2 min. duke lexuar

Trump kërcënon BE me tarifa të reja

Sipas Reuters, presidenti amerikan Donald Trump i përshkroi praktikat tregtare të BE-së si "shumë, shumë të këqija" për Shtetet e Bashkuara dhe njoftoi planet për vendosjen e tarifave të reja mbi BE-në më 21 janar. Një ndryshim potencialisht i madh në tregtinë SHBA-BE mund të rezultojë nga deklarata e Trump në Shtëpinë e Bardhë se tarifat janë "e vetmja rrugë" për të arritur marrëdhënie të ndershme tregtare.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Trump kërcënon BE me tarifa të reja
Burimi: Depositphotos

Sipas Trump, çështja kryesore është defiçiti tregtar i SHBA me BE. Ndryshe nga veprimet e ngjashme kundër Kanadasë dhe Meksikës, ku ai vendosi një afat përfundimtar më 1 shkurt, ai nuk ka përcaktuar ende një datë të caktuar për vendosjen e tarifave të BE-së.

Si ndikon kjo në blerjet online?

Tarifat e reja mund të ndikojnë ndjeshëm në tregtinë elektronike dhe tregtinë ndërkufitare midis SHBA-së dhe BE-së. Për shitësit evropianë që shesin në SHBA, kostot mund të jenë më të larta. Këto shpenzime shtesë ka shumë të ngjarë të pasqyrohen në çmimet përfundimtare të konsumit.

Situata mbetet e paqartë, pasi disa faktorë kryesorë ende nuk janë përcaktuar:

  • Fushëveprimi i saktë i tarifave
  • Kategoritë specifike të produkteve
  • Afati kohor i zbatimit

Kërcënimet tarifore të Trump: Reagimet globale dhe pasojat ekonomike

Sipas Reuters, tregjet financiare tashmë u janë përgjigjur komenteve të Trump; Indeksi S&P 500 arriti pikën më të lartë në një muaj, por kërcënimet e reja kundër BE-së dhe Kinës mund ta përmbysin këtë prirje në rritje.

Evropa është gati për tarifa të mundshme amerikane, tha zëvendëskancelari në largim i Gjermanisë Robert Habeck, i cili theksoi rëndësinë e unitetit të BE-së në trajtimin e këtyre çështjeve.

Ai paralajmëroi se mosmarrëveshjet tregtare me Shtetet e Bashkuara do të ishin të dëmshme për të dyja palët dhe la të kuptohej se veprimet hakmarrëse mund të kenë një ndikim në ekonominë amerikane, veçanërisht në sektorin e konsumit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re
4 min. duke lexuar

Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re

Tre vjet në krijim, Dognet po hyn në një epokë të re të teknologjisë. Pas migrimit të suksesshëm të botuesve, faza tjetër fillon më 20 maj: reklamuesit tani do t’i bashkohen sistemit të përmirësuar Dognet 2.0 . E ndërtuar brenda, platforma ofron më shumë fleksibilitet, raportim të përmirësuar dhe përshtatje më të shpejtë me një […]

Lexoni artikullin
Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit
3 min. duke lexuar

Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit

Çmimi strategjik është më i rëndësishëm se kurrë dhe po ndryshon mënyrën se si kompanitë ndërveprojnë me konsumatorët që po bëhen më të vetëdijshëm për koston. Sipas Retail Gazette – Acuity Pricing Report të botuar së fundmi “Fuqia e çmimeve: Marzhi fitues dhe besnikëria në 2025”, hulumtimi zbulon ndryshime dramatike në sjelljen e konsumatorit, me […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Përqendrohuni në rezultatin e mundësive: AI do t’ju tregojë se çfarë të përmirësoni në reklamat tuaja
4 min. duke lexuar

Përqendrohuni në rezultatin e mundësive: AI do t’ju tregojë se çfarë të përmirësoni në reklamat tuaja

Meta po zgjeron Opportunity Score – një metrikë që zbulon menjëherë në Ads Manager se si mund të përmirësoni fushatat dhe të ulni kostot. Kjo metrikë e re e bazuar në AI po arrin më shumë reklamues pas testimit. Ai ofron një rezultat të qartë të fushatës dhe sugjerime specifike për përmirësim.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+