3 min. duke lexuar

YouTube nxjerr analitikë të avancuar: Njohuri më të shpejta për krijuesit e përmbajtjes

Krijuesit e YouTube shpenzojnë shumë kohë duke vendosur të njëjtat shikime analitike pa pushim. Përditësimi i ri i modalitetit të avancuar të platformës më në fund e zgjidh këtë problem me veçori që mund të ndryshojnë mënyrën se si gjurmoni performancën e videos.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
YouTube nxjerr analitikë të avancuar: Njohuri më të shpejta për krijuesit e përmbajtjes
Burimi: Depositphotos: Photo by AllaSerebrina (edited in Canva Pro)

Ndryshimi më i dukshëm është ndërfaqja e re me një shirit anësor që thjeshton ndjeshëm punën me të dhëna. Ai thjeshton filtrimin dhe ndarjet e të dhënave sipas llojit të përmbajtjes, rajonit, gjatësisë së videos, datës së publikimit ose burimeve të të ardhurave. Ekziston gjithashtu mundësia për të shfaqur metrika të shumta në të njëjtën kohë për krahasim më të mirë.

Ky panel do të jetë i aksesueshëm nga çdo faqe analitike, gjë që do të përshpejtojë ndjeshëm navigimin e të dhënave.

Raporte të ruajtura dhe planifikim më efikas

Një nga veçoritë e reja më praktike është aftësia për të ruajtur konfigurimet e raportit tuaj – duke përfshirë filtrat dhe metrikat e zgjedhura. Nëse monitoroni rregullisht, për shembull, performancën e videove të produkteve në 24 orët e para ose ndikimin e tyre në tregjet individuale, mund t’i ruani këto cilësime dhe t’i ripërdorni ato.

Pamje të reja të paracaktuara si 24 orët e para, mbajtja e audiencës ose grupet demografike thjeshtojnë monitorimin e performancës së përmbajtjes pa pasur nevojë të konfiguroni manualisht çdo segment të të dhënave.

Si mund të ndihmojë YouTube Analytics i ri dyqanet elektronike dhe ekipet e marketingut

  • Krahasimi i listës së luajtjes dhe llojit të përmbajtjes: Mund të testoni nëse unboxings i shkurtër ose rishikimet e detajuara funksionojnë më mirë dhe të optimizoni planin tuaj video në përputhje me rrethanat.
  • Analiza rajonale: Nëse shisni në tregje të shumta, filtrat e rinj do t’ju tregojnë se ku videot kanë shtrirjen më të madhe dhe si ndryshon angazhimi midis vendeve.
  • Pasqyrë e të ardhurave: Burimet e të ardhurave (p.sh., reklamat kundrejt YouTube Shopping) mund të analizohen veçmas dhe më saktësisht.

Përditësimi po shpërndahet gradualisht, kështu që nëse nuk e shihni ende, do të jetë i disponueshëm në javët e ardhshme. Megjithatë, tashmë mund të filloni të mendoni se cilat metrika dhe pamje përdorni më shpesh dhe se si ndërfaqja e re mund të thjeshtojë punën tuaj.

Përpiquni të mendoni se si ta përdorni më mirë këtë veçori të re

  • Cilat metrika monitoroni rregullisht? Për shembull, konvertimet, shikimet apo koha mesatare e shikimit?
  • Cilët filtra përdorni më shpesh? Lloji i videos, rajoni, data e publikimit?
  • Çfarë pasqyrash dëshironi të keni në dorë? Këto mund të jenë shabllone për krahasime mujore, gjurmimi i performancës së pantallonave të shkurtra ose për shembull, një përmbledhje e videove në 24 orët e para pas publikimit.

Mendimi për këto pika themelore do t’ju ndihmojë të përfitoni maksimumin nga analitika e re që në fillim pa pasur nevojë të filloni nga e para sa herë që hapni YouTube Studio.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU