Gjigandët kinezë të e-tregtisë mbizotërojnë tregun dixhital
Alibaba, PDD, JD.com dhe ByteDance janë katër kompanitë kryesore që dominojnë tregun kinez, me një të ardhur vjetore të kombinuar prej mbi 350 miliardë dollarë amerikanë dhe 80% të tregut më të madh të tregtisë elektronike në botë.
Me 978 miliardë dollarë amerikanë të ardhura nga Taobao dhe Tmall, Alibaba mbetet më e madhja, por pjesa e saj e tregut ka ndryshuar në mënyrë dramatike. Alibaba, e cila në vitin 2019 ndau 70% të GMV të Big 4 (Vlera Bruto e Mallit) me JD.com, është përballur me konkurrencën në rritje nga kompanitë më të reja që vënë theksin në çmimet e ulëta dhe tregtinë sociale.
Douyin i ByteDance ka arritur në 388 miliardë dollarë amerikanë në GMV. Strategjia me çmim të ulët e Pinduoduos kap tani pothuajse një të katërtën e GMV-së së Big 4. Ndërkohë, Shein është shfaqur si një forcë e rëndësishme globale nëpërmjet kompanisë së saj mëmë, Roadget Business Pte Ltd.
Që nga viti 2019, PDD Holdings është zgjeruar me 300%, Shein është zgjeruar me një shifër të pabesueshme prej 1,200% dhe ByteDance është bërë kompania e pestë më e madhe e e-commerce në botë me aktivitetin e saj 6,000% e-commerce.
Hyrja në tregun evropian: Sukses i përzier për platformat kineze në të gjithë rajonet
Me 40% të aksioneve të tregut, Trendyol i Alibaba kryeson tregun evropian GMV, ndërsa Turqia mban një kryesim prej 21%. Në vitin e saj të parë, Miravia e Alibaba në Spanjë gjeneroi 1 miliard dollarë amerikanë në GMV, me Francën dhe Spanjën që dolën respektivisht në vendin e dytë dhe të tretë, me 15% dhe 14%.
Gjermania është një studim interesant rasti. Pavarësisht se është tregu i dytë më i madh i tregtisë elektronike në Evropë, ai përbën vetëm 7% të biznesit evropian të kompanive kineze, një situatë që është kryesisht për shkak të lojtarëve të fortë vendas si Otto, Zalando dhe Ceconomy.Platformat kineze, megjithatë, janë bërë shumë popullore: Në vitin e tij të parë, Temu bëri 750 milionë dollarë amerikanë, duke u renditur e 13-ta përsa i përket madhësisë së tregut, ndërsa AliExpress u rrit me 54% në mbi 1 miliard dollarë amerikanë, duke siguruar vendin e shtatë.
Shitjet e Shein në Gjermani u rritën me 40% në 617 milionë dollarë amerikanë, edhe pse u rendit e 18-ta në mesin e shitësve online.
40% e klientëve spanjollë kanë përdorur AliExpress, krahasuar me vetëm 11% të gjermanëve.
Kjo lë të kuptohet se ka ndryshime të gjera në adoptimin e konsumatorëve.
Ka të ngjarë që këto prirje të vazhdojnë të ndryshojnë dinamikën e tregtisë elektronike evropiane duke pasur parasysh rritjen e shpejtë të saj dhe faktin se praktikat kineze të e-commerce zakonisht paraprijnë ato të tregjeve perëndimore me një numër vitesh.