3 min. duke lexuar

Tregtia elektronike ndërkufitare evropiane arrin 359 miliardë euro

Cross-Border Commerce Europe ka publikuar edicionin e gjashtë të renditjes së saj TOP 100 tregjeve ndërkufitare. Shifrat tregojnë se modeli i tregut kontrollon 70% të të gjithë tregut evropian të tregtisë elektronike ndërkufitare. Temu u zhvendos në vendin e dytë pas Amazon, sipas një studimi të kryer nga CBCommerce me mbështetjen e FedEx Express dhe Poste Italiane.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregtia elektronike ndërkufitare evropiane arrin 359 miliardë euro
Burimi: ChatGPT

Tregtia elektronike ndërkufitare evropiane arriti një vlerë prej 358.7 miliardë eurosh në 2024/2025. Nga kjo shumë, tregjet online përbënin 247.5 miliardë euro, që përfaqëson një pjesë shtatëdhjetë për qind. 100 platformat kryesore gjeneruan të ardhura prej 216.82 miliardë eurosh, një rritje vjetore prej 10%.

Kush udhëheq tregun evropian

Amazon ruajti pozicionin e saj të parë, por vendi i dytë është më interesant. Platforma kineze Temu kaloi eBay, e cila ra në vendin e tretë. AliExpress dhe Etsy përfundojnë pesë të parët.

Platformat e specializuara gjithashtu hynë në dhjetëshen e parë – tregu i dorës së dytë Vinted zuri vendin e gjashtë, i ndjekur nga faqja e klasifikimeve OLX. Shitësi me pakicë i modës Zalando, shitësi sportiv Decathlon dhe lojtari i modës së shpejtë Shein mbyllin dhjetëshen e parë.

Chart showing growth of cross-border GMV in EU28 marketplaces from 2020-2025, rising from €72B to €217B, with TOP 10 marketplace ranking table below.

Source: cbcommerce.eu

Si matet suksesi

Renditja e eRank kombinon katër metrika kryesore: vëllimi i shitjeve ndërkufitare në 28 vende evropiane, performanca e SEO, mbulimi i tregut dhe përqindja e vizitave ndërkufitare.

Parametrat dytësorë përfshijnë llojin e modelit të biznesit (B2B, B2C, P2P, C2C), strategjinë e markës pan-evropiane, përdorimin e AI dhe të dhënave të mëdha, cilësinë e shërbimit ndaj klientit dhe llojin e tregut. Renditja favorizon platformat hibride B2C me një përqindje më të lartë të shitësve të palëve të treta.

Tre modele dominojnë tregun

Tregjet gjeneraliste si Amazon, Allegro ose Bol.com ofrojnë një gamë të gjerë produktesh dhe infrastrukturë të fortë, por përballen me konkurrencë të lartë dhe presion të çmimeve.

Platformat vertikale (Zalando, ManoMano, Farfetch) fokusohen në kategori specifike, arrijnë norma më të larta konvertimi, por janë më selektive ndaj shitësve.

Tregjet C2C si Vinted, Depop ose eBay ndërtohen në një qasje të komunitetit dhe ekonomi qarkulluese. Ata kanë pengesa të ulëta hyrëse, por shkallëzueshmëri të kufizuar.

Dallimet rajonale

Tregu gjerman dominohet nga Amazon dhe Otto, ndërsa C2C dhe platformat e modës dominojnë në Francë. Britania kombinon gjeneralistët me tregje të veçanta. Evropa Qendrore dhe Lindore po sheh rritje të shpejtë të platformave gjeneraliste.

Deri në vitin 2026, 98.2% e vizitorëve pritet të jenë aktivë ndërkufitarë, duke treguar rritje të mëtejshme të segmentit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU