3 min. duke lexuar

Veprimtaria e blerjeve në Ditën e Parë të Amazonës thyen të gjitha rekordet

Fillimisht duke përkujtuar 20 vjetorin e Amazon, Amazon Prime Day filloi në vitin 2015. Ajo u ofrua në nëntë vende dhe u zhvillua fillimisht për njëzet e katër orë. Veprimtaria këtë vit u shtri në 24 vende dhe vendosi rekorde shitjesh.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Veprimtaria e blerjeve në Ditën e Parë të Amazonës thyen të gjitha rekordet
Burimi: Depositphotos

Dita e Parë filloi si një maratonë pazari 48 orëshe. Vendet e reja bashkohen çdo vit dhe sasia e zbritjeve dhe ofertave rritet gjithashtu. Për shembull, në vitin 2023 u shitën mbi 375 milionë gjëra dhe konsumatorët kursyen më shumë se 2.5 miliardë dollarë.

Jo vetëm që konsumatorët janë në kërkim të ofertave të mëdha të ngazëllyer për Ditën e Parë, por kompanitë e vogla dhe të mesme që shesin në Amazon gjithashtu presin me padurim atë. Për ta, ajo paraqet një shans të madh për të rritur shitjet dhe shikueshmërinë e produkteve. Deri në vitin 2022, shitjet e tyre madje i tejkaluan ato të Amazon.

Duhet përmendur se ngjarja është e kufizuar vetëm në anëtarët premium Amazon Prime. Përfitimet përfshijnë transportin falas në miliona produkte dhe logjistikën e shpejtë. Disa vende ofrojnë dorëzimin e të njëjtës ditë ose dy ditë. Përveç kësaj, në dispozicion të abonentëve janë Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming, dhe Amazon Fresh. Ata gjithashtu kanë akses ndaj ofertave unike dhe zbritjeve, duke përfshirë marrëveshjet e posaçme të Ditës së Parë.

Mallrat shtëpiake, elektronika e konsumit dhe pajisjet Amazon renditen ndër kategoritë më të shitura.

Source: Numerator

Si ishte viti 2024

Dita e Parë 2024 kaloi performancën e kaluar. Duke pasur të ardhura prej 14.2 miliard $, ajo u rrit me 11% nga viti i mëparshëm. Blerja e pajisjeve mobile (7 miliardë dollarë) përbënte mbi gjysmën e totalit, një rritje prej 18.6% nga viti i mëparshëm.

Krahasuar me shitjet tipike ditore në qershor, shitjet e elektronikës së Ditës së Parë u rritën me 61%. Shitjet e rrobave për fëmijë me 165% krahasuar me qershorin; Shitjet e furnizimit të shkollave dhe zyrave me 216%. Mund t’ia atribuosh këtë fillimit të ardhshëm të vitit shkollor. Për këtë arsye, Dita e Parë është e përsosur për shfaqjen e këtyre mallrave; Pra, bizneset duhet t’i japin këtij mendimi në planin e tyre të marketingut.

Edhe pse bizneset e mëdha si Walmart dhe Target filluan marrëveshjet e tyre speciale dhe ngjarjet e blerjeve për të tërhequr konsumatorët dhe rivale me Prime Day, Amazon arriti të marrë pjesën e tregut nga dyqanet e tjera gjatë këtij muaji.

Për të përmbushur një pjesë të kërkesës, Amazona i dha mundësi më të hershme ujdive edhe para se të fillonte ngjarja dy-ditore. Të dhënat nga Numerator tregojnë se, krahasuar me 56.64 dollarë në vitin 2023, shpenzimi mesatar për porosi për 32 orët e para të Ditës së Parë ishte 60,03 dollarë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+