Tendencat në treg dhe me klientët
Tregu i rrobave të përdorura në të gjithë botën është rritur nga 141 miliardë dollarë në vitin 2021 në 230 miliardë dollarë në vitin 2024 dhe pritet të arrijë në 350 miliardë dollarë deri në vitin 2028. Tregu i luksit të dorës së dytë është rritur veçanërisht shpejt, me shitjet e artikujve të përdorur që rriten me 125% nga 2017 në 2023.
Të rinjtë janë ata që po e drejtojnë këtë prirje. Mijëvjeçarët dhe njerëzit në Brezin Z blejnë artikuj të përdorur të paktën çdo disa muaj, ndërsa vetëm 20% e baby boomers bëjnë të njëjtën gjë. Ky ndryshim tregon se si idetë e njerëzve rreth vlerës dhe qëndrueshmërisë po ndryshojnë.
Projektet e markave kryesore
Ikea
- Ikea Preowned filloi një treg për mallrat e përdorura në Madrid dhe Oslo
- Lejon njerëzit të shesin mobilje për njëri-tjetrin
- Jep një bonus prej 15% për përdorimin e bonove të dyqaneve në vend të parave të gatshme
- Aktualisht falas
Lego
- Shërbimi Replay filloi në SHBA, Kanada dhe Britani të Madhe
- Është dhuruar me pothuajse 500 ton tulla
- Aktualisht mund të transportoni vetëm nga shteti amerikan (duke përfshirë Alaskën dhe Havain)
Problemet dhe shqetësimet e bizneseve të dorës së dytë
Kompleksiteti i operacioneve
- Procese komplekse për triimin dhe verifikimin
- Kostot janë të larta për logjistikën e kundërt
- Nevoja për njohuri të specializuara në gjykimin e mallrave
Cilësi e mirë dhe mashtrim
- Shqetësimet në lidhje me vërtetësinë e sendeve të larta
- Nivele të ndryshme të cilësisë
- Abuzimi i mundshëm i sistemit
- Efektet në donacionet për bamirësi
Efektet në industri
Njerëzit po japin sende më pak të vlefshme dhe po shesin më të mirat e tyre në platforma të reja, gjë që po ndryshon sektorin tradicional të bamirësisë.
Edhe pse ka probleme, tregu i dorës së dytë vazhdon të rritet ndërsa bizneset kërkojnë mënyra miqësore për mjedisin për të drejtuar bizneset e tyre dhe konsumatorët pranojnë idetë prapa ekonomisë rrethore.
Për të qenë i suksesshëm në këtë fushë, ju duhet të dini se si të përballoni logjistikën e komplikuar, të mbani një sy mbi cilësinë, të fitoni besimin e klientëve dhe të mbani kostot e ulëta.