2 min. duke lexuar

Tregtia elektronike ndërkufitare po rritet në Evropë

E-tregtia evropiane gjeneroi 107 miliard euro në qarkullim ndërkufitar vitin e kaluar. Tregu ndërkufitar arriti një fitim prej 237 miliardë eurosh. Krahasuar me vitin e kaluar, kjo përbën një rritje prej 32%

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregtia elektronike ndërkufitare po rritet në Evropë

Në vitin 2022, tregtia elektronike ndërkufitare evropiane vlente 179 miliardë euro. Nga kjo, dyqanet online gjeneruan një fitim rekord të lartë prej 105.5 miliard €. Raporti i Tregtisë Ndërkufitare në Evropë thotë se deri në 32% e të gjitha shitjeve evropiane online vijnë nga shitjet ndërkufitare.

Shitjet totale të B2C online në Evropë arritën në 741 miliardë euro. Kjo përbën një rritje prej 13% krahasuar me vitin 2022. Nga ky qarkullim total, deri në 32% u gjenerua nga shitjet ndërkufitare.

Kush po ecën mirë?

Kompania rendit çdo vit 500 dyqanet më të mëdha ndërkufitare në internet të Evropës, duke përjashtuar segmentin e udhëtimit.

Në renditjen e 10 shitësve më të mirë evropianë për vitin 2023, IKEA është numri një. Ajo arriti një fitim prej 5.2 miliard €. Ajo pasohet nga Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas dhe Notino rrumbullakon dhjetë më të mirët.

500 shitësit më të mëdhenj ndërkufitarë në internet në Evropë kanë parë rënien e shitjeve të tyre për shkak të mjedisit ekonomik të paqëndrueshëm dhe konkurrencës nga markat amerikane dhe kineze. Qarkullimi i TOP 500 ra me 18% në 50 miliard € në vitin 2023.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Plani gjerman i veprimit ecommerce: Nivelimi i fushës së lojës dixhitale
3 min. duke lexuar

Plani gjerman i veprimit ecommerce: Nivelimi i fushës së lojës dixhitale

Qeveria gjermane po ndërmerr veprime vendimtare me një plan të ri veprimi gjerman të ecommerce për të niveluar fushën e lojës së tregut dixhital. E drejtuar nga zëvendëskancelari Robert Habeck, kjo nismë synon të sigurojë konkurrencë të ndershme midis shitësve evropianë në internet dhe gjigantëve aziatikë si Shein dhe Temu. Plani gjerman i veprimit ecommerce […]

Lexoni artikullin
Facebook kryeson tregtinë sociale: Prirjet e platformës në blerjet sociale
7 min. duke lexuar

Facebook kryeson tregtinë sociale: Prirjet e platformës në blerjet sociale

Pavarësisht nga entuziazmi në rritje dhe investimet e rëndësishme në blerjet e mediave sociale (Social Commerce) në të gjithë tregjet perëndimore, kjo përzierje novatore e rrjeteve sociale dhe e-commerce nuk ka arritur ende suksesin kumbues që ekspertët e industrisë dhe zhvilluesit e platformave parashikuan fillimisht. Koncepti i blerjes së produkteve direkt nëpërmjet platformave të mediave […]

Lexoni artikullin
Marketingu ndër-kanal për tregtinë elektronike: Çelësi i suksesit
4 min. duke lexuar

Marketingu ndër-kanal për tregtinë elektronike: Çelësi i suksesit

CleverTap, një platformë kryesore e angazhimit dhe ruajtjes së klientëve, ka hedhur dritë mbi rolin kritik të marketingut ndër-kanal për tregtinë elektronike. Njohuritë e tyre zbulojnë se si shitësit online mund të shfrytëzojnë në mënyrë efektive kanalet e shumta të komunikimit për të rritur angazhimin e klientëve, për të rritur shitjet dhe për të përmirësuar […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+