4 min. duke lexuar

Tregu rumun i tregtisë elektronike 2025 do të kalojë 8 miliardë euro

MerchantPro prezantoi raportin e tij vjetor të tregtisë elektronike 2025 i cili shqyrton tregun rumun të tregtisë elektronike përmes një analize të detajuar. Studimi analizon se si industria demonstron elasticitet duke treguar zhvillimin e modeleve të konsumatorëve dhe modeleve në zhvillim të tregtisë dixhitale që do të formësojnë tendencat e tregut rumun.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregu rumun i tregtisë elektronike 2025 do të kalojë 8 miliardë euro
Burimi: Depositphotos

Performanca e tregut dhe sjellja e konsumatorit

Tregu i tregtisë elektronike të Rumanisë arriti vlerën e tij më të lartë ndonjëherë me 7.7 miliardë euro në 2024 dhe tregu do të kalojë 8 miliardë euro në 2025. Sektori i tregtisë elektronike demonstron një normë zgjerimi vjetore prej 8% që tejkalon normën e rritjes ekonomike prej 1% të vendit.

Të dhënat e vitit 2024 nga Statista tregojnë se blerjet online janë bërë një trend në mesin e rumunëve, pasi ata shpenzuan mesatarisht 857 € në vit dhe më shumë se gjysma e popullsisë bënte blerje online.

Zgjerimi i tregut nxitet kryesisht nga zonat rurale sepse logjistika e përmirësuar dhe opsionet e pagesave tani i bëjnë blerjet online të disponueshme në të gjithë vendin.

Ndryshimi i strukturës dhe preferencave të tregut

Industria e tregtisë elektronike të Rumanisë shfaq polarizim të fortë përmes 98.3% të bizneseve të saj të vogla që gjenerojnë 41% të të ardhurave të sektorit , ndërsa lojtarët masivë mbajnë kontroll mbi një pjesë të madhe të pjesës së tregut.

Sektori i tregut përjetoi një rritje prej 31.6% të të ardhurave midis kompanive të mesme dhe të mëdha që kanë nga 50 deri në 249 punonjës, gjë që tregon një model në zhvillim drejt ekuilibrit të tregut dhe rritjes së konkurrencës.

Sipas gjetjeve të hulumtimit, interesat e konsumatorëve kanë pësuar një ndryshim të rëndësishëm. Blerësit në internet e bazojnë zgjedhjen e tyre të dyqaneve kryesisht në shërbimet e transportit falas, të cilat tërheqin 41% të tyre, të ndjekura nga përshkrimet e detajuara të produkteve me 27% dhe transparenca e kostos në 24%.

Bukuria dhe kujdesi personal kanë tejkaluar sektorin e modës për t’u bërë kategoria e preferuar në internet midis klientëve, me 64% të të anketuarve që e zgjedhin atë për nevojat e tyre të blerjeve.

Tendencat e blerjeve dhe teknologjisë ndërkufitare

Shumica e konsumatorëve rumunë (64%) blejnë nga faqet e internetit ndërkombëtare për shkak të avantazheve të çmimeve dhe 47% kërkojnë produkte të padisponueshme në tregun e tyre lokal. Sektori po zhvillohet përmes tre tendencave kryesore:

  • Teknologjitë e bazuara në AI
  • Sistemet e pagesave të menjëhershme
  • Zgjidhjet e transportit të bazuara në dollapë

Zakonet e blerjeve të Gjeneratës Z kanë transformuar shitjen me pakicë tradicionale në internet duke favorizuar blerjet celulare, përmbajtjen video dhe praktikat miqësore me mjedisin.

Perspektivat e industrisë dhe perspektiva e së ardhmes

Raporti i eCommerce Insights 2025 përmban opinione ekspertësh nga kompanitë kryesore duke përfshirë Google dhe Visa së bashku me FAN Courier dhe të tjera. Udhëheqësit e industrisë identifikojnë tre sfida kryesore:

  • Rritja e konkurrencës tregtare ndërkombëtare
  • Kërkesa për personalizim të fuqizuar nga AI
  • Ndikimet e qëndrueshme gjeopolitike

Tregu rumun i tregtisë elektronike: Përfundim

Raporti eCommerce Insights 2025 nga MerchantPro ofron një vlerësim të plotë të tregut rumun me pakicë në internet që ndryshon me shpejtësi. Tregu në rritje ofron perspektiva dhe pengesa që tregtarët duhet t’i adresojnë për të arritur sukses në biznesin e tyre.

Industria tregon rritje të qëndrueshme së bashku me përparimet teknologjike dhe konkurrencën në rritje nga pjesëmarrësit e tregut vendas dhe të huaj. Tregu tregon potencial për rritje të vazhdueshme për shkak të rritjes së adoptimit të klientëve ruralë dhe zhvillimit të zgjidhjeve logjistike, megjithëse bizneset më të vogla përballen me vështirësi kur përpiqen të zgjerohen në internet.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+