
Tregtia elektronike ndërkufitare evropiane arriti një vlerë prej 358.7 miliardë eurosh në 2024/2025. Nga kjo shumë, tregjet online përbënin 247.5 miliardë euro, që përfaqëson një pjesë shtatëdhjetë për qind. 100 platformat kryesore gjeneruan të ardhura prej 216.82 miliardë eurosh, një rritje vjetore prej 10%.
Kush udhëheq tregun evropian
Amazon ruajti pozicionin e saj të parë, por vendi i dytë është më interesant. Platforma kineze Temu kaloi eBay, e cila ra në vendin e tretë. AliExpress dhe Etsy përfundojnë pesë të parët.
Platformat e specializuara gjithashtu hynë në dhjetëshen e parë – tregu i dorës së dytë Vinted zuri vendin e gjashtë, i ndjekur nga faqja e klasifikimeve OLX. Shitësi me pakicë i modës Zalando, shitësi sportiv Decathlon dhe lojtari i modës së shpejtë Shein mbyllin dhjetëshen e parë.

Source: cbcommerce.eu
Si matet suksesi
Renditja e eRank kombinon katër metrika kryesore: vëllimi i shitjeve ndërkufitare në 28 vende evropiane, performanca e SEO, mbulimi i tregut dhe përqindja e vizitave ndërkufitare.
Parametrat dytësorë përfshijnë llojin e modelit të biznesit (B2B, B2C, P2P, C2C), strategjinë e markës pan-evropiane, përdorimin e AI dhe të dhënave të mëdha, cilësinë e shërbimit ndaj klientit dhe llojin e tregut. Renditja favorizon platformat hibride B2C me një përqindje më të lartë të shitësve të palëve të treta.
Tre modele dominojnë tregun
Tregjet gjeneraliste si Amazon, Allegro ose Bol.com ofrojnë një gamë të gjerë produktesh dhe infrastrukturë të fortë, por përballen me konkurrencë të lartë dhe presion të çmimeve.
Platformat vertikale (Zalando, ManoMano, Farfetch) fokusohen në kategori specifike, arrijnë norma më të larta konvertimi, por janë më selektive ndaj shitësve.
Tregjet C2C si Vinted, Depop ose eBay ndërtohen në një qasje të komunitetit dhe ekonomi qarkulluese. Ata kanë pengesa të ulëta hyrëse, por shkallëzueshmëri të kufizuar.
Dallimet rajonale
Tregu gjerman dominohet nga Amazon dhe Otto, ndërsa C2C dhe platformat e modës dominojnë në Francë. Britania kombinon gjeneralistët me tregje të veçanta. Evropa Qendrore dhe Lindore po sheh rritje të shpejtë të platformave gjeneraliste.
Deri në vitin 2026, 98.2% e vizitorëve pritet të jenë aktivë ndërkufitarë, duke treguar rritje të mëtejshme të segmentit.