3 min. duke lexuar

Uk Fashion E-commerce 2024: Rritja e BNPL dhe prirjet e abonimit

Mënyra se si klientët blejnë dhe paguajnë për rrobat e tyre po ndryshon ndjeshëm në tregun e e-commerce të modës në Mbretërinë e Bashkuar. Sipas të dhënave nga InternetRetailing, industria po përjeton ndryshime të dukshme të nxitura nga prirjet intriguese në shërbimet e abonimit, preferencat e dorëzimit dhe metodat e pagesave.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Uk Fashion E-commerce 2024: Rritja e BNPL dhe prirjet e abonimit
Burimi: Depositphotos

Shërbimet e abonimit të modës

Pavarësisht se janë novatore, kutitë e abonimit të modës janë miratuar vetëm në mënyrë të moderuar; 5% e e-blerësve të modës në Mbretërinë e Bashkuar zgjedhin të abonohen në kutitë e aksesorëve, ndërsa 8% zgjedhin kuti veshjesh dhe këpucësh. Kur Stitch Fix, një lojtar i rëndësishëm që nga viti 2019, njoftoi largimin e tij nga tregu i Mbretërisë së Bashkuar në vitin 2023, duke përmendur presionet makroekonomike, ajo solli vëmendjen në vështirësinë e tregut.

Abonimet që përqendrohen në dërgesë, megjithatë, kanë qenë më të suksesshme; 26.7% e blerësve të modës kanë abonime vjetore për përmirësimin e shërbimeve të dorëzimit. Ndërsa shpresat e konsumatorëve për përvojat e volitshme të blerjeve rriten, këta abonentë përfitojnë kryesisht nga dorëzimi falas (83.6%) dhe opsionet e përshpejtuara të transportit detar (68.4%).

Evolucioni i metodave të pagesave në tregtinë elektronike të modës

Preferencat për pagesat shfaqin si qëndrueshmëri, ashtu edhe ndryshim. Me 92% të konsumatorëve që përdorin kartat e debitit ose kreditit, metodat tradicionale të pagesave janë ende popullore, por alternativat dixhitale po bëhen më popullore. 61% e blerësve të modës përdorin shërbime të kontrollit të palëve të treta si PayPal dhe 36% e konsumatorëve tani përdorin pagesat mobile, të cilat janë dyfishuar në popullaritet.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Rritja e blerjes tani paguan shërbime të mëvonshme

Një prirje veçanërisht intriguese shihet në industrinë Buy Now Pay Later (BNPL). Megjithëse përdorimi është pakësuar nga 25% në 23%, tregu është rritur ndjeshëm, duke u katërfishuar që nga viti 2020.

Sipas parashikimeve, ajo do të tejkalojë 16.7 miliard £ të shpenzuara në vitin 2023 nëpërmjet shërbimeve BNPL, duke arritur në 30 miliard £ këtë vit.

Ndërsa u përmbahen standardeve etike të huasë, shitësit kryesorë të modës kanë përqafuar opsionet BNPL. Për shembull, klientët mund t’i ndajnë pagesat në disa këste me planet fleksibël të pagesave të Shein nëpërmjet Klarna dhe Clearpay.

Ngjashëm me këtë, ASOS ofron një numër planesh me këste, por faqet e tyre të pagesave shfaqin në mënyrë të shquar paralajmërime rreth shpenzimeve të përgjegjshme.

Ndryshimi i peizazhit të pagesave është një pasqyrim i ndryshimeve më të gjera në sjelljen e konsumatorëve dhe preferencat financiare, edhe pse shitësit po theksojnë vlerën e shpenzimeve të kujdesshme kur përdorin opsionet për pagesa të vonuara.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU