3 min. duke lexuar

Trendet e Google po rimodelohen: Karakteristika të reja për të bërë një mjet SEO shumë të dobishëm edhe më të mirë

Shumë ndryshime janë bërë në Google Trends, i cili është një mjet i dobishëm për marketingun dhe ekspertët SEO. Versioni i ri ka mjete më të mira që ju japin më shumë informacion rreth trendeve të kërkimit. Përdoruesit tani mund të marrin ndryshime në të dhënat në kohë reale, gjë që i lejon ata të bëjnë analiza më të sakta dhe më të përditësuara të prirjeve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Trendet e Google po rimodelohen: Karakteristika të reja për të bërë një mjet SEO shumë të dobishëm edhe më të mirë
Burimi: Depositphotos

Versioni i ri ka mjete më të mira që ju japin më shumë informacion rreth trendeve të kërkimit. Përdoruesit tani mund të marrin ndryshime në të dhënat në kohë reale, gjë që i lejon ata të bëjnë analiza më të sakta dhe më të përditësuara të prirjeve.

Mbulimi gjeografik i mjetit është rritur, duke e bërë më të lehtë për përdoruesit të shqyrtojnë prirjet e kërkimit në qytete dhe rajone specifike. Google Trends tani përfshin informacione nga shumë faqe të Google, si YouTube dhe Google Shopping, duke ju dhënë një tablo më të plotë se si njerëzit sillen online.

Ndërfaqja është ridizajnuar për t’ua bërë të lehtë përdoruesve të gjejnë rrugën e tyre dhe të kuptojnë të dhënat. Platforma gjithashtu u jep përdoruesve më shumë informacion në lidhje me termat që kërkojnë, gjë që i ndihmon ata të kuptojnë se çfarë po shkakton disa prirje.

Source: Google Trends

Me këto ndryshime, Google Trends tani është një mjet edhe më i dobishëm për bizneset dhe marketerët që duan të përmirësojnë shikueshmërinë dhe strategjitë e tyre të përmbajtjes online. Platforma tani ofron:

  • Analiza më në kohë e të dhënave
  • Aftësitë e krahasimit me shumë kërkesa
  • Opsionet e zgjeruara të eksportit – hapja e rrugëve të reja për gjenerimin e mendjehollësive dhe prirjet e mbikqyrjes

Ndërsa përdoruesit njihen me ndërfaqen e ridizajnuar, feedback-u i tyre, veçanërisht në lidhje me veçoritë specifike si opsioni trend kategori-wise, mund të ndikojë në iteracionet e ardhshme të mjetit.

Zhvillimi i vazhdueshëm i Trends nga Google nënvizon përkushtimin e tij për të dhënë njohuri të përditësuara dhe të zbatueshme në modelet e kërkimit dhe dinamikën e interesit publik. Ky angazhim siguron që Google Trends të mbetet një mjet kritik për të kuptuar dhe shfrytëzuar sjelljen online në kontekste të ndryshme profesionale.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU