4 min. duke lexuar

Tregtia elektronike suedeze e dominuar nga platformat kineze në 2024

Preferenca e konsumatorëve suedezë për të blerë ndërkombëtarisht përmes platformave kineze të tregtisë elektronike u bë një ndryshim i rëndësishëm që tërhoqi konsumatorët dhe ekspertët e industrisë në 2024. Gjigantët aziatikë të shitjes me pakicë vazhdojnë të zgjerojnë praninë e tyre në treg në Evropë, gjë që tregon ndryshime të mundshme afatgjata në mjedisin mbarëbotëror të tregtisë elektronike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregtia elektronike suedeze e dominuar nga platformat kineze në 2024
Burimi: Depositphotos

Konsumatorët suedezë dynden te shitësit kinezë në internet

Të dhënat nga raporti vjetor i PostNord E-barometern 2024 tregojnë se gjysma e konsumatorëve suedezë blenë produkte nga shitësit e huaj gjatë vitit të kaluar dhe dyqanet online kineze zunë vendin e parë. Popullariteti i këtyre platformave është rritur, me 25% të konsumatorëve suedezë që blejnë nga faqet kineze të tregtisë elektronike.

Pjesëmarrësi kinez i tregut Temu udhëheq konkurrencën, pasi qëndron në pozitën e tetë në listën e faqeve të internetit të preferuara të tregtisë elektronike të konsumatorëve suedezë. Platforma ka gjetur sukses të veçantë me gratë e moshës 50-64 vjeç, me një të tretën e jashtëzakonshme të kësaj demografie që bën blerje mujore nga faqja.

chinese ecommerce in Sweden

Source: Postnord

Tërheqja e tregtisë elektronike kineze

Suksesi i platformave Temu dhe Shein buron nga kombinimi i tyre bazë por efikas i çmimeve shumë të lira dhe transportit falas me një përvojë blerjeje interaktive që konsumatorët e duan. Kombinimi i çmimeve të përballueshme me veçoritë interaktive të blerjeve është bërë një fenomen i shitjes me pakicë, sipas konsumatorëve të ndjeshëm ndaj çmimeve.

Reagimi dhe përshtatja e industrisë

Rritja e shpejtë e shitësve me pakicë me zbritje nga Kina ka shkaktuar ndërgjegjësimin nga operatorët e njohur të tregut. Amazon hyri në treg me versionin e saj të këtij modeli të suksesshëm biznesi kur lançoi “Amazon Haul” në Shtetet e Bashkuara gjatë nëntorit 2024.

Amazon Haul përfshin produkte me çmime të kufizuara në 20 dollarë secila, duke ofruar garanci të pajtueshmërisë së sigurisë që zgjidh kritikat kryesore me të cilat përballen disa shitës me pakicë kinezë.

Polemika dhe kritika

Rritja e shpejtë e operacioneve kineze të tregtisë elektronike ka çuar në polemika të shumta. Organizata Svensk Handel bashkohet me rreth gjashtëdhjetë entitete të tjera për të ngritur shqetësime për pjesëmarrësit e rinj të tregut. Sipas kritikëve, shitësit kinezë po shkelin ligjet e përgjegjësisë së prodhuesve duke krijuar një mjedis konkurrues jo të shëndetshëm.

Shqetësimet lidhen me çështje më të gjera në lidhje me pajtueshmërinë rregullatore, si dhe standardet e qëndrueshmërisë dhe praktikat e drejta të tregut. Debati se si të rregullohen lojtarët kinezë në segmentin e çmimeve të ulëta vazhdon pa vendime formale, ndërsa diskutimet do të zgjasin deri në vitin 2025.

Duke parë përpara

Platformat kineze u bënë të suksesshme sepse u treguan klientëve një mënyrë të re për të blerë, ndryshe nga dyqanet tradicionale. Markat e njohura tani po fillojnë të ofrojnë produkte më të lira për të qëndruar konkurruese.

Nuk është ende e qartë se cilat rregulla të reja do të zbatohen për këto dyqane online kineze. E gjithë bota po blen online ndryshe se më parë – nuk bëhet fjalë më vetëm për çmime të ulëta, por për një përvojë krejtësisht të re blerjeje që klientët e vlerësojnë vërtet.

Shitësit suedezë dhe dyqanet elektronike ndërkombëtare duhet të gjejnë një mënyrë për t’u përshtatur me këtë ndryshim, duke ofruar ende diçka të veçantë që i dallon ata nga konkurrenca kineze.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU