Shërbimet e abonimit të modës
Pavarësisht se janë novatore, kutitë e abonimit të modës janë miratuar vetëm në mënyrë të moderuar; 5% e e-blerësve të modës në Mbretërinë e Bashkuar zgjedhin të abonohen në kutitë e aksesorëve, ndërsa 8% zgjedhin kuti veshjesh dhe këpucësh. Kur Stitch Fix, një lojtar i rëndësishëm që nga viti 2019, njoftoi largimin e tij nga tregu i Mbretërisë së Bashkuar në vitin 2023, duke përmendur presionet makroekonomike, ajo solli vëmendjen në vështirësinë e tregut.
Abonimet që përqendrohen në dërgesë, megjithatë, kanë qenë më të suksesshme; 26.7% e blerësve të modës kanë abonime vjetore për përmirësimin e shërbimeve të dorëzimit. Ndërsa shpresat e konsumatorëve për përvojat e volitshme të blerjeve rriten, këta abonentë përfitojnë kryesisht nga dorëzimi falas (83.6%) dhe opsionet e përshpejtuara të transportit detar (68.4%).
Evolucioni i metodave të pagesave në tregtinë elektronike të modës
Preferencat për pagesat shfaqin si qëndrueshmëri, ashtu edhe ndryshim. Me 92% të konsumatorëve që përdorin kartat e debitit ose kreditit, metodat tradicionale të pagesave janë ende popullore, por alternativat dixhitale po bëhen më popullore. 61% e blerësve të modës përdorin shërbime të kontrollit të palëve të treta si PayPal dhe 36% e konsumatorëve tani përdorin pagesat mobile, të cilat janë dyfishuar në popullaritet.
Rritja e blerjes tani paguan shërbime të mëvonshme
Një prirje veçanërisht intriguese shihet në industrinë Buy Now Pay Later (BNPL). Megjithëse përdorimi është pakësuar nga 25% në 23%, tregu është rritur ndjeshëm, duke u katërfishuar që nga viti 2020.
Sipas parashikimeve, ajo do të tejkalojë 16.7 miliard £ të shpenzuara në vitin 2023 nëpërmjet shërbimeve BNPL, duke arritur në 30 miliard £ këtë vit.
Ndërsa u përmbahen standardeve etike të huasë, shitësit kryesorë të modës kanë përqafuar opsionet BNPL. Për shembull, klientët mund t’i ndajnë pagesat në disa këste me planet fleksibël të pagesave të Shein nëpërmjet Klarna dhe Clearpay.
Ngjashëm me këtë, ASOS ofron një numër planesh me këste, por faqet e tyre të pagesave shfaqin në mënyrë të shquar paralajmërime rreth shpenzimeve të përgjegjshme.
Ndryshimi i peizazhit të pagesave është një pasqyrim i ndryshimeve më të gjera në sjelljen e konsumatorëve dhe preferencat financiare, edhe pse shitësit po theksojnë vlerën e shpenzimeve të kujdesshme kur përdorin opsionet për pagesa të vonuara.