Në vitin 2022, tregtia elektronike ndërkufitare evropiane vlente 179 miliardë euro. Nga kjo, dyqanet online gjeneruan një fitim rekord të lartë prej 105.5 miliard €. Raporti i Tregtisë Ndërkufitare në Evropë thotë se deri në 32% e të gjitha shitjeve evropiane online vijnë nga shitjet ndërkufitare.
Shitjet totale të B2C online në Evropë arritën në 741 miliardë euro. Kjo përbën një rritje prej 13% krahasuar me vitin 2022. Nga ky qarkullim total, deri në 32% u gjenerua nga shitjet ndërkufitare.
Kush po ecën mirë?
Kompania rendit çdo vit 500 dyqanet më të mëdha ndërkufitare në internet të Evropës, duke përjashtuar segmentin e udhëtimit.
Në renditjen e 10 shitësve më të mirë evropianë për vitin 2023, IKEA është numri një. Ajo arriti një fitim prej 5.2 miliard €. Ajo pasohet nga Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas dhe Notino rrumbullakon dhjetë më të mirët.
500 shitësit më të mëdhenj ndërkufitarë në internet në Evropë kanë parë rënien e shitjeve të tyre për shkak të mjedisit ekonomik të paqëndrueshëm dhe konkurrencës nga markat amerikane dhe kineze. Qarkullimi i TOP 500 ra me 18% në 50 miliard € në vitin 2023.