2 min. duke lexuar

Tregtia elektronike ndërkufitare po rritet në Evropë

E-tregtia evropiane gjeneroi 107 miliard euro në qarkullim ndërkufitar vitin e kaluar. Tregu ndërkufitar arriti një fitim prej 237 miliardë eurosh. Krahasuar me vitin e kaluar, kjo përbën një rritje prej 32%

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregtia elektronike ndërkufitare po rritet në Evropë

Në vitin 2022, tregtia elektronike ndërkufitare evropiane vlente 179 miliardë euro. Nga kjo, dyqanet online gjeneruan një fitim rekord të lartë prej 105.5 miliard €. Raporti i Tregtisë Ndërkufitare në Evropë thotë se deri në 32% e të gjitha shitjeve evropiane online vijnë nga shitjet ndërkufitare.

Shitjet totale të B2C online në Evropë arritën në 741 miliardë euro. Kjo përbën një rritje prej 13% krahasuar me vitin 2022. Nga ky qarkullim total, deri në 32% u gjenerua nga shitjet ndërkufitare.

Kush po ecën mirë?

Kompania rendit çdo vit 500 dyqanet më të mëdha ndërkufitare në internet të Evropës, duke përjashtuar segmentin e udhëtimit.

Në renditjen e 10 shitësve më të mirë evropianë për vitin 2023, IKEA është numri një. Ajo arriti një fitim prej 5.2 miliard €. Ajo pasohet nga Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas dhe Notino rrumbullakon dhjetë më të mirët.

500 shitësit më të mëdhenj ndërkufitarë në internet në Evropë kanë parë rënien e shitjeve të tyre për shkak të mjedisit ekonomik të paqëndrueshëm dhe konkurrencës nga markat amerikane dhe kineze. Qarkullimi i TOP 500 ra me 18% në 50 miliard € në vitin 2023.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Optimizimi i imazhit të Amazon: Pse pamjet kanë rëndësi në Amazon
9 min. duke lexuar

Optimizimi i imazhit të Amazon: Pse pamjet kanë rëndësi në Amazon

Le ta pranojmë, kur jeni duke blerë në internet, nuk lexoni çdo fjalë. Ju lëvizni, shikoni dhe klikoni në atë që ju tërheq vëmendjen. Kjo është pikërisht mënyra se si sillen blerësit në Amazon, kjo është arsyeja pse Amazon Image Optimization nuk është vetëm i rëndësishëm – është gjithçka. Por nuk ka të bëjë vetëm […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Personalizimi i klientit të tregtisë elektronike: Si të nxisni angazhimin e klientit
34 min. duke lexuar

Personalizimi i klientit të tregtisë elektronike: Si të nxisni angazhimin e klientit

Imagjinoni të hyni në dyqanin tuaj të preferuar lokal dhe pronari ju përshëndet me emër, tashmë duke e ditur se çfarë mund t’ju pëlqejë. Ata kujtojnë blerjen tuaj të fundit dhe ju tregojnë për një artikull të ri që e plotëson atë në mënyrë të përsosur. Kjo lloj prekjeje personale ju bën të ndiheni të […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Tendencat e abonimit të tregtisë elektronike 2025
7 min. duke lexuar

Tendencat e abonimit të tregtisë elektronike 2025

Bazuar në Raportin e Trendeve të Abonimit Q1 2025 nga Subscrybe, ky artikull eksploron pesë tendenca që riformojnë ekonominë e abonimit. Në vend që thjesht të përmbledhin gjetjet, njohuritë përshtaten me kujdes për bizneset e tregtisë elektronike duke ruajtur pikat origjinale të të dhënave dhe shembujt e botës reale.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+