4 min. duke lexuar

Tregtia elektronike suedeze e dominuar nga platformat kineze në 2024

Preferenca e konsumatorëve suedezë për të blerë ndërkombëtarisht përmes platformave kineze të tregtisë elektronike u bë një ndryshim i rëndësishëm që tërhoqi konsumatorët dhe ekspertët e industrisë në 2024. Gjigantët aziatikë të shitjes me pakicë vazhdojnë të zgjerojnë praninë e tyre në treg në Evropë, gjë që tregon ndryshime të mundshme afatgjata në mjedisin mbarëbotëror të tregtisë elektronike.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregtia elektronike suedeze e dominuar nga platformat kineze në 2024
Burimi: Depositphotos

Konsumatorët suedezë dynden te shitësit kinezë në internet

Të dhënat nga raporti vjetor i PostNord E-barometern 2024 tregojnë se gjysma e konsumatorëve suedezë blenë produkte nga shitësit e huaj gjatë vitit të kaluar dhe dyqanet online kineze zunë vendin e parë. Popullariteti i këtyre platformave është rritur, me 25% të konsumatorëve suedezë që blejnë nga faqet kineze të tregtisë elektronike.

Pjesëmarrësi kinez i tregut Temu udhëheq konkurrencën, pasi qëndron në pozitën e tetë në listën e faqeve të internetit të preferuara të tregtisë elektronike të konsumatorëve suedezë. Platforma ka gjetur sukses të veçantë me gratë e moshës 50-64 vjeç, me një të tretën e jashtëzakonshme të kësaj demografie që bën blerje mujore nga faqja.

chinese ecommerce in Sweden

Source: Postnord

Tërheqja e tregtisë elektronike kineze

Suksesi i platformave Temu dhe Shein buron nga kombinimi i tyre bazë por efikas i çmimeve shumë të lira dhe transportit falas me një përvojë blerjeje interaktive që konsumatorët e duan. Kombinimi i çmimeve të përballueshme me veçoritë interaktive të blerjeve është bërë një fenomen i shitjes me pakicë, sipas konsumatorëve të ndjeshëm ndaj çmimeve.

Reagimi dhe përshtatja e industrisë

Rritja e shpejtë e shitësve me pakicë me zbritje nga Kina ka shkaktuar ndërgjegjësimin nga operatorët e njohur të tregut. Amazon hyri në treg me versionin e saj të këtij modeli të suksesshëm biznesi kur lançoi “Amazon Haul” në Shtetet e Bashkuara gjatë nëntorit 2024.

Amazon Haul përfshin produkte me çmime të kufizuara në 20 dollarë secila, duke ofruar garanci të pajtueshmërisë së sigurisë që zgjidh kritikat kryesore me të cilat përballen disa shitës me pakicë kinezë.

Polemika dhe kritika

Rritja e shpejtë e operacioneve kineze të tregtisë elektronike ka çuar në polemika të shumta. Organizata Svensk Handel bashkohet me rreth gjashtëdhjetë entitete të tjera për të ngritur shqetësime për pjesëmarrësit e rinj të tregut. Sipas kritikëve, shitësit kinezë po shkelin ligjet e përgjegjësisë së prodhuesve duke krijuar një mjedis konkurrues jo të shëndetshëm.

Shqetësimet lidhen me çështje më të gjera në lidhje me pajtueshmërinë rregullatore, si dhe standardet e qëndrueshmërisë dhe praktikat e drejta të tregut. Debati se si të rregullohen lojtarët kinezë në segmentin e çmimeve të ulëta vazhdon pa vendime formale, ndërsa diskutimet do të zgjasin deri në vitin 2025.

Duke parë përpara

Platformat kineze u bënë të suksesshme sepse u treguan klientëve një mënyrë të re për të blerë, ndryshe nga dyqanet tradicionale. Markat e njohura tani po fillojnë të ofrojnë produkte më të lira për të qëndruar konkurruese.

Nuk është ende e qartë se cilat rregulla të reja do të zbatohen për këto dyqane online kineze. E gjithë bota po blen online ndryshe se më parë – nuk bëhet fjalë më vetëm për çmime të ulëta, por për një përvojë krejtësisht të re blerjeje që klientët e vlerësojnë vërtet.

Shitësit suedezë dhe dyqanet elektronike ndërkombëtare duhet të gjejnë një mënyrë për t’u përshtatur me këtë ndryshim, duke ofruar ende diçka të veçantë që i dallon ata nga konkurrenca kineze.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+