2 min. duke lexuar

Tregtia elektronike ndërkufitare po rritet në Evropë

E-tregtia evropiane gjeneroi 107 miliard euro në qarkullim ndërkufitar vitin e kaluar. Tregu ndërkufitar arriti një fitim prej 237 miliardë eurosh. Krahasuar me vitin e kaluar, kjo përbën një rritje prej 32%

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregtia elektronike ndërkufitare po rritet në Evropë

Në vitin 2022, tregtia elektronike ndërkufitare evropiane vlente 179 miliardë euro. Nga kjo, dyqanet online gjeneruan një fitim rekord të lartë prej 105.5 miliard €. Raporti i Tregtisë Ndërkufitare në Evropë thotë se deri në 32% e të gjitha shitjeve evropiane online vijnë nga shitjet ndërkufitare.

Shitjet totale të B2C online në Evropë arritën në 741 miliardë euro. Kjo përbën një rritje prej 13% krahasuar me vitin 2022. Nga ky qarkullim total, deri në 32% u gjenerua nga shitjet ndërkufitare.

Kush po ecën mirë?

Kompania rendit çdo vit 500 dyqanet më të mëdha ndërkufitare në internet të Evropës, duke përjashtuar segmentin e udhëtimit.

Në renditjen e 10 shitësve më të mirë evropianë për vitin 2023, IKEA është numri një. Ajo arriti një fitim prej 5.2 miliard €. Ajo pasohet nga Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas dhe Notino rrumbullakon dhjetë më të mirët.

500 shitësit më të mëdhenj ndërkufitarë në internet në Evropë kanë parë rënien e shitjeve të tyre për shkak të mjedisit ekonomik të paqëndrueshëm dhe konkurrencës nga markat amerikane dhe kineze. Qarkullimi i TOP 500 ra me 18% në 50 miliard € në vitin 2023.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale
3 min. duke lexuar

58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale

Shitësit po zbulojnë se ndërsa klientët adhurojnë zbritjet, ata janë gjithashtu të shqetësuar për privatësinë e tyre kur ndajnë informacione personale. Sipas një studimi të fundit nga konsulenca e transformimit dixhital Daemon, ofertat promocionale dhe emaili për zbritje mbeten një tërheqje e fortë ndër breza; Mijëvjeçarët kryesojnë në 67%, pasuar nga Baby Boomers me 65% […]

Lexoni artikullin
Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë
5 min. duke lexuar

Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë

Që nga lejet bazë të hipjes deri te mjetet efektive të marketingut, kalimet e portofolit dixhital kanë pësuar një zhvillim të rëndësishëm. Brenda aplikacioneve të portofolit mobil si Apple Wallet, Google Pay, dhe Samsung Pay, këto përfaqësime dixhitale mund të mbajnë çdo gjë nga biletat e hipnotizimit dhe biletat deri te kartat e anëtarësimit, kartat […]

Lexoni artikullin
Çfarë është Immersive Shopping?
5 min. duke lexuar

Çfarë është Immersive Shopping?

Immersive shopping është një strategji e shitjes me pakicë që kombinon novacionin dixhital me aspektet angazhuese dhe tactile të shitjes tradicionale. Ajo kombinon botën dixhitale dhe fizike për të krijuar përvoja të paharrueshme dhe magjepsëse nëpërmjet përdorimit të teknologjive të fundit si realiteti virtual (VR), realiteti i shtuar (AR), dhe blerjet live.

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+