4 min. duke lexuar

Tregtia elektronike suedeze e dominuar nga platformat kineze në 2024

Preferenca e konsumatorëve suedezë për të blerë ndërkombëtarisht përmes platformave kineze të tregtisë elektronike u bë një ndryshim i rëndësishëm që tërhoqi konsumatorët dhe ekspertët e industrisë në 2024. Gjigantët aziatikë të shitjes me pakicë vazhdojnë të zgjerojnë praninë e tyre në treg në Evropë, gjë që tregon ndryshime të mundshme afatgjata në mjedisin mbarëbotëror të tregtisë elektronike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregtia elektronike suedeze e dominuar nga platformat kineze në 2024
Burimi: Depositphotos

Konsumatorët suedezë dynden te shitësit kinezë në internet

Të dhënat nga raporti vjetor i PostNord E-barometern 2024 tregojnë se gjysma e konsumatorëve suedezë blenë produkte nga shitësit e huaj gjatë vitit të kaluar dhe dyqanet online kineze zunë vendin e parë. Popullariteti i këtyre platformave është rritur, me 25% të konsumatorëve suedezë që blejnë nga faqet kineze të tregtisë elektronike.

Pjesëmarrësi kinez i tregut Temu udhëheq konkurrencën, pasi qëndron në pozitën e tetë në listën e faqeve të internetit të preferuara të tregtisë elektronike të konsumatorëve suedezë. Platforma ka gjetur sukses të veçantë me gratë e moshës 50-64 vjeç, me një të tretën e jashtëzakonshme të kësaj demografie që bën blerje mujore nga faqja.

chinese ecommerce in Sweden

Source: Postnord

Tërheqja e tregtisë elektronike kineze

Suksesi i platformave Temu dhe Shein buron nga kombinimi i tyre bazë por efikas i çmimeve shumë të lira dhe transportit falas me një përvojë blerjeje interaktive që konsumatorët e duan. Kombinimi i çmimeve të përballueshme me veçoritë interaktive të blerjeve është bërë një fenomen i shitjes me pakicë, sipas konsumatorëve të ndjeshëm ndaj çmimeve.

Reagimi dhe përshtatja e industrisë

Rritja e shpejtë e shitësve me pakicë me zbritje nga Kina ka shkaktuar ndërgjegjësimin nga operatorët e njohur të tregut. Amazon hyri në treg me versionin e saj të këtij modeli të suksesshëm biznesi kur lançoi “Amazon Haul” në Shtetet e Bashkuara gjatë nëntorit 2024.

Amazon Haul përfshin produkte me çmime të kufizuara në 20 dollarë secila, duke ofruar garanci të pajtueshmërisë së sigurisë që zgjidh kritikat kryesore me të cilat përballen disa shitës me pakicë kinezë.

Polemika dhe kritika

Rritja e shpejtë e operacioneve kineze të tregtisë elektronike ka çuar në polemika të shumta. Organizata Svensk Handel bashkohet me rreth gjashtëdhjetë entitete të tjera për të ngritur shqetësime për pjesëmarrësit e rinj të tregut. Sipas kritikëve, shitësit kinezë po shkelin ligjet e përgjegjësisë së prodhuesve duke krijuar një mjedis konkurrues jo të shëndetshëm.

Shqetësimet lidhen me çështje më të gjera në lidhje me pajtueshmërinë rregullatore, si dhe standardet e qëndrueshmërisë dhe praktikat e drejta të tregut. Debati se si të rregullohen lojtarët kinezë në segmentin e çmimeve të ulëta vazhdon pa vendime formale, ndërsa diskutimet do të zgjasin deri në vitin 2025.

Duke parë përpara

Platformat kineze u bënë të suksesshme sepse u treguan klientëve një mënyrë të re për të blerë, ndryshe nga dyqanet tradicionale. Markat e njohura tani po fillojnë të ofrojnë produkte më të lira për të qëndruar konkurruese.

Nuk është ende e qartë se cilat rregulla të reja do të zbatohen për këto dyqane online kineze. E gjithë bota po blen online ndryshe se më parë – nuk bëhet fjalë më vetëm për çmime të ulëta, por për një përvojë krejtësisht të re blerjeje që klientët e vlerësojnë vërtet.

Shitësit suedezë dhe dyqanet elektronike ndërkombëtare duhet të gjejnë një mënyrë për t’u përshtatur me këtë ndryshim, duke ofruar ende diçka të veçantë që i dallon ata nga konkurrenca kineze.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz