajtjen sa më të arritshme për një audiencë globale. Me auto-dublimin, ata mund ta arrijnë këtë. Ky mjet mund të krijojë automatikisht dublimin në gjuhë të ndryshme, duke i bërë videot e zgjedhura të arritshme për një audiencë edhe më të gjerë.

Kjo veçori është aktualisht në dispozicion të qindra mijëra kanaleve në Programin Partner YouTube që specializohen në përmbajtje edukative dhe informative.

Megjithatë, ka plane për ta zgjeruar atë në lloje të tjera të përmbajtjes në një të ardhme të afërt për të arritur një komunitet krijuesish edhe më të gjerë. Ka disa kufizime gjuhësore. Përmbajtja në anglisht mund të pagëzohet automatikisht në frëngjisht, gjermanisht, hindi, indonezisht, italisht, japonisht, portugalisht dhe spanjisht. Videot në këto gjuhë mund të quhen në anglisht.  

Në bashkëpunim me Google DeepMind dhe Google Translate, puna po vazhdon për të përmirësuar këtë veçori, duke përfshirë mundësinë e “fjalës ekspresive” që kap më mirë tonin dhe emocionet.

Tani për tani, krijuesit kanë mundësinë të kontrollojnë dhe menaxhojnë videot e tyre të mbiquajtura në YouTube Studio për të siguruar cilësinë dhe saktësinë para se të publikojnë.

Çfarë nënkuptojnë këto azhornime për krijuesit dhe shikuesit

Këto tre përditësime paraqesin mundësi si për krijuesit, ashtu edhe për markat. Marketers fitojnë një mjet të ri për të forcuar markën e tyre dhe për të thelluar marrëdhëniet me audiencën e tyre.

Përgjigjet e zërit do të vlerësohen veçanërisht nga krijuesit dhe markat e ndërtuara rreth individëve të caktuar. Ata theksojnë komunikimin autentik që mund të ndërtojë besimin dhe besnikërinë e klientëve.

Përgjigjet përmes Shorts hapin dyert e ndërveprimit krijues që rrit shikueshmërinë dhe krijon mundësi për përmbajtje virale. Së fundi, auto-dublimi është një mjet që heq pengesat gjuhësore dhe mundëson shtrirjen globale me kosto minimale shtesë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
A do të bëhet ChatGPT rrjedha e re e të ardhurave të OpenAI?
3 min. duke lexuar

A do të bëhet ChatGPT rrjedha e re e të ardhurave të OpenAI?

OpenAI po ndërton një sistem pagese në mënyrë që njerëzit të mund të blejnë gjëra direkt përmes ChatGPT pa lënë bisedën. Sipas raporteve të Reuters, tregtarët do t’i paguajnë kompanisë AI komisione për shitjet. Është një mënyrë e re për të fituar para pasi humbi 5 miliardë dollarë vitin e kaluar pavarësisht se arriti 10 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ekipet e marketingut injorojnë problemin prej 30 milionë funtesh: Kthimet e tregtisë elektronike
5 min. duke lexuar

Ekipet e marketingut injorojnë problemin prej 30 milionë funtesh: Kthimet e tregtisë elektronike

Blerësit në internet kthejnë 30-40% më shumë produkte sesa klientët në dyqan, por mjetet e marketingut nuk i gjurmojnë këto të dhëna. Sipas analizës nga The-future-of-commerce.com, një markë mode zbuloi një hendek prej 30 milionë funtesh midis të ardhurave të raportuara dhe fitimeve aktuale pas llogaritjes së kthimit. Shumica e metrikave të marketingut dixhital e […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU