
Dita e Parë filloi si një maratonë pazari 48 orëshe. Vendet e reja bashkohen çdo vit dhe sasia e zbritjeve dhe ofertave rritet gjithashtu. Për shembull, në vitin 2023 u shitën mbi 375 milionë gjëra dhe konsumatorët kursyen më shumë se 2.5 miliardë dollarë.
Jo vetëm që konsumatorët janë në kërkim të ofertave të mëdha të ngazëllyer për Ditën e Parë, por kompanitë e vogla dhe të mesme që shesin në Amazon gjithashtu presin me padurim atë. Për ta, ajo paraqet një shans të madh për të rritur shitjet dhe shikueshmërinë e produkteve. Deri në vitin 2022, shitjet e tyre madje i tejkaluan ato të Amazon.
Duhet përmendur se ngjarja është e kufizuar vetëm në anëtarët premium Amazon Prime. Përfitimet përfshijnë transportin falas në miliona produkte dhe logjistikën e shpejtë. Disa vende ofrojnë dorëzimin e të njëjtës ditë ose dy ditë. Përveç kësaj, në dispozicion të abonentëve janë Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming, dhe Amazon Fresh. Ata gjithashtu kanë akses ndaj ofertave unike dhe zbritjeve, duke përfshirë marrëveshjet e posaçme të Ditës së Parë.
Mallrat shtëpiake, elektronika e konsumit dhe pajisjet Amazon renditen ndër kategoritë më të shitura.

Source: Numerator
Si ishte viti 2024
Dita e Parë 2024 kaloi performancën e kaluar. Duke pasur të ardhura prej 14.2 miliard $, ajo u rrit me 11% nga viti i mëparshëm. Blerja e pajisjeve mobile (7 miliardë dollarë) përbënte mbi gjysmën e totalit, një rritje prej 18.6% nga viti i mëparshëm.
Krahasuar me shitjet tipike ditore në qershor, shitjet e elektronikës së Ditës së Parë u rritën me 61%. Shitjet e rrobave për fëmijë me 165% krahasuar me qershorin; Shitjet e furnizimit të shkollave dhe zyrave me 216%. Mund t’ia atribuosh këtë fillimit të ardhshëm të vitit shkollor. Për këtë arsye, Dita e Parë është e përsosur për shfaqjen e këtyre mallrave; Pra, bizneset duhet t’i japin këtij mendimi në planin e tyre të marketingut.
Edhe pse bizneset e mëdha si Walmart dhe Target filluan marrëveshjet e tyre speciale dhe ngjarjet e blerjeve për të tërhequr konsumatorët dhe rivale me Prime Day, Amazon arriti të marrë pjesën e tregut nga dyqanet e tjera gjatë këtij muaji.
Për të përmbushur një pjesë të kërkesës, Amazona i dha mundësi më të hershme ujdive edhe para se të fillonte ngjarja dy-ditore. Të dhënat nga Numerator tregojnë se, krahasuar me 56.64 dollarë në vitin 2023, shpenzimi mesatar për porosi për 32 orët e para të Ditës së Parë ishte 60,03 dollarë.