3 min. duke lexuar

Tregu gjerman i e-tregtisë ndeshet me zhvendosje të madhe ndërsa platformat kineze fitojnë terren

Sipas ECDB (E-commerce Data Base), peisazhi evropian i e-commerce po ndryshon në mënyrë dramatike, ndërsa platformat kineze kapin një pjesë më të madhe të tregut. Ndërsa rritja e tregtisë elektronike vendase në Kinë ngadalësohet në vetëm 3.5% në vitin 2023, më pak se rritja e shumicës së 10 tregjeve më të mira globale, gjigantët kinezë po kërkojnë gjithnjë e më shumë drejt perëndimit mundësi zgjerimi.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregu gjerman i e-tregtisë ndeshet me zhvendosje të madhe ndërsa platformat kineze fitojnë terren
Burimi: Depositphotos

Gjigandët kinezë të e-tregtisë mbizotërojnë tregun dixhital

Alibaba, PDD, JD.com dhe ByteDance janë katër kompanitë kryesore që dominojnë tregun kinez, me një të ardhur vjetore të kombinuar prej mbi 350 miliardë dollarë amerikanë dhe 80% të tregut më të madh të tregtisë elektronike në botë.

Me 978 miliardë dollarë amerikanë të ardhura nga Taobao dhe Tmall, Alibaba mbetet më e madhja, por pjesa e saj e tregut ka ndryshuar në mënyrë dramatike. Alibaba, e cila në vitin 2019 ndau 70% të GMV të Big 4 (Vlera Bruto e Mallit) me JD.com, është përballur me konkurrencën në rritje nga kompanitë më të reja që vënë theksin në çmimet e ulëta dhe tregtinë sociale.

Chinese marketplaces

Source: ECDB

Douyin i ByteDance ka arritur në 388 miliardë dollarë amerikanë në GMV. Strategjia me çmim të ulët e Pinduoduos kap tani pothuajse një të katërtën e GMV-së së Big 4. Ndërkohë, Shein është shfaqur si një forcë e rëndësishme globale nëpërmjet kompanisë së saj mëmë, Roadget Business Pte Ltd.

Që nga viti 2019, PDD Holdings është zgjeruar me 300%, Shein është zgjeruar me një shifër të pabesueshme prej 1,200% dhe ByteDance është bërë kompania e pestë më e madhe e e-commerce në botë me aktivitetin e saj 6,000% e-commerce.

Hyrja në tregun evropian: Sukses i përzier për platformat kineze në të gjithë rajonet

Me 40% të aksioneve të tregut, Trendyol i Alibaba kryeson tregun evropian GMV, ndërsa Turqia mban një kryesim prej 21%. Në vitin e saj të parë, Miravia e Alibaba në Spanjë gjeneroi 1 miliard dollarë amerikanë në GMV, me Francën dhe Spanjën që dolën respektivisht në vendin e dytë dhe të tretë, me 15% dhe 14%.

chinese retailers

Source: ECDB

Gjermania është një studim interesant rasti. Pavarësisht se është tregu i dytë më i madh i tregtisë elektronike në Evropë, ai përbën vetëm 7% të biznesit evropian të kompanive kineze, një situatë që është kryesisht për shkak të lojtarëve të fortë vendas si Otto, Zalando dhe Ceconomy.

Platformat kineze, megjithatë, janë bërë shumë popullore: Në vitin e tij të parë, Temu bëri 750 milionë dollarë amerikanë, duke u renditur e 13-ta përsa i përket madhësisë së tregut, ndërsa AliExpress u rrit me 54% në mbi 1 miliard dollarë amerikanë, duke siguruar vendin e shtatë.

Shitjet e Shein në Gjermani u rritën me 40% në 617 milionë dollarë amerikanë, edhe pse u rendit e 18-ta në mesin e shitësve online.

40% e klientëve spanjollë kanë përdorur AliExpress, krahasuar me vetëm 11% të gjermanëve.

Kjo lë të kuptohet se ka ndryshime të gjera në adoptimin e konsumatorëve.

Ka të ngjarë që këto prirje të vazhdojnë të ndryshojnë dinamikën e tregtisë elektronike evropiane duke pasur parasysh rritjen e shpejtë të saj dhe faktin se praktikat kineze të e-commerce zakonisht paraprijnë ato të tregjeve perëndimore me një numër vitesh.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+